Vääntöjousi!!

Perä roikkuu

Meni yllätys yllätys vääntöjousi poikki ja nyt tarvis löytää HALVIN paikka mikä näitä pelkkiä vääntöjousia myy uutena/käytettynä. Merkkiliikkeessä kävin kysymässä niin 190€/kpl. Olen yrittäny penkoa netistä tietoa mutta taitaa olla liian kysyttyä tavaraa.

11

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RenMeg

      Yksi mikä tuli äkkiä mieleen on www.relluosa.fi

      Kannattaa varmaan olla yhteydessä. Yhden katkaisijan ostin aikanaan Clioon sieltä ja oli edullinen toiminut kuin uusi.

    • rellusti12

      Itse työnä vaantösauvan vaihto ei ole kummoinen. Jos on polttopilli niin vanha katki ja lekalla nätti napautus, että akselin pää tipahtaa sisäpuolelta pois paikoiltaan. katkastuun tankoon hitsilla M20 kierretanko kiinni ja sitä ulosvetäjänä käyttäen sisempi pää pois paikoiltaan. Boorien hyvä putsaus ja uusi paikoilleen. Jos ei ole polttopilliä, niin sitten taka-akseli pois auton alta ja isolla rälläkällä viisoon leikaten vääntösauva katki. Itse laittaisin uudet tangot enkä vanhaa taka-akselia, niin kuin monet tekee.

    • RaimoM

      Hei! Meni kone sököksi! Mulla on koko auto ehjänä. Lähes kaikissa relluissa sama
      jousitus. Mitä maksaisit?

    • sunnish

      No kerro tarkemmin autostasi! Malli, vm, kone? Vois kiinnostaakkin

    • Kuusakoski relluosa

      Tulee pitemmän päälle edullisemmaksi romuttaa koko patonki ja ostaa jokin japanilainen auto.

      • ei enää riisikippoa

        Kokemusta on japanilaisista "autoista": Mazda 626´01 ja Tojo Avensis ´06. Molemmissa vikoja riittämiin ja tojo vieläpä surkea ajaa. Tällä hetkellä alla Laguna ´06. Helvetin hyvä ajaa ja ainut vika on, että yksi peruutustutkan anturi on pimeänä. Nuo vetailujen-häviäjä-japsit voi unohtaa


    • väsynyt meganeen.

      Nyt tuli sitten starttivika meganeen... pari päivää sitten startti pyörähti kerran mutta ei käynnistäny autoa mutta nyt ei edes pyörähdä työntämällä kyllä lähtee heti käyntiin. Eikä näyttäny olevan missään helpoimmassa paikassa toi starttimoottori mutta eiköhän senkin saa vaihdettua kun kerran vääntöjousetkin tuli vaihdettua.

    • yksi kysymys

      Voisiko joku selittää miten vääntöjouset ovat kiinni, mikä pitää niitä paikallaan, etteivät esim liiku sivuttain? Kun ei ole tullut koskaa tutkittua...

      • uusi kysymys

        Eikö kukaan tiedä miten vääntöjousisauva tulee kiinni?

        Etummaiset ovat siis vääntösauvat ja takimmaiset ovat kallistuksen vakaajat.


      • Rellusti12

        Ei niitä varsinaisesti lukita millään. Niiden molemmissa päissä on boorit ja autonpaino kiertää tankoa, joka luo kitkan, että pysyvät paikoillaan-


    • dasdads

      Minusta koko taka-akselin vaihto on järkevämpää. Ostaa vaikkapa ebaystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe