Eli tarkoitus olisi mennä ulkomaille joko Loka tai Marraskuussa viikoksi.
Itse vaan en oikein tiedä missä voisi olla vielä lämmintä, 20 tai enemmän?
Lentomatka ei mielellän kamalan pitkä, eli pois suljetaan nyt vaihtoehdoista Thaimaa ja yhtä kaukana olevat. Viikon reissuun ei viitsi tuhlata 24h matkustamiseen. :)
Joku lämpönen maa, jossa vielä uskaltaa uimaankin mennä, merivesi ei mielellään 5 asteista. ;) Josko joku kiva paikka löytyisi?
Missä Loka-Marraskuussa lämmintä?
8
1599
Vastaukset
- taas matkaan
Menkää egyptiin! Me ollaa oltu kahtena edellisenä vuonna lokakuun tienoilla hurghadassa, ja siellä on ilmat olleet sopivia :). Lähemmäs 30 astetta ja merivesi uimakelpoista :). Ja matkatkin saa suht edullisesti,kun varaa äkkilähön :)
Ja egyptiin lentää 5 tunnissa :).
Olen myös ollut alanyassa, turkissa kerran lokakuun alkupuoliskolla...ja tuolloin oli mukavat kelit vielä. Rusketus tarttui, ja paloinkin siellä :)
Tänä vuonna ei lähetä vielä lokakuussa mihkää, sillä varasimme joulukuulle kahden viikon matkat thaikkuihin:) - adfasdf
Lokakuussa voi olla ihan lämmintä vielä Kreikassakin ja muualla Välimeren pohjoispuolella.
- Skdm
Ehdotan Maltaa. Kannattaa huolehtia, että hotellissa on uima-allas, Maltalla ei hirveän hyviä hiekkarantoja. Joku ehdotti Egyptiä, ihan ok paikkana, mutta ilmeselvästi maan tilanne pelottava.
- suosittelen
ei egyptissä oo yhtää huono tilanne :o
- matka varattuna
ei nyt, mutta parin kk päähän ei tiedä..Suosittelisin Kanariansaaria, siellä on kelit parhaimmillaan tuohon aikaan eikä niin suurta mahataudin riskiä..
- 爿義丩龍鳳呈祥
Ainakin Timbuktu malissa. Algerian ja Libyan eteläosat ja bagdad ovat vielä kohtalaisen lämpimiä.
- Ioka- tai ikuinen R.
Roomassa lokakuussa daily maximum 22 astetta. Uimisesta en tiedä mutta onhan se nyt kohteena ihan eri sarjaa kuin kaikenmaailman keinotekoiset lomaparatiisit.
- Jorma69_
Suuntaa Perähikiälle. Paikalliset lämmittävät sinulle saunan ilmaiseksi. Siellä on kuumaa, eikä paljoa maksa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279