liian ankarako

the end

tänään taas sain kuulla että olen liian ankara..äärimmäisen rasittavalle 8v äitin pienelle kullannupulle joka on poispilattu hemmoteltu pikku keisarinna ja 12 vuotiaalle erittäin äänekkäälle itsepäiselle tytölle kun käskin heitä menemään leikkarille pariksi tunniksi..koko viikonlopun ja lähes koko kesän istuneet kotona koneella tai mankumassa äitin helmoissa tai tappelemassa..huom,kyseessä on uusioperhe johon kuuluu vielä14,16,vuotiaat pojat enkä ole yhdenkään lapsen isä.voisin kertoa karua tarinaa uusperheen elämästä ja siitä miten parisuhde voidaan pilata täysin kun kurinpito jää täysin miehen harteille ja mitään keinoja ei saa käyttää tai annettuja rangaistuksia ei tarvitse noudattaa.johdonmukainen kasvatus on ainoa keino suurperheessä,ihan just tulee lopullinen loppu koska ei jaksa enää.kaikkeni olen antanut yli 3v ja paskaa ja pellenäpitämistä on kiitoksena.

4

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keepgoing

      Kuulostaa rankalta hommalta tuo uusioperheily!
      Ei minun mielestäni liian ankraa, ja tuon ikäisten tyttöjen tulisikin ennemmin viettää aikaa ulkona kuin tietokoneen ääressä :) Rangaistuksista ja yhteisistä pelisäännöistä tulisi pitää kyllä kiinni!

    • nyssykkä

      Helkkarin sinnikäs olet "the end", hattua Sinulle!

      Älä vain luovu kurinpidosta. Onpas äiti, jos ei lapsilleen pidä lainkaan kuria, vaan kurinpito jää Sinulle, eli periaatteessa aivan vieraalle ihmiselle. Minkäslainen/ minkäslaisia se/ne lasten isä/lasten isät ovat, tossujako hekin?

      Älä kuluta itseäsi tuossa kuviossa ihan raunioksi.
      Et lainkaan ole liian ankara...ankarampikin sopii olla. Ei koneella tarvitse olla koko kesää. Minä heivaisin ne masiinat nyt kesäksi huitin helkkariin. Pitää niiden kauniina kesäpäivänä todellakin keksiä jotain muuta tekemistä. Itsekkään tuntuisia lapsia, ja itsekkään tuntuinen äiti. Näyttää siltä, että olet se perheen vastuuntuntoinen vetojuhta, joka nyt sitten ajetaan joka suunnasta loppuun.

      Älä katsele liian kauan.

    • Muuta pois

      Kovat piippuun.
      Kaapeli pois PC:stä, jos sana ei kuulu.
      Otat sen pois silloin kun lapsi ei ole paikalla. Muuten hajoaa koko aparaatti.

      Korjaat pois ruuat, joista tulee sanomista. Roskiin salmannopeasti koko lautasellinen.
      Keräät jätesäkkiin vaatteet, jota ovat lattialla.

      Lähdet jätesäkki olalla pois kotoa. Saapa sitten äitikin miettiä, mitä meinaat tehdä.

      Jos äiti onnistuu taas sabotoimaan toimesi, tee itse sama kuin lapset. Heittele tavaroita, jätä vaatteesi pitkin, kieltäydy kaikesta, mökötä.
      Kysy häneltä, oletko nyt mieluisampii kumppani.

      • nyssykkä

        Hyvä hyvä "Muuta pois"!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe