Kesäarvonta keskustelijoille heinäkuun ajan!

Hei käyttäjät!

Kesän kunniaksi me Suomi24:ssä haluamme palkita yhteisömme aktiivisia jäseniä järjestämällä kesäkilpailun, joka innostaa keskustelemaan. Arvomme kaikkien 2.-31.7.2012 tehtyjen Muoti ja kauneus -aihealueelle tehtyjen keskustelualoitusten kesken hius- ja meikkituotepaketteja ja Tiede ja kulttuuri -aihelueella tehtyjen aloitusten kesken kirjallisuuspaketin.

Huomioithan, että keskustelun aloituksen tulee olla julkaistu rekisteröityneenä käyttäjänä, että voimme olla voittajaan yhteydessä. Aloitusviestin tulee olla myös sääntöjen mukainen ja asiallinen. Muistathan, että massapostitus, eli saman viestin lähettäminen usealle palstalle, on säännöissä kielletty.

Muoti ja kauneus -aihealue http://keskustelu.suomi24.fi/debate/48
Tiede ja kulttuuri -aihealue http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6053

Voit aloittaa keskustelun valitsemalla aihealueelta mieluisan palstan ja klikkaamalla Aloita uusi keskustelu.

Antoisia keskusteluhetkiä!

Kesäterveisin,
Elina, Mari ja Piia
Suomi24

11

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jegsu

      Tiedusteluja....mikä on Lahden edullisin kampaamo.....??;) värjäys leikkaus puolipitkille hiuksille???

    • mu kana

      joopa.. todennäköisesti muoti- ja kauneus - palsta on ainut missä en ole koskaan mitään kommentoinut, tuskin käynyt vaikka ajattelisi ihan jo Sirkuksen aikoja.

    • e v v k naislauma

      eiks teillä ole siellä ketään miehiä töissä?


      "Elina, Mari ja Piia
      Suomi24 "

      • Heippa!

        Iloksesi voin kertoa, että yhteisötiimimme on saanut miehistä vahvistusta Rasmuksesta, joka aloitti hommat 8.7. Myös sekä tuotekehityksestä että myyntitiimistä löytyy miehiä. Ei siis syytä huoleen. :)

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • entinen jäsen.

      Kuuluuko arvontaanne mukaan rek.trollit kuten Savonarola tai Jaakob.. joiden ainoa tehtävä on haukkua muita - ja levittää ... kun ette poista näitä trolleja palvelustanne.. vai annatteko palkinnon itsellenne..

    • he

      OLEN lyhyt vanha ihminen en saa 150cm naisellista vaatetta. Painan 40kg ,lasten osastolta niinkö.

      • tititaa

        HÖH!
        Onhan noita ompelimoita nykyjään!
        Tiettävästi on myös olemassa 'pikkolo'-liikkeitä, joista saa vaatteita. Myö netti on nykyisin oiva aspuväline vaatteiden etsimiseen! ;)

        *vink, vink*


    • nenneras
    • vai niin, jaa.

      Aika säälittävää, että te joudutte jäsenistöllenne erikseen kertomaan, että foorumillenne laaditun keskustelunavauksen pitää olla sääntöjen mukainen, mutta eipä sekään kai suuri ihme ole, kun jäsenistönne tuntuu pääosin olevan aika epäasiallista kirjoittajaporukkaa, mitä nyt keskustelupalstoillenne laadittuja avauksia lukee...

      Minä en valitettavasti voi auttaa. En halua henkilöksi nettiin, enkä tutustua tämän Suomi24- foorumin kirjoittajiin henkilökohtaisesti millään tavalla, enkä erityisesti siksi, kun en ymmärrä, miksi aroista asioista pitäisi tällä foorumilla kertoa henkilönä - minusta tuntemattomille ihmisille ei kuulu se, että minulla oli alaikäisenä lieviä mielenterveysongelmia, että olin jossakin määrin koulukiusattukin kauan sitten, että minulla on vakava fyysinen sairaus tai että mitä akateemista alaa opiskelen, joten en halua foorumillenne rekisteröityä nimimerkkiä luoda ja minun tapoihini ei kuuluisi, jos olisin jossakin saitilla jäsenenä, kirjoittaa osaa kirjoituksista nimettömänä hiirimäisesti ja sitten osaa ja asiallisia rekisteröidyllä nimimerkillä, vaan se on joko tai: joko ei ole saitin jäsen ja kirjoittaa kaiken nimettömänä, tai joka ikisen kirjoituksensa nimellä tunnistettavasti.

      Kun saadaan pankkitunnustunnistautuminen tälle teidänkin foorumillenne muutaman vuoden päästä, niin teille jää ehkä korkeintaan yksi kymmenesosa kirjoittajista ja häiriköääliöt keskustelupalstoilla vaikenee, kun ei ne itse teksteistään halua vastata, mutta sen sijaan sitten tällä foorumilla saattaisi edes kerran kaksi vuodessa nähdä asiallisen keskustelunavauksen.

      Asiallista keskustelunavausta odotellessa.

    • Hei käyttäjät!

      Kesäkisan voittajat ovat nyt selvillä!

      Kilpailun voittivat @jasse102 viestillä Mitä nainen voi pukea häihin? http://keskustelu.suomi24.fi/node/10775029 sekä @jjamik viestillä Story of my life http://keskustelu.suomi24.fi/node/10763977. Voittajat saavat postissa kattavan hius-, meikki- tai kirjallisuuspaketin.

      Muoti ja kauneus -palstoille kirjoitettiin 4 987 viestiä ja Tiede ja kulttuuri -palstoille 6 792 viestiä kuukauden aikana.

      Onnea voittajille!

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

      • jjamik

        en edes tiennyt tälläisestä mutta kiva voittohan tämäkin oli! tosin saattaa osa mennä jollekkin kivalle tytölle lahjoitukseksi :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe