liian ankarako

the end

tänään taas sain kuulla että olen liian ankara..äärimmäisen rasittavalle 8v äitin pienelle kullannupulle joka on poispilattu hemmoteltu pikku keisarinna ja 12 vuotiaalle erittäin äänekkäälle itsepäiselle tytölle kun käskin heitä menemään leikkarille pariksi tunniksi..koko viikonlopun ja lähes koko kesän istuneet kotona koneella tai mankumassa äitin helmoissa tai tappelemassa..huom,kyseessä on uusioperhe johon kuuluu vielä14,16,vuotiaat pojat enkä ole yhdenkään lapsen isä.voisin kertoa karua tarinaa uusperheen elämästä ja siitä miten parisuhde voidaan pilata täysin kun kurinpito jää täysin miehen harteille ja mitään keinoja ei saa käyttää tai annettuja rangaistuksia ei tarvitse noudattaa.johdonmukainen kasvatus on ainoa keino suurperheessä,ihan just tulee lopullinen loppu koska ei jaksa enää.kaikkeni olen antanut yli 3v ja paskaa ja pellenäpitämistä on kiitoksena.

4

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keepgoing

Kuulostaa rankalta hommalta tuo uusioperheily!
      Ei minun mielestäni liian ankraa, ja tuon ikäisten tyttöjen tulisikin ennemmin viettää aikaa ulkona kuin tietokoneen ääressä :) Rangaistuksista ja yhteisistä pelisäännöistä tulisi pitää kyllä kiinni!

• nyssykkä

Helkkarin sinnikäs olet "the end", hattua Sinulle!

Älä vain luovu kurinpidosta. Onpas äiti, jos ei lapsilleen pidä lainkaan kuria, vaan kurinpito jää Sinulle, eli periaatteessa aivan vieraalle ihmiselle. Minkäslainen/ minkäslaisia se/ne lasten isä/lasten isät ovat, tossujako hekin?

Älä kuluta itseäsi tuossa kuviossa ihan raunioksi.
      Et lainkaan ole liian ankara...ankarampikin sopii olla. Ei koneella tarvitse olla koko kesää. Minä heivaisin ne masiinat nyt kesäksi huitin helkkariin. Pitää niiden kauniina kesäpäivänä todellakin keksiä jotain muuta tekemistä. Itsekkään tuntuisia lapsia, ja itsekkään tuntuinen äiti. Näyttää siltä, että olet se perheen vastuuntuntoinen vetojuhta, joka nyt sitten ajetaan joka suunnasta loppuun.

Älä katsele liian kauan.

• Muuta pois

Kovat piippuun.
      Kaapeli pois PC:stä, jos sana ei kuulu.
      Otat sen pois silloin kun lapsi ei ole paikalla. Muuten hajoaa koko aparaatti.

Korjaat pois ruuat, joista tulee sanomista. Roskiin salmannopeasti koko lautasellinen.
      Keräät jätesäkkiin vaatteet, jota ovat lattialla.

Lähdet jätesäkki olalla pois kotoa. Saapa sitten äitikin miettiä, mitä meinaat tehdä.

Jos äiti onnistuu taas sabotoimaan toimesi, tee itse sama kuin lapset. Heittele tavaroita, jätä vaatteesi pitkin, kieltäydy kaikesta, mökötä.
      Kysy häneltä, oletko nyt mieluisampii kumppani.

• nyssykkä

Hyvä hyvä "Muuta pois"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      87
      6549
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4656
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4367
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4101
    5. 57
      3607
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2808
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2404
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46