Tietäiskö kukaa miten sais trampoliinin paremmi joustamaan ku meijän tramppa ei oikein jousta?:)
Vastaukset 6
normaalistiha trampan jouset on suunnillee näin l l l l l l l l l l l l l l l l
eli kaikilla on oma reikä ja lenkki mutta kun pistät näin A A A A A A A A A A
eli laitat kaks jousta kummakki omaa reikää muttqa pistät ne samaan lenkkiin kiinni
ja sitten jätät lenkin väliin ja taas kaks jousta oma reika molemmille mutta molemmat samaan lenkkiin :) toivottavasti ymmärsit ja toimi mulla ainaki- Joppe1
Tuota... Tänään tuota kokeilin mutta toinen jousi jää aina löysäksi..🤔
- sande.turkka
juu
- Jouset uusiks
Mitenkähän vanha trampoliini on kyseessä? Kannattaa uusia jouset ainakin kerran kesässä. Ei maksa kovin paljoa ja vaihdon jälkeen tramppa on kuin uusi. :)
Lisätietoa löytyy mm. tuolta: http://www.trampoliinit.com/jouset.html - tramp.paaja
Trampoliini ei jousta, syy liian kovissa jousissa ja verkossa?
Kävi myös mielessä se perinteisempi ongelma, eli trampoliini on liian löysä. Siihen suosittelen hylkäämään halpahallitrampoliinin ja ostamaan oikean trampoliinin. - Anonyymi
Laita öljyä jousiin ja heitä 100kg kivi trampalle ja ota pois ja laita jouset bensalla täytettyyn ämpäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547