Että tällaista tämä koiranpito on Suomessa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288481687862.html
Lisää näitä "kesyjä" koiria !
7
248
Vastaukset 7
- ghjklöäölkj
just. lisää vain holtittomia koiria ja omistajia
Kouluttamattomia egonjatkeita, koirat pois, ja tyyppi vaarallinen ympäristölleen, vois lähettää Siperiaan
...- 9+17
Ja tälläisenkään jälkeen ihmiset eivät tajua, miksi koirat PITÄÄ PITÄÄ KYTKETTYINÄ taajama-alueella.. Koira on eläin, eikä siihen voi koskaan luottaa 100% vaikka se ei ikinä ennen olisi mitään tehnytkään.
- "koiravihaaja"
,,,,,vaikka se ei ikinä ennen olisi mitään tehnytkään.,,,,,
Niin, kerta se on ensimmäinenkin ja äärimmäisen inhottava kokemus kohteelle jota iso koira puree. Mutta sitähän harva koiranomistaja suostuu ymmärtämään. Koirien käytöksestä valittavat ovat vain koiravihaajia. - kjoopa
Mistä sinä tiedät, mitä nuo koirat ovat ennen tehneet?
Sitähän tossa ilmeisesti aiemmassa kaiketi sanottiinkin, että vaikka koira ei olisi ennen tehnyt mitään se pitää pitää kiinni? Koska koirasta ei voi tietää. Minunkin mielestäni joskus koiraihmiset ottavat hirveän huonosti huomioon sen, että lenkillä saattaa kohdata toisten koirien lisäksi mm. ihmisiä, jotka eivät kaikki pidä koirista tai pelkäävät niitä. Heitä tuskin lohduttaa sanat "ei se mitään tee.:"
- koirat piikille
Entä jos nuo koirat ovatkin jo aiemmin osoittaneet aggressiivisuutteen, mutteivät vielä näin vakavasti? Yleensä jos koira on aggrressiivinen, sen huomaa siitä jo varhain, mutta kun sellaisia koiria vapaina pitää, niin tällaista sattuu. Koirat piikille, jos ovat niinkin aggressiivisia, että vapaina ollessaan menevät puremaan ihmisiä tai toisia koiria. Kukaan ei kumminkaan tainnut pakottaa noita koiria vieraan henkilön lähelle, vaan ne itse menivät ja purivat, joten eivät koiratkaan aivan syyttömiä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518