kaason ja bestmännin lahjus?

naimisiinmenijä

Kertokaa työ mitä niille pitäis ostaa lahjaksi? Tässä juttuja luettuani tommonen seikka on tullut esiin, jota en ole edes aatellu!
Esine vai asia?

7

2447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Tietysti joku esine,valokuvakehys,koru tms olisihyvä siksi että siitä jää muisto.Toisaalta joku hemmottelujuttu kuten jalka-,kasvo tms hoito tulisi varmasi tarpeeseen häärumban jälkeen...

Bestmanille esim. joku taskumatti kaiverruksella olisi hauska juttu...

• Tsupukka

Kysyin mieheltäni, mitä se tuumaisi, jos joku antaisi bestmanina olosta palkkioksi hänelle taskumatin. Vastaus kuului: "Mitä h------iä sellaisella tekee nykypäivänä? Ja koristeeksi ja muistoesineeksi en tartte semmosta hyllyjä täyttämään. Kuulostaa jonkun typerän nartun keksinnöltä."

Siinä ytimekkäästi. :)

• rahvaanomainen
        Tsupukka kirjoitti:

Kysyin mieheltäni, mitä se tuumaisi, jos joku antaisi bestmanina olosta palkkioksi hänelle taskumatin. Vastaus kuului: "Mitä h------iä sellaisella tekee nykypäivänä? Ja koristeeksi ja muistoesineeksi en tartte semmosta hyllyjä täyttämään. Kuulostaa jonkun typerän nartun keksinnöltä."

Siinä ytimekkäästi. :)

Aivan uskomatonta että tuollaiset "lahjaideat" edes käyvät kenenkään mielessä! Vai koostuuko koko ystäväpiirinne alkoholisteista??

• Miihkali

Kalevala Korun uusi Väinö-sarja on mielestäni aika kiva bestmanille. Meillä bestman saa Väinö-sarjan hopeisen laattariipuksen. Tilaa on reilusti kaiverruksille, etupuolelle nimi ja taakse kiitokset. Kaasolle sitten hankittiin saman teeman mukaisesti hopeinen kääty Talon sydän -sarjasta. Hintaa kertyi yhteensä n. 200 euroa.

• nuorikko

Bestman sai viskipullon, vaikka hän olikin aluksi sitä mieltä ettei tartte mitään muistiaista! Toiselle kaasolle annettiin lahjakortti Pentikille ja tuikkulyhtyjä joista oli ollut puhetta jo aiemmin. Toiselle annettiin käsityökaupasta lasinaluset ja mukit. Valokuvaajaystävälle annettiin vielä tietysti kehykset valokuvia varten. Ja morsiamen äiti sai vielä hajuvettä koska oli panostanut niin paljon häihin!
      Miehille voi antaa just jotain juomaa ja naisille lahjakortit on kyllä ehdoton jos ei sitten halua antaa jotain oikein henkilökohtasta. Meillä ainakin kukaan ei oikein ois halunnut ottaa mitään vastaan, sama oli vähän mulla kun olin ite kaasona, eli ei kannata niitten lahjojen takia stressata!

• muisto

- johonkin hierontaan voi mennä pari kertaa ja se olikin sitten siinä... kyllä korussa on pysyvyyttä ja tyyliäkin. Minä annoin ystävälleni sellaisen kun hän oli kaasoni.

• kaaso

Suomalaisen perinnetiedon mukaan morsian teki puhemiehelle lahjaksi paidan ja sulhanen kaasolle kannun.

Itsestä ja ystävistähän se on kiinni, miten paljon muuten haluaa panostaa lahjaan. Itse en kaasona odottanut mitään ihmeellisempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe