Että tällaista tämä koiranpito on Suomessa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288481687862.html
Lisää näitä "kesyjä" koiria !
7
200
Vastaukset
- ghjklöäölkj
just. lisää vain holtittomia koiria ja omistajia
Kouluttamattomia egonjatkeita, koirat pois, ja tyyppi vaarallinen ympäristölleen, vois lähettää Siperiaan
...- 9+17
Ja tälläisenkään jälkeen ihmiset eivät tajua, miksi koirat PITÄÄ PITÄÄ KYTKETTYINÄ taajama-alueella.. Koira on eläin, eikä siihen voi koskaan luottaa 100% vaikka se ei ikinä ennen olisi mitään tehnytkään.
- "koiravihaaja"
,,,,,vaikka se ei ikinä ennen olisi mitään tehnytkään.,,,,,
Niin, kerta se on ensimmäinenkin ja äärimmäisen inhottava kokemus kohteelle jota iso koira puree. Mutta sitähän harva koiranomistaja suostuu ymmärtämään. Koirien käytöksestä valittavat ovat vain koiravihaajia. - kjoopa
Mistä sinä tiedät, mitä nuo koirat ovat ennen tehneet?
Sitähän tossa ilmeisesti aiemmassa kaiketi sanottiinkin, että vaikka koira ei olisi ennen tehnyt mitään se pitää pitää kiinni? Koska koirasta ei voi tietää. Minunkin mielestäni joskus koiraihmiset ottavat hirveän huonosti huomioon sen, että lenkillä saattaa kohdata toisten koirien lisäksi mm. ihmisiä, jotka eivät kaikki pidä koirista tai pelkäävät niitä. Heitä tuskin lohduttaa sanat "ei se mitään tee.:"
- koirat piikille
Entä jos nuo koirat ovatkin jo aiemmin osoittaneet aggressiivisuutteen, mutteivät vielä näin vakavasti? Yleensä jos koira on aggrressiivinen, sen huomaa siitä jo varhain, mutta kun sellaisia koiria vapaina pitää, niin tällaista sattuu. Koirat piikille, jos ovat niinkin aggressiivisia, että vapaina ollessaan menevät puremaan ihmisiä tai toisia koiria. Kukaan ei kumminkaan tainnut pakottaa noita koiria vieraan henkilön lähelle, vaan ne itse menivät ja purivat, joten eivät koiratkaan aivan syyttömiä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488