Aurinko päistaa ja

gngjgjgj

linnut ne laulaa...

17

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukuyukfyi

Päistää on tarkoitus olla paistaa

• mhjgjgjh

Tutkimuspotilaille on lokakuussa testit.Juoksemme kilpaa,otetaan verinäytteitä ym.Hyvä vaan jotta tutlitaan saa sitten olla rauhassa

• hämmästynyt.

Siis lokakuussa ?

• tyuu5e5ey5y

Juurj niin

• ohi on.

Missä syöpätutkimuksessa olet mukana?Mitä syöpää sairastat,olisi mielenkiintoista tietää,mikä tutkimus nyt on menneillään.
      Olen vuoden -10.syöpäpotilas ja hoitojen aikaan olin mukana lääkekokeilussa.

• OT;se on syÖpä

-Ra on jo toipunut syövästään, eli ei, onneksi, sairasta mitään syöpää tällä hetkellä, tämä tiedoksi kysyjälle. -Ra:n viestejähän nuo ovat.

• tdjyjyjtdtj

Tutkimuspotilaat tutkitaan 5 vuoden päästä uudelleen verikokeet,kunto kilpajuoksu,Olin luukynta ryhmässä yli 2v,Kävelin joka päivä tunnin verran.Tutlivat miten liikunta auttaa syävän uusimisessa.

• uusi tutkimus potila

Vähän tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta kirjoituksiisi.
        Mikä on "luukynta" ryhmä?
        Kuinka usealle ryhmässä syöpä uusiutui 5.vuoden aikana vaikka he liikkuivat tunnin verran päivässä,oliko liikunnasta apua?

Tämä tutkimus aloitettiin jo v. -06 jav. -07 ,joten tulokset on varmaan jo lähetetty osallistuneille potilaille.

• jtdyjyjttyyyydjy

Olin tutkimuspotilaana ja valmis seuraavaan tutkimukseen jos tyytävät

• mitäkö-kukako

Pyytävätkö tutkimukseen sellaisen henkilön,joka on sairastanut rintasyövän 5.ja puoli vuotta sitten?
      Minulle on sanottu että 5.vuotis tarkastuksen jälkeen olen terve,ellei mitään ole siihen mennessä ilmaantunut.
      Olen olettanut että syöpään sairastuneita pyydetään tutkimuspotilaiksi,ei jo vuosia sitten syövän sairastaneita.
      Kai olen käsittänyt väärin koska minua pyydettiin silloin,kun sairastuin.Ei sen jälkeen enää.

• Hyi -raaa

Ira älä ota enään!Hyi!Meeppä lenkille jotta selviät!

• 11åå1

www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=11251/type=1

• -liikuntaa

Tässä tutkimuksessa testattiin lehkäiseekö liikunta rintasyöpäpotilaan luukatoa.Tutkimuksessa liikunta ehkäisi lonkan luukatoa naisilla,jotka eivät vielä olleet vaihdevuosi iässä.
        Vaihdevuodet ohittaneille ei ollut hyötyä.

• gfjfjjgjjjhhh

Näin vasta tutkittiin,kumma jos ottivat minut kun vaihdevuodet ovat menneet jo monta vuotta sitten

• 60-v.

Halusivat testata,ehkäiseekö liikunta myös jo vaihdevuodet ohittaneitten naisten luukadon.

• urutrsru6ry

Minulta tutkittiin luukato ja kaulanvaltimon tila olivat ok.

• Yks joka tietää

Ira millon viimeksi sun pää on tutkittu? Hoida se asia heti huomenna,tuntuu että sielä ei kaikki oo ok!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe