Tietäiskö kukaa miten sais trampoliinin paremmi joustamaan ku meijän tramppa ei oikein jousta?:)
Trampoliinit
6
6604
Vastaukset
normaalistiha trampan jouset on suunnillee näin l l l l l l l l l l l l l l l l
eli kaikilla on oma reikä ja lenkki mutta kun pistät näin A A A A A A A A A A
eli laitat kaks jousta kummakki omaa reikää muttqa pistät ne samaan lenkkiin kiinni
ja sitten jätät lenkin väliin ja taas kaks jousta oma reika molemmille mutta molemmat samaan lenkkiin :) toivottavasti ymmärsit ja toimi mulla ainaki- Joppe1
Tuota... Tänään tuota kokeilin mutta toinen jousi jää aina löysäksi..🤔
- sande.turkka
juu
- Jouset uusiks
Mitenkähän vanha trampoliini on kyseessä? Kannattaa uusia jouset ainakin kerran kesässä. Ei maksa kovin paljoa ja vaihdon jälkeen tramppa on kuin uusi. :)
Lisätietoa löytyy mm. tuolta: http://www.trampoliinit.com/jouset.html - tramp.paaja
Trampoliini ei jousta, syy liian kovissa jousissa ja verkossa?
Kävi myös mielessä se perinteisempi ongelma, eli trampoliini on liian löysä. Siihen suosittelen hylkäämään halpahallitrampoliinin ja ostamaan oikean trampoliinin. - Anonyymi
Laita öljyä jousiin ja heitä 100kg kivi trampalle ja ota pois ja laita jouset bensalla täytettyyn ämpäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368