Zell Am See

Kesä12

Hei!

Matkustamme Zell Am See:hen omatoimimatkalle elokuussa. Mielelläni ottaisin kaikkia matkavinkkejä vastaan. :)

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Schmidolin

Mistähän sitä aloittaisi...

- Berg und bade -lippu on ihan hyödyllinen, kertalipuilla mäelle ja takaisin tulee nopeasti kalliimmaksi kuin 3 tai 6:n päivän liput: http://en.kitzsteinhorn.at/tickets_prices/sommer/hike_swim_ticket/ -- lisäksi pääsette lähibusseilla liikkumaan helposti ympäriinsä
      - Jos on lapsia (tai lapsenmielisiä) matkassa, niin Schmitteniltä löytyy Schmidolinin vaellus/temppurata joka on muutaman kilometrin mittainen ja alkaa sekä päättyy eri hisseille
      - Myös Kaprunissa on nähtävää, ja kannattaa katsoa ennakkoon Zell Am Seen turistisivuilta mitä on luvassa milloinkin: http://www.zellamsee-kaprun.com/en
      - Kitzsteinhornilla voi käydä pulkkailemassa, muualla sää vaihtelee helteesti sateiseen ja sumuiseen. Kannattaa siis olla vaatteita joka kelille
      - Esimerkiksi Salzburgiin pääsee käymään helposti ja halvalla lähijunilla. Einfach-Raus tulee halvaksi ryhmänä/perheenä matkustaville: http://www.oebb.at/en/Tickets/Groups/Einfach-Raus-Ticket/index.jsp
      - Paikallinen uimahalli oli ihan OK vaihtoehto jos järvessä vesi on liian kylmää (ja haluaa silti käydä uimassa). Hieman erilainen paikka, siellä ei ollut uimaratoja vaan isot altaat yleistä uintia varten sekä vesiliukumäki
      - Kaupat taisi olla kiinni sunnuntaisin ja lauantaisinkin sulkivat aikaisin. Bensikseltä saa tarpeellisia tavaroita mutta kannattaa ottaa tämä silti huomioon.
      - Koska Zell Am Seehen tehdään myös pakettimatkoja, pystytte helposti myös ostamaan itsellenne paikat vaikkapa Thomas Cookin päiväretkille mm. Berchtesgadeniin (Kehlsteinhaus/suolakaivokset)

Niin, ja ei kannata lykätä jotain huomiseksi mitä voi tänään tehdä. Zellissä jos on sadepäivä niin rinteille vaan vaeltamaan, koska todennäköisesti myös seuraavana ja sitä seuraavanakin päivänä tiputtaa vettä. :)

• Kesä12

Hei Schmidolin!

Suurkiitokset viestistäsi ja vinkeistäsi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe