Missä Loka-Marraskuussa lämmintä?

Matkailua vailla

Eli tarkoitus olisi mennä ulkomaille joko Loka tai Marraskuussa viikoksi.
Itse vaan en oikein tiedä missä voisi olla vielä lämmintä, 20 tai enemmän?
Lentomatka ei mielellän kamalan pitkä, eli pois suljetaan nyt vaihtoehdoista Thaimaa ja yhtä kaukana olevat. Viikon reissuun ei viitsi tuhlata 24h matkustamiseen. :)

Joku lämpönen maa, jossa vielä uskaltaa uimaankin mennä, merivesi ei mielellään 5 asteista. ;) Josko joku kiva paikka löytyisi?

8

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas matkaan

      Menkää egyptiin! Me ollaa oltu kahtena edellisenä vuonna lokakuun tienoilla hurghadassa, ja siellä on ilmat olleet sopivia :). Lähemmäs 30 astetta ja merivesi uimakelpoista :). Ja matkatkin saa suht edullisesti,kun varaa äkkilähön :)

      Ja egyptiin lentää 5 tunnissa :).

      Olen myös ollut alanyassa, turkissa kerran lokakuun alkupuoliskolla...ja tuolloin oli mukavat kelit vielä. Rusketus tarttui, ja paloinkin siellä :)

      Tänä vuonna ei lähetä vielä lokakuussa mihkää, sillä varasimme joulukuulle kahden viikon matkat thaikkuihin:)

    • adfasdf

      Lokakuussa voi olla ihan lämmintä vielä Kreikassakin ja muualla Välimeren pohjoispuolella.

    • Skdm

      Ehdotan Maltaa. Kannattaa huolehtia, että hotellissa on uima-allas, Maltalla ei hirveän hyviä hiekkarantoja. Joku ehdotti Egyptiä, ihan ok paikkana, mutta ilmeselvästi maan tilanne pelottava.

    • suosittelen

      ei egyptissä oo yhtää huono tilanne :o

      • matka varattuna

        ei nyt, mutta parin kk päähän ei tiedä..Suosittelisin Kanariansaaria, siellä on kelit parhaimmillaan tuohon aikaan eikä niin suurta mahataudin riskiä..


    • 爿義丩龍鳳呈祥

      Ainakin Timbuktu malissa. Algerian ja Libyan eteläosat ja bagdad ovat vielä kohtalaisen lämpimiä.

    • Ioka- tai ikuinen R.

      Roomassa lokakuussa daily maximum 22 astetta. Uimisesta en tiedä mutta onhan se nyt kohteena ihan eri sarjaa kuin kaikenmaailman keinotekoiset lomaparatiisit.

    • Jorma69_

      Suuntaa Perähikiälle. Paikalliset lämmittävät sinulle saunan ilmaiseksi. Siellä on kuumaa, eikä paljoa maksa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe