Mikä Saksalainen prepaid kortti on helpoin ja kannattavin viikon Saksan matkalle? Nettisurffailua varten.
Mikä prepaid kortti Saksasta?
3
512
Vastaukset
- Marlene 555
On siellä tarjontaa, saa nähdä löytyykö täältä tarkkoja neuvoja. Jos osaat saksaa, niin infoa voisi ihan googlaamalla löytyä. Itse katselin keväällä lähtiessäni ja hakiessani iPadille prepaid- korttia. Oli kyllä sellainen määrä tarjontaa, etten saanut siitä mitään selvää. Varsinkin mistä niitä mitäkin kortteja saa!
Lopulta otin paikan päällä helpoimman vaihtoehdon, vastaan tuli Vodafonen liike, sinne marssin ja hetken keskusteltuamme löytyi sopiva ratkaisu. Ei ehkä halvin, mutta en halunnut käyttää tuntikaupalla aikaa parhaan ratkaisun löytämiseen. Ja siellä sai tietysti vielä oikeaa palvelua! Jotkut halpiskortit vaativat ehkä tosi vankkaa tietämystä, siis itsepalvelua.
Yksi paikka mistä voisi myös kysyä, on Suomalaiset Saksassa foorumi! - fymftzig
viikko, mitä välii, maksaako kympin vai viistoista,,,,
kaikkee sitä kysellään... - -100e
Jos on kännykkää vaihtamassa, niin kannattaa pitää silmänsä auki, säästöä voi tulla paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746