kaason ja bestmännin lahjus?

naimisiinmenijä

Kertokaa työ mitä niille pitäis ostaa lahjaksi? Tässä juttuja luettuani tommonen seikka on tullut esiin, jota en ole edes aatellu!
Esine vai asia?

7

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Tietysti joku esine,valokuvakehys,koru tms olisihyvä siksi että siitä jää muisto.Toisaalta joku hemmottelujuttu kuten jalka-,kasvo tms hoito tulisi varmasi tarpeeseen häärumban jälkeen...

      Bestmanille esim. joku taskumatti kaiverruksella olisi hauska juttu...

      • Tsupukka

        Kysyin mieheltäni, mitä se tuumaisi, jos joku antaisi bestmanina olosta palkkioksi hänelle taskumatin. Vastaus kuului: "Mitä h------iä sellaisella tekee nykypäivänä? Ja koristeeksi ja muistoesineeksi en tartte semmosta hyllyjä täyttämään. Kuulostaa jonkun typerän nartun keksinnöltä."

        Siinä ytimekkäästi. :)


      • rahvaanomainen
        Tsupukka kirjoitti:

        Kysyin mieheltäni, mitä se tuumaisi, jos joku antaisi bestmanina olosta palkkioksi hänelle taskumatin. Vastaus kuului: "Mitä h------iä sellaisella tekee nykypäivänä? Ja koristeeksi ja muistoesineeksi en tartte semmosta hyllyjä täyttämään. Kuulostaa jonkun typerän nartun keksinnöltä."

        Siinä ytimekkäästi. :)

        Aivan uskomatonta että tuollaiset "lahjaideat" edes käyvät kenenkään mielessä! Vai koostuuko koko ystäväpiirinne alkoholisteista??


    • Miihkali

      Kalevala Korun uusi Väinö-sarja on mielestäni aika kiva bestmanille. Meillä bestman saa Väinö-sarjan hopeisen laattariipuksen. Tilaa on reilusti kaiverruksille, etupuolelle nimi ja taakse kiitokset. Kaasolle sitten hankittiin saman teeman mukaisesti hopeinen kääty Talon sydän -sarjasta. Hintaa kertyi yhteensä n. 200 euroa.

    • nuorikko

      Bestman sai viskipullon, vaikka hän olikin aluksi sitä mieltä ettei tartte mitään muistiaista! Toiselle kaasolle annettiin lahjakortti Pentikille ja tuikkulyhtyjä joista oli ollut puhetta jo aiemmin. Toiselle annettiin käsityökaupasta lasinaluset ja mukit. Valokuvaajaystävälle annettiin vielä tietysti kehykset valokuvia varten. Ja morsiamen äiti sai vielä hajuvettä koska oli panostanut niin paljon häihin!
      Miehille voi antaa just jotain juomaa ja naisille lahjakortit on kyllä ehdoton jos ei sitten halua antaa jotain oikein henkilökohtasta. Meillä ainakin kukaan ei oikein ois halunnut ottaa mitään vastaan, sama oli vähän mulla kun olin ite kaasona, eli ei kannata niitten lahjojen takia stressata!

    • muisto

      - johonkin hierontaan voi mennä pari kertaa ja se olikin sitten siinä... kyllä korussa on pysyvyyttä ja tyyliäkin. Minä annoin ystävälleni sellaisen kun hän oli kaasoni.

    • kaaso

      Suomalaisen perinnetiedon mukaan morsian teki puhemiehelle lahjaksi paidan ja sulhanen kaasolle kannun.

      Itsestä ja ystävistähän se on kiinni, miten paljon muuten haluaa panostaa lahjaan. Itse en kaasona odottanut mitään ihmeellisempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe