Taika:

pumpuli

Minun mielestäni, keski-ajalla noidat ja velhot uskaltuivat tulla esiin, ja näyttää ihmisille kykynsä...mutta ihmiset alkoivat pelätä, joten he tappoivat kaikki noidat/velhot. Siksi nyky päivänä ei ole noitia, mutta ehkä jokunen säästyi, ja nyt he viimeiset eivät halua näyttäytyä, muuten kuin tavallisina.Luultavasti vain noidat/velhot voivat palata haamuina tai aaveina tai henkinä, ja jotkut tulevat, koska janoavat kostoa.Tavalliset ihmiset pystyvät tulemaan vain henkinä, ja silloinkin vain, jos elämässä on jäänyt jokin häiritsemään, esim. jos hänet on vaikka murhattu raa-asti.Mitä mieltä te olette, että onko taika-ihmisillä jokin toinen "maailma",jota emme näe, vai ovatko he todella kuolleet?Ehkä joku osautui varautumaan tämmöiseen, ja teki taian, että hänen tietty jälkeläinen saisi kyvyt...

3

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggt

      voisit hieman perehtyä paremmin sanomisiisi, keskiajalla ei todellakaan tapettu noitia, vaan ihan tavallisia ihmisiä jotka olivat massasta ja hyvästä säädystä poikkeavia NOITINA!
      lähes surutta kaikki punapäiset, vihreäsilmäiset vasenkätiset ja vammaiset sekä muuten "oudot" pääsivät roviolle! varsinkin ne jotka eivät pitäneet kristinuskoa lähellä sydäntään saivat maistaa tulta, syyt olivat kaikkea muuta kuin oikeudenmukaisia. Historia ei tunne kuin yhden tai kaksi oikeasti noituutta-tehnyttä henkilöä jotka rovio poltti, siis en tarkoita ns. epämääräisiä perusteluja ja luuloja..
      tarinat ovat ajanmittaan HIEMAN värittyneet, yksinkertaisesti silloin tapettiin pakanoita ei muuta.. tosin erittäin raa-asti, mm. ranskassa eräs pahimmista kuolemankeinoista oli voidella puhelinpylvääntyylisen teräväksi vuollun tolpan pää öljyllä ja istuttaa nainen sen päähän niin että tolpan pää voidellun terän avulla lävisti koko ruumiin sukuelimistä aina aivoihin asti, sillä ihmisen sisäkeho on täysin pehmyttä.. think about that!

      • Historioitsija

        Tainnut olla druidiaikana tuo tapahtumasi,ja ei kai voi sanoa olevan sinun syy kun esim. Suomen koulu ei kerro koko druidihistoriasta.

        Se kai oli vallassa oleva uskonto noihin aikoihin,ennen kristinuskoa,joskus 200-300-luvulla viimeisin kukoistus?

        Esim.elokuva Merlin taitaa kuvata tuota aikaa.

        Ja ggt:n tarina on keskiaikaista satanismia kristinuskon nimiin - eli inkvisitiota.Illuminati takana,jatkaen toimintaansa nyky-aikanakin esim. Skull and Bones,yms. salaseuroissa johtavien maailmanhallitsijoiden kesken?

        Kristinusko on ainoa pelastuksemme,oppeineen rakkaudesta ja anteeksiannosta?


    • Joanna.witch

      Kuulostan varmaa kaikkien mielestä iha hullulta, mut mä puhun tosissani.. :/
      mul on jonkinlaisia yliluonnollisia kykyjä.
      On aina ollu. Mun kummi kerto et silki oli ennen, mut se ei oo käyttäny niit enää aikuisena.
      Kerron teille yhen jutun mikä tapahtu viime viikolla..
      Olin tosi väsyny ku katoin yksikseni videolta nauhotettua leffaa. Muut nukku jo. Ku olis pitäny sammuttaa video, en millää jaksanu nousta ylös sohvalta hakemaa kaukosäädintä. Aloin vähä kiroilemaa, leikilläni osotin käteni tv:tä kohti ja sanoin hiljaa, melko pelottavasti "sammu" ja se.. se.. se sammu! Iha totta! Videot samoin..
      Säikähdin ihan kamalasti sillä ennen sitä en ollut pitkään aikaan tehnyt mitään tämmöistä. Kysyin mutsilta sillee vähä kierrellen et oonko mä tehny pienenä jotain omituista.. yliluonnollista. Ja se kerto et tein niit aika paljon mutten oo enää pitkää aikaa tehny.
      Mitä te sanotte?? Olkaa rehellisiä.. oonko mä noita?? Oonko periny sen miun kummilta tai jotain?? Vastatkaa mahdollisimman pian..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe