Elikkä pysyykö lakka puuöljyllä aiemmin käsitellyn pinnan päällä?
Puuöljy on Värimyllyn tuotteita. (Tokmannin tarjoustuote)
Mikä lakkatyyppi olisi käypänen?
Kysymys on huvimajan runko-osien pintakäsittelystä.( Siis ulkotiloihin sopivat lakat.)
Pyyöljykäsitellyn pinnan lakkaus
1
8430
Vastaukset
- puuseppä
Itse en laittas lakkaa jos oma olisi, vaan juurikin öljy tai joku Valtti -tyyppinen imeytyvä suoja pintaan..
Mutta jos pakko olis lakata niin Teknoksen Helo tai Tikkurilan Unica venelakka. Nämä ovat uretaanilakkoja ja kellastuvat hieman, mutta ei häiritsevästä. Ehkä sellainen vieno hunajainen sävy. Lakkaa 2 kertaa, ja ensimmäinen sively lakkabensiinillä ohennettuna, ja toinen suoraan purkista.
Sisälle tarkoitettuja lakkoja en laittaisi kun huvimajan lämpötila ja kosteus kuitenkin muuttuu nopeasti.
Öljytty pinta ei ole este, kunhan et nyt aivan kusmärkään öljypintaan rupea lakkaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632