Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

matkustus lentokoneessa

heippa!
olen lähdössä lokakuussa espanjaan puoleksi vuodeksi.
ja minulle on 3-vuotias länsi-ylämaan terrieri jonka otan mukaani.
miten saisit sen koulutettua häkkiin ilman että siitä ei tulisi kauheaa pelkoa koiralle??
kaikki mahdolliset vinkit ottaisin vastaan
kiitos jo etukäteen.

1

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yorkkiboy

      Hei! Saatko ottaa koiran koneen sisälle vai matkustaako ruumassa?Mä olen matkustanut yorshin terrierin (3.8 kg) kanssa, ja koska kyseessä ei ollut finnairin lento,koiran sai ottaa sisälle.Painorajoitus oli muistaakseni 6 kiloa, sen painavammat ehdottomasti ruumaan. Koira kulki samassa kantolaukussa johon oli jo tottunut, ja lisäksi annoin pari tuntia ennen lentoa puolikkaan rauhottavan pillerin, siinä ei nyt ihmeemmin tehoja näkynyt ainakaan alkumatkasta, joten jos annat pillerin niin kysy mikä on oikea annostus sun koiralle. Häkkiin voit totuttaa jo kotona ollessasi, häkki auki ja joku sun oma vanha t.paita jossa on sun haju, pehmukkeeksi, jos pelkää mennä häkkiin heitä sinne vaikka herkkupala jota menee hakemaan ja pikkuhiljaa tottuu siihen. Meillä poju menee itse kantolaukkuunsa nukkumaan kun ei halua kenenkään häiritsevän, se on meillä olohuoneessa koko ajan auki.Toivottavasti tästä oli ¨jotain apua,kysele lisää jos mielen tulee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe