Heippa, eli tietojatarvitsisin kyseisetä kamerasta ?
Pysäyttääk hyvin liikkeen, saako tarkkoja kuvia ?
Toki noihin vaikuttaa myös asetukset sekä obiskat, mutta järkkäreillä olen reilusti kuvannut jo aiemminkin.
Panasonic Lumix gf3
2
2449
Vastaukset
- En ottaisi
Peilittömät eivät ole kovin hyviä valintoja liikkuvien kohteiden kuvaamiseen, koska niissä ei tarkennuksen seurantanopeus ole vielä peilijärkkärien tasolla.
Ottaisin huomioon "En ottaisi" kommentoijan mielipiteen. Etsimetön runko saattaa sopia maisemiin mutta kiihkeiden tapahtumien seuraamiseen tuskin. Kyseisestä laitteesta minulla ei ole kokemusta mutta jo bridgellä kuvaaminen takanäyttöä käyttäen on varsin paljon hitaampaa kuin järkkärillä kuvaaminen vaikka zoomia olisikin riittävästi.
Turistimatkoillehan noilla saattaa olla tilausta koska halutaan pitää varusteet mahdollisimman pieninä mutta vanhan liiton miehenä en niitä sekoittaisi varsinaiseen valokuvaukseen. Ainakin omissa rungoissani joissa on läpikatselu ei tarkennus sitä käytettäessä pelaa lainkaan niin hyvin kuin varsinaista etsintä käytettäessä. Noiden toimintojen tarkennusmetodit eroavat toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223008Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112067Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001793Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥331241- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151026