tänään taas sain kuulla että olen liian ankara..äärimmäisen rasittavalle 8v äitin pienelle kullannupulle joka on poispilattu hemmoteltu pikku keisarinna ja 12 vuotiaalle erittäin äänekkäälle itsepäiselle tytölle kun käskin heitä menemään leikkarille pariksi tunniksi..koko viikonlopun ja lähes koko kesän istuneet kotona koneella tai mankumassa äitin helmoissa tai tappelemassa..huom,kyseessä on uusioperhe johon kuuluu vielä14,16,vuotiaat pojat enkä ole yhdenkään lapsen isä.voisin kertoa karua tarinaa uusperheen elämästä ja siitä miten parisuhde voidaan pilata täysin kun kurinpito jää täysin miehen harteille ja mitään keinoja ei saa käyttää tai annettuja rangaistuksia ei tarvitse noudattaa.johdonmukainen kasvatus on ainoa keino suurperheessä,ihan just tulee lopullinen loppu koska ei jaksa enää.kaikkeni olen antanut yli 3v ja paskaa ja pellenäpitämistä on kiitoksena.
liian ankarako
4
326
Vastaukset
- keepgoing
Kuulostaa rankalta hommalta tuo uusioperheily!
Ei minun mielestäni liian ankraa, ja tuon ikäisten tyttöjen tulisikin ennemmin viettää aikaa ulkona kuin tietokoneen ääressä :) Rangaistuksista ja yhteisistä pelisäännöistä tulisi pitää kyllä kiinni! - nyssykkä
Helkkarin sinnikäs olet "the end", hattua Sinulle!
Älä vain luovu kurinpidosta. Onpas äiti, jos ei lapsilleen pidä lainkaan kuria, vaan kurinpito jää Sinulle, eli periaatteessa aivan vieraalle ihmiselle. Minkäslainen/ minkäslaisia se/ne lasten isä/lasten isät ovat, tossujako hekin?
Älä kuluta itseäsi tuossa kuviossa ihan raunioksi.
Et lainkaan ole liian ankara...ankarampikin sopii olla. Ei koneella tarvitse olla koko kesää. Minä heivaisin ne masiinat nyt kesäksi huitin helkkariin. Pitää niiden kauniina kesäpäivänä todellakin keksiä jotain muuta tekemistä. Itsekkään tuntuisia lapsia, ja itsekkään tuntuinen äiti. Näyttää siltä, että olet se perheen vastuuntuntoinen vetojuhta, joka nyt sitten ajetaan joka suunnasta loppuun.
Älä katsele liian kauan. - Muuta pois
Kovat piippuun.
Kaapeli pois PC:stä, jos sana ei kuulu.
Otat sen pois silloin kun lapsi ei ole paikalla. Muuten hajoaa koko aparaatti.
Korjaat pois ruuat, joista tulee sanomista. Roskiin salmannopeasti koko lautasellinen.
Keräät jätesäkkiin vaatteet, jota ovat lattialla.
Lähdet jätesäkki olalla pois kotoa. Saapa sitten äitikin miettiä, mitä meinaat tehdä.
Jos äiti onnistuu taas sabotoimaan toimesi, tee itse sama kuin lapset. Heittele tavaroita, jätä vaatteesi pitkin, kieltäydy kaikesta, mökötä.
Kysy häneltä, oletko nyt mieluisampii kumppani.- nyssykkä
Hyvä hyvä "Muuta pois"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864