Jätkäsaaren nuorisoasunnot

nuoriN92

Kertokaa hei ihmiset jos ootte hakeneet noihin kämppiin ja jos teihin on otettu yhteyttä :) Itse hain toukokuussa ja asun tällä hetkellä NAL solu asunnossa. Hain siis yksiötä. Minulle kerrottiin että seuraavat haastattelut ovat vasta elokuussa, toiv onnistaa !

13

6479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoriN92

Eikö kukaan? :)

• nuoriN92

Ihan varmasti joku muu hakenut kans? :D

• happyyyy

kyllä soittivat et ollaako viel kiinostuneita? ja varattii siinä sitten aika haastatteluun. kämppä saatii ja se varattii meille :) ilmottelevat sitten kuulema syksymmällä asiasta enemmän :)

• NuoriN92

Minkä kokoinen kämppä teillä kyseessä ja kuinka paljon vuokra? Oletteko ennestään nal kämpissä asunneet vai muutto nyt omaan kämppään ? :) Kiitos vielä kun vastasit, lisäsi toivoa kans itselle, olen siis ennestään jo asunut nal kämpässä nyt solussa ja hain yksiötä, toden saan ja mulle soitetaan vielä tän kuun aikana.

• happyyy
        NuoriN92 kirjoitti:

Minkä kokoinen kämppä teillä kyseessä ja kuinka paljon vuokra? Oletteko ennestään nal kämpissä asunneet vai muutto nyt omaan kämppään ? :) Kiitos vielä kun vastasit, lisäsi toivoa kans itselle, olen siis ennestään jo asunut nal kämpässä nyt solussa ja hain yksiötä, toden saan ja mulle soitetaan vielä tän kuun aikana.

35,5 neljöö hyvin avara. noin 580€ :) halvat yksiöt olivat menneet. ja halvat kaksiot. ri olla ennen asuttu nal asunnoissa :)

• nuoriN92
        happyyy kirjoitti:

35,5 neljöö hyvin avara. noin 580€ :) halvat yksiöt olivat menneet. ja halvat kaksiot. ri olla ennen asuttu nal asunnoissa :)

Ei oo paha, mä kyllä sanoin ettei oo varaa maksaa yli 530€ ja asumisohjaaja otti sen huomioon, vissiin mitä alemmalla asuu sitä halvempi. :)

• happyyyyy

meil on aika alhaalla :) 4 kerros. oli kuulema halvemmat jo menny..

• NuoriN92

JEEE MÄKI MUUTAN SINNE :)))

• happyyyyh

Saitko tietää millo ne valmistuu? Ja hyvä et sait !!

• NuoriN92
        happyyyyh kirjoitti:

Saitko tietää millo ne valmistuu? Ja hyvä et sait !!

En saanut tarkkaa aikaa mutta Marraskuussa on kuulema joku tiedotustilaisuus kaikille muuttajille mutta siitä ilmoitellaan sitten s-postitse :) Mä muutan 2.kerrokselle ja sain 29m2 yksiön tupakeittiöllä, vuokra 506€

• happyyyh
        NuoriN92 kirjoitti:

En saanut tarkkaa aikaa mutta Marraskuussa on kuulema joku tiedotustilaisuus kaikille muuttajille mutta siitä ilmoitellaan sitten s-postitse :) Mä muutan 2.kerrokselle ja sain 29m2 yksiön tupakeittiöllä, vuokra 506€

Saitko tietää et millo pääsis katsoo asuntoja?

• vailla

hei miten sait yhteyttä niihin asunnon vuokrajiin? kiitos

• Kiinnostunut1245

Millaisia nämä alkuasuntojen jätkäsaaren asunnot on? Onko näitä sen vaikeampi saada kuin muitakaan kohteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe