Taika:

pumpuli

Minun mielestäni, keski-ajalla noidat ja velhot uskaltuivat tulla esiin, ja näyttää ihmisille kykynsä...mutta ihmiset alkoivat pelätä, joten he tappoivat kaikki noidat/velhot. Siksi nyky päivänä ei ole noitia, mutta ehkä jokunen säästyi, ja nyt he viimeiset eivät halua näyttäytyä, muuten kuin tavallisina.Luultavasti vain noidat/velhot voivat palata haamuina tai aaveina tai henkinä, ja jotkut tulevat, koska janoavat kostoa.Tavalliset ihmiset pystyvät tulemaan vain henkinä, ja silloinkin vain, jos elämässä on jäänyt jokin häiritsemään, esim. jos hänet on vaikka murhattu raa-asti.Mitä mieltä te olette, että onko taika-ihmisillä jokin toinen "maailma",jota emme näe, vai ovatko he todella kuolleet?Ehkä joku osautui varautumaan tämmöiseen, ja teki taian, että hänen tietty jälkeläinen saisi kyvyt...

3

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggt

voisit hieman perehtyä paremmin sanomisiisi, keskiajalla ei todellakaan tapettu noitia, vaan ihan tavallisia ihmisiä jotka olivat massasta ja hyvästä säädystä poikkeavia NOITINA!
      lähes surutta kaikki punapäiset, vihreäsilmäiset vasenkätiset ja vammaiset sekä muuten "oudot" pääsivät roviolle! varsinkin ne jotka eivät pitäneet kristinuskoa lähellä sydäntään saivat maistaa tulta, syyt olivat kaikkea muuta kuin oikeudenmukaisia. Historia ei tunne kuin yhden tai kaksi oikeasti noituutta-tehnyttä henkilöä jotka rovio poltti, siis en tarkoita ns. epämääräisiä perusteluja ja luuloja..
      tarinat ovat ajanmittaan HIEMAN värittyneet, yksinkertaisesti silloin tapettiin pakanoita ei muuta.. tosin erittäin raa-asti, mm. ranskassa eräs pahimmista kuolemankeinoista oli voidella puhelinpylvääntyylisen teräväksi vuollun tolpan pää öljyllä ja istuttaa nainen sen päähän niin että tolpan pää voidellun terän avulla lävisti koko ruumiin sukuelimistä aina aivoihin asti, sillä ihmisen sisäkeho on täysin pehmyttä.. think about that!

• Historioitsija

Tainnut olla druidiaikana tuo tapahtumasi,ja ei kai voi sanoa olevan sinun syy kun esim. Suomen koulu ei kerro koko druidihistoriasta.

Se kai oli vallassa oleva uskonto noihin aikoihin,ennen kristinuskoa,joskus 200-300-luvulla viimeisin kukoistus?

Esim.elokuva Merlin taitaa kuvata tuota aikaa.

Ja ggt:n tarina on keskiaikaista satanismia kristinuskon nimiin - eli inkvisitiota.Illuminati takana,jatkaen toimintaansa nyky-aikanakin esim. Skull and Bones,yms. salaseuroissa johtavien maailmanhallitsijoiden kesken?

Kristinusko on ainoa pelastuksemme,oppeineen rakkaudesta ja anteeksiannosta?

• Joanna.witch

Kuulostan varmaa kaikkien mielestä iha hullulta, mut mä puhun tosissani.. :/
      mul on jonkinlaisia yliluonnollisia kykyjä.
      On aina ollu. Mun kummi kerto et silki oli ennen, mut se ei oo käyttäny niit enää aikuisena.
      Kerron teille yhen jutun mikä tapahtu viime viikolla..
      Olin tosi väsyny ku katoin yksikseni videolta nauhotettua leffaa. Muut nukku jo. Ku olis pitäny sammuttaa video, en millää jaksanu nousta ylös sohvalta hakemaa kaukosäädintä. Aloin vähä kiroilemaa, leikilläni osotin käteni tv:tä kohti ja sanoin hiljaa, melko pelottavasti "sammu" ja se.. se.. se sammu! Iha totta! Videot samoin..
      Säikähdin ihan kamalasti sillä ennen sitä en ollut pitkään aikaan tehnyt mitään tämmöistä. Kysyin mutsilta sillee vähä kierrellen et oonko mä tehny pienenä jotain omituista.. yliluonnollista. Ja se kerto et tein niit aika paljon mutten oo enää pitkää aikaa tehny.
      Mitä te sanotte?? Olkaa rehellisiä.. oonko mä noita?? Oonko periny sen miun kummilta tai jotain?? Vastatkaa mahdollisimman pian..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe