Aurinko päistaa ja

gngjgjgj

linnut ne laulaa...

17

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukuyukfyi

Päistää on tarkoitus olla paistaa

• mhjgjgjh

Tutkimuspotilaille on lokakuussa testit.Juoksemme kilpaa,otetaan verinäytteitä ym.Hyvä vaan jotta tutlitaan saa sitten olla rauhassa

• hämmästynyt.

Siis lokakuussa ?

• tyuu5e5ey5y

Juurj niin

• ohi on.

Missä syöpätutkimuksessa olet mukana?Mitä syöpää sairastat,olisi mielenkiintoista tietää,mikä tutkimus nyt on menneillään.
      Olen vuoden -10.syöpäpotilas ja hoitojen aikaan olin mukana lääkekokeilussa.

• OT;se on syÖpä

-Ra on jo toipunut syövästään, eli ei, onneksi, sairasta mitään syöpää tällä hetkellä, tämä tiedoksi kysyjälle. -Ra:n viestejähän nuo ovat.

• tdjyjyjtdtj

Tutkimuspotilaat tutkitaan 5 vuoden päästä uudelleen verikokeet,kunto kilpajuoksu,Olin luukynta ryhmässä yli 2v,Kävelin joka päivä tunnin verran.Tutlivat miten liikunta auttaa syävän uusimisessa.

• uusi tutkimus potila

Vähän tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta kirjoituksiisi.
        Mikä on "luukynta" ryhmä?
        Kuinka usealle ryhmässä syöpä uusiutui 5.vuoden aikana vaikka he liikkuivat tunnin verran päivässä,oliko liikunnasta apua?

Tämä tutkimus aloitettiin jo v. -06 jav. -07 ,joten tulokset on varmaan jo lähetetty osallistuneille potilaille.

• jtdyjyjttyyyydjy

Olin tutkimuspotilaana ja valmis seuraavaan tutkimukseen jos tyytävät

• mitäkö-kukako

Pyytävätkö tutkimukseen sellaisen henkilön,joka on sairastanut rintasyövän 5.ja puoli vuotta sitten?
      Minulle on sanottu että 5.vuotis tarkastuksen jälkeen olen terve,ellei mitään ole siihen mennessä ilmaantunut.
      Olen olettanut että syöpään sairastuneita pyydetään tutkimuspotilaiksi,ei jo vuosia sitten syövän sairastaneita.
      Kai olen käsittänyt väärin koska minua pyydettiin silloin,kun sairastuin.Ei sen jälkeen enää.

• Hyi -raaa

Ira älä ota enään!Hyi!Meeppä lenkille jotta selviät!

• 11åå1

www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=11251/type=1

• -liikuntaa

Tässä tutkimuksessa testattiin lehkäiseekö liikunta rintasyöpäpotilaan luukatoa.Tutkimuksessa liikunta ehkäisi lonkan luukatoa naisilla,jotka eivät vielä olleet vaihdevuosi iässä.
        Vaihdevuodet ohittaneille ei ollut hyötyä.

• gfjfjjgjjjhhh

Näin vasta tutkittiin,kumma jos ottivat minut kun vaihdevuodet ovat menneet jo monta vuotta sitten

• 60-v.

Halusivat testata,ehkäiseekö liikunta myös jo vaihdevuodet ohittaneitten naisten luukadon.

• urutrsru6ry

Minulta tutkittiin luukato ja kaulanvaltimon tila olivat ok.

• Yks joka tietää

Ira millon viimeksi sun pää on tutkittu? Hoida se asia heti huomenna,tuntuu että sielä ei kaikki oo ok!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe