liian ankarako

the end

tänään taas sain kuulla että olen liian ankara..äärimmäisen rasittavalle 8v äitin pienelle kullannupulle joka on poispilattu hemmoteltu pikku keisarinna ja 12 vuotiaalle erittäin äänekkäälle itsepäiselle tytölle kun käskin heitä menemään leikkarille pariksi tunniksi..koko viikonlopun ja lähes koko kesän istuneet kotona koneella tai mankumassa äitin helmoissa tai tappelemassa..huom,kyseessä on uusioperhe johon kuuluu vielä14,16,vuotiaat pojat enkä ole yhdenkään lapsen isä.voisin kertoa karua tarinaa uusperheen elämästä ja siitä miten parisuhde voidaan pilata täysin kun kurinpito jää täysin miehen harteille ja mitään keinoja ei saa käyttää tai annettuja rangaistuksia ei tarvitse noudattaa.johdonmukainen kasvatus on ainoa keino suurperheessä,ihan just tulee lopullinen loppu koska ei jaksa enää.kaikkeni olen antanut yli 3v ja paskaa ja pellenäpitämistä on kiitoksena.

4

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keepgoing

Kuulostaa rankalta hommalta tuo uusioperheily!
      Ei minun mielestäni liian ankraa, ja tuon ikäisten tyttöjen tulisikin ennemmin viettää aikaa ulkona kuin tietokoneen ääressä :) Rangaistuksista ja yhteisistä pelisäännöistä tulisi pitää kyllä kiinni!

• nyssykkä

Helkkarin sinnikäs olet "the end", hattua Sinulle!

Älä vain luovu kurinpidosta. Onpas äiti, jos ei lapsilleen pidä lainkaan kuria, vaan kurinpito jää Sinulle, eli periaatteessa aivan vieraalle ihmiselle. Minkäslainen/ minkäslaisia se/ne lasten isä/lasten isät ovat, tossujako hekin?

Älä kuluta itseäsi tuossa kuviossa ihan raunioksi.
      Et lainkaan ole liian ankara...ankarampikin sopii olla. Ei koneella tarvitse olla koko kesää. Minä heivaisin ne masiinat nyt kesäksi huitin helkkariin. Pitää niiden kauniina kesäpäivänä todellakin keksiä jotain muuta tekemistä. Itsekkään tuntuisia lapsia, ja itsekkään tuntuinen äiti. Näyttää siltä, että olet se perheen vastuuntuntoinen vetojuhta, joka nyt sitten ajetaan joka suunnasta loppuun.

Älä katsele liian kauan.

• Muuta pois

Kovat piippuun.
      Kaapeli pois PC:stä, jos sana ei kuulu.
      Otat sen pois silloin kun lapsi ei ole paikalla. Muuten hajoaa koko aparaatti.

Korjaat pois ruuat, joista tulee sanomista. Roskiin salmannopeasti koko lautasellinen.
      Keräät jätesäkkiin vaatteet, jota ovat lattialla.

Lähdet jätesäkki olalla pois kotoa. Saapa sitten äitikin miettiä, mitä meinaat tehdä.

Jos äiti onnistuu taas sabotoimaan toimesi, tee itse sama kuin lapset. Heittele tavaroita, jätä vaatteesi pitkin, kieltäydy kaikesta, mökötä.
      Kysy häneltä, oletko nyt mieluisampii kumppani.

• nyssykkä

Hyvä hyvä "Muuta pois"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8168
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      404
      2415
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      29
      2002
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      289
      1885
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1789
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1650
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1495
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      22
      1293
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1279
    Aihe