Heippa, eli tietojatarvitsisin kyseisetä kamerasta ?
Pysäyttääk hyvin liikkeen, saako tarkkoja kuvia ?
Toki noihin vaikuttaa myös asetukset sekä obiskat, mutta järkkäreillä olen reilusti kuvannut jo aiemminkin.
Panasonic Lumix gf3
2
2455
Vastaukset
- En ottaisi
Peilittömät eivät ole kovin hyviä valintoja liikkuvien kohteiden kuvaamiseen, koska niissä ei tarkennuksen seurantanopeus ole vielä peilijärkkärien tasolla.
Ottaisin huomioon "En ottaisi" kommentoijan mielipiteen. Etsimetön runko saattaa sopia maisemiin mutta kiihkeiden tapahtumien seuraamiseen tuskin. Kyseisestä laitteesta minulla ei ole kokemusta mutta jo bridgellä kuvaaminen takanäyttöä käyttäen on varsin paljon hitaampaa kuin järkkärillä kuvaaminen vaikka zoomia olisikin riittävästi.
Turistimatkoillehan noilla saattaa olla tilausta koska halutaan pitää varusteet mahdollisimman pieninä mutta vanhan liiton miehenä en niitä sekoittaisi varsinaiseen valokuvaukseen. Ainakin omissa rungoissani joissa on läpikatselu ei tarkennus sitä käytettäessä pelaa lainkaan niin hyvin kuin varsinaista etsintä käytettäessä. Noiden toimintojen tarkennusmetodit eroavat toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291353
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381