Missä Loka-Marraskuussa lämmintä?

Matkailua vailla

Eli tarkoitus olisi mennä ulkomaille joko Loka tai Marraskuussa viikoksi.
Itse vaan en oikein tiedä missä voisi olla vielä lämmintä, 20 tai enemmän?
Lentomatka ei mielellän kamalan pitkä, eli pois suljetaan nyt vaihtoehdoista Thaimaa ja yhtä kaukana olevat. Viikon reissuun ei viitsi tuhlata 24h matkustamiseen. :)

Joku lämpönen maa, jossa vielä uskaltaa uimaankin mennä, merivesi ei mielellään 5 asteista. ;) Josko joku kiva paikka löytyisi?

8

1697

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas matkaan

Menkää egyptiin! Me ollaa oltu kahtena edellisenä vuonna lokakuun tienoilla hurghadassa, ja siellä on ilmat olleet sopivia :). Lähemmäs 30 astetta ja merivesi uimakelpoista :). Ja matkatkin saa suht edullisesti,kun varaa äkkilähön :)

Ja egyptiin lentää 5 tunnissa :).

Olen myös ollut alanyassa, turkissa kerran lokakuun alkupuoliskolla...ja tuolloin oli mukavat kelit vielä. Rusketus tarttui, ja paloinkin siellä :)

Tänä vuonna ei lähetä vielä lokakuussa mihkää, sillä varasimme joulukuulle kahden viikon matkat thaikkuihin:)

• adfasdf

Lokakuussa voi olla ihan lämmintä vielä Kreikassakin ja muualla Välimeren pohjoispuolella.

• Skdm

Ehdotan Maltaa. Kannattaa huolehtia, että hotellissa on uima-allas, Maltalla ei hirveän hyviä hiekkarantoja. Joku ehdotti Egyptiä, ihan ok paikkana, mutta ilmeselvästi maan tilanne pelottava.

• suosittelen

ei egyptissä oo yhtää huono tilanne :o

• matka varattuna

ei nyt, mutta parin kk päähän ei tiedä..Suosittelisin Kanariansaaria, siellä on kelit parhaimmillaan tuohon aikaan eikä niin suurta mahataudin riskiä..

• 爿義丩龍鳳呈祥

Ainakin Timbuktu malissa. Algerian ja Libyan eteläosat ja bagdad ovat vielä kohtalaisen lämpimiä.

• Ioka- tai ikuinen R.

Roomassa lokakuussa daily maximum 22 astetta. Uimisesta en tiedä mutta onhan se nyt kohteena ihan eri sarjaa kuin kaikenmaailman keinotekoiset lomaparatiisit.

• Jorma69_

Suuntaa Perähikiälle. Paikalliset lämmittävät sinulle saunan ilmaiseksi. Siellä on kuumaa, eikä paljoa maksa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1434
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe