Erektio maantiedon tunnilla

mies ja muistot

Tämä tapahtui yläasteen 9. luokalla eli olin tuolloin noin 15-vuotias. Tytöt kiinnostivat jo kovasti, mutta olin melkoisen ujo enkä juurikaan kanssakäymisessä heidän kanssaan. Poikuuteni oli vielä visusti tallella. Olin kuitenkin korviani myöten ihastunut erääseen saman luokan tyttöön, sanotaan häntä tässä vaikka "Sannaksi". Koko touhu oli sellaista teinipojan kömpelöä etäihailua. En tietenkään ollut puhunut Sannalle mitään tunteistani vaan katselin häntä vain ihaillen kauempaa ja haaveilin kaikenlaista. Tuolloin ajattelin että Sanna ei ollut tietoinen asiasta, tosin jälkeenpäin on tullut mieleen että olikohan hän sittenkin huomannut jotain...

Meidät oli määrätty (muistaakseni maantiedon tunnilla) tekemään ryhmätyötä muutaman oppilaan ryhmissä, mukana oli jotain 5-6 oppilasta ja minä olin samassa ryhmässä Sannan kanssa. Istuimme saman pöydän ääressä kun Sanna jostain suusta istahti syliini! En muista enää oliko siinä kyse tilan puutteesta, teini-ikäisen porukan levottomasta hevosenleikistä ja pelleilystä vai mistä. Joka tapauksessa kyseessä oli ensimmäinen kerta, kun minulla oli noin läheinen kontakti samanikäiseen tyttöön. Olin ihaillut Sannaa vain kauempaa salaisesti katsellen, nyt neitokainen istui sylissäni.

Arvaahan sen, mitä siinä sitten tapahtui. Kaluni alkoi jäykistyä saman tien kun tunsin Sannan vartalon muodot, lämmön ja liikkeet noin lähellä. Kalu paisui ja kovettui suoraan vasten sylissäni istuvan tytön pyllyä. Sanna tunsi aivan varmasti erektioni kun se painautui häntä vasten.

Tilanne oli samaan aikaan sekä valtavan kiihottava että hävettävä. Saman pöydän ääressä istui koko ajan muu ryhmätyöporukka. Sanna ei onneksi sanonut muille mitään, eikä hän myöskään heti noussut pois sylistäni. Yritin epätoivoisesti ajatuksen voimalla hillitä elintäni mutta eihän se onnistunut. Mitä enemmän hävetti, sitä kovempana kullini seisoi. Housuihin laukeaminen taisi olla lähempänä kun Sanna muutaman kerran liikahteli sylissäni, mutta onnekseni sitäkään ei sentään tapahtunut. Täydellisen nöyryytyksen ja ekstaasin välinen raja voi olla pieni. En muista ollenkaan kuinka kauan tilannetta kesti.

Emme alkaneet seurustella Sannan kanssa tai muuta vastaavaa. Itse asiassa emme olleet ko. tapauksen jälkeen tekemisissä sen kummemmin kuin sitä ennenkään. Nuorelle naiselle tärkeintä taisi olla hänen saamansa kova (heh) todistusaineisto omasta seksuaalisesta vetovoimastaan. Mitä minuun tulee, niin häpeän tunne on ajan myötä haihtunut ja tämän päivän näkökulmasta se oli parasta mitä olen housut jalassa kokenut.

3

5348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruotsintunilla

      Itse ruotsin tunnilla joskus istuessani takapulpetissa runkkasin lastit housuihin , vähän ilkee olo loppupäivän .

    • 14+3

      Omana kouluaikanani luokan isotissisin tyttö tuli kurkkimaan jotain kirjaa ja painoi tissinsä kiinni mun käsivarteen, melkein hinkkas niitä siihen. Jos erektio voi iskeä salaman lailla sit se oli just tätä.

    • Nolona yläasteella

      Itselläni sellainen nolo tilanne yläasteella että oltiin just saatu kaapin avaimet ja lähin juosten uutta kaappia katsomaan (etsii missä se oli), niin portaista tuli just siin kulman takaa isorintainen tyttö/nainen. Naama uppos sitten sinne tisseihin oikein kunnolla. Kaverit vaan alkaa nauramaan kun tää tapahtu, hieman nolotti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe