haluan mennä Viroon, onko kellään kokemuksia > http://tallinn-cruises.com/tallinn-old-town
M
Onko kellään kokemusta Tallinn-Cruises.com
7
94
Vastaukset
- Viru
Olen kiinostunut Viron Tartosta ja sen eteläpuoleisista osista Virumaan- maakunnasta.Olisin kiinostut kuulemaan matkakohteista, kokemuksista yms.
- justersone
katso sivustot Visit Estonia,,,,,,,,sekä Liivinmaan kierros ( etelä-viro ja pohjois -latvia)
Maakunta on muuten Vöru.....
majoitusta:
www.traveller.lv
www.booking.com - justersone
Liivinmaa (latinaksi Livonia, liiviksi Līvõmō, latviaksi Livonija, venäjäksi Ливония/Livonija, viroksi Liivimaa, saksaksi Livland) on historiallinen alue, joka käsitti nykyisen Etelä-Viron ja Pohjois-Latvian. Liivinmaalla eläneet itämerensuomalaiset ja balttilaiset väestöryhmät liitettiin kristillisen kirkon alaisuuteen ristiretkillä vuosina 1184–1227. Käännytys oli aluksi rauhallista, mutta muuttui veriseksi vuonna 1198 paavin julistaessa Liivinmaan ristiretkien kohteeksi ja piispan saadessa tuekseen sotajoukon.
Puola-Liettuan alue. Liivinmaa ja Kuurinmaa on merkitty keltaisella värillä.
Liivinmaan nimi johtuu liiviläisistä, jotka aikoinaan ovat muodostaneet merkittävän osan alueen väestöstä. Nykyään liiviläisiä kuitenkin asuu enää vain Latvian länsiosissa, Kuurinmaalla, ja sielläkin he ovat aivan pienenä vähemmistönä.
http://suomi-latvia.ning.com/page/linkkejae-matkailijalle - livland keltaisella
justersone kirjoitti:
Liivinmaa (latinaksi Livonia, liiviksi Līvõmō, latviaksi Livonija, venäjäksi Ливония/Livonija, viroksi Liivimaa, saksaksi Livland) on historiallinen alue, joka käsitti nykyisen Etelä-Viron ja Pohjois-Latvian. Liivinmaalla eläneet itämerensuomalaiset ja balttilaiset väestöryhmät liitettiin kristillisen kirkon alaisuuteen ristiretkillä vuosina 1184–1227. Käännytys oli aluksi rauhallista, mutta muuttui veriseksi vuonna 1198 paavin julistaessa Liivinmaan ristiretkien kohteeksi ja piispan saadessa tuekseen sotajoukon.
Liivinmaan nimi johtuu liiviläisistä, jotka aikoinaan ovat muodostaneet merkittävän osan alueen väestöstä. Nykyään liiviläisiä kuitenkin asuu enää vain Latvian länsiosissa, Kuurinmaalla, ja sielläkin he ovat aivan pienenä vähemmistönä.
http://suomi-latvia.ning.com/page/linkkejae-matkailijalle - vörumaa
justersone kirjoitti:
katso sivustot Visit Estonia,,,,,,,,sekä Liivinmaan kierros ( etelä-viro ja pohjois -latvia)
Maakunta on muuten Vöru.....
majoitusta:
www.traveller.lv
www.booking.comww.visitestonia.com/fi/lomakohteita/kulttuuriaarteita/vorumaa
- opserveri
justersone kirjoitti:
http://suomi-latvia.ning.com/page/linkkejae-matkailijallehyvä linkkisivu
http://www.neti.ee/cgi-bin/teema/ARI/Turism/
- Manfred179
On kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279