Mikä Saksalainen prepaid kortti on helpoin ja kannattavin viikon Saksan matkalle? Nettisurffailua varten.
Mikä prepaid kortti Saksasta?
3
454
Vastaukset
- Marlene 555
On siellä tarjontaa, saa nähdä löytyykö täältä tarkkoja neuvoja. Jos osaat saksaa, niin infoa voisi ihan googlaamalla löytyä. Itse katselin keväällä lähtiessäni ja hakiessani iPadille prepaid- korttia. Oli kyllä sellainen määrä tarjontaa, etten saanut siitä mitään selvää. Varsinkin mistä niitä mitäkin kortteja saa!
Lopulta otin paikan päällä helpoimman vaihtoehdon, vastaan tuli Vodafonen liike, sinne marssin ja hetken keskusteltuamme löytyi sopiva ratkaisu. Ei ehkä halvin, mutta en halunnut käyttää tuntikaupalla aikaa parhaan ratkaisun löytämiseen. Ja siellä sai tietysti vielä oikeaa palvelua! Jotkut halpiskortit vaativat ehkä tosi vankkaa tietämystä, siis itsepalvelua.
Yksi paikka mistä voisi myös kysyä, on Suomalaiset Saksassa foorumi! - fymftzig
viikko, mitä välii, maksaako kympin vai viistoista,,,,
kaikkee sitä kysellään... - -100e
Jos on kännykkää vaihtamassa, niin kannattaa pitää silmänsä auki, säästöä voi tulla paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006