Ei tämä niin ahkerassa käytössä ole ollut, vaikka ikää tietysti muutama vuosi onkin. Mutta onko tämä nyt sitten totaalisesti kaput, kun nyt viimeiset AA-paristot (jotka vielä kameraliikkeestä juhannusaaton aattona haettiin) tuuttaavat heti akun tyhjyyttä, niin kuin toisetkin suoraan paketista otetut Duracellit? Onkohan tähän jotain korjaustoimenpiteitä mahdollisesti tehtävissä, kannattaako käydä kameraliikkeessä kyselemässä.
No, tietysti viimeinen kysymys selviää, kun käy siellä kameraliikkeessä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti jotain tietoa, vaikka totta kai, tällä palstalla keskustelevilla on tietysti hienot järjestelmäkamerat.
Sain kuitenkin viimeiset otokset siirrettyä, tosin kommervenkkien kanssa tapahtui sekin, koneelle. Siinäkin kävi niin että kun viimeiset olivat pari videopätkää, niin tuuttaili muistin loppua. Siirron jälkeen onnistui kuitenkin tyhjentää kuvat kamerasta. Mutta sitten taas alkoi akun loppumisen tuuttaaminen. Taitaa olla sekaisin koko vehje? Olenkohan saanut viruksen kun olen kuvia siirrellyt koneelle - heh.
Pokkari Nikon Coolpix L12
10
111
Vastaukset
- lisäys tähän.
aloittaja lisää vielä: Ei tämä kuitenkaan ihan muutaman kympin sijoitus ollut, hintaa oli kaikkinensa 190 e ostettaessa. Ja käyttö siis kuitenkin kohtuu vähäistä, niin nyt ilmeisen sökö!
Kehtaisko tästä käydä kommenttia pyytämässä kamerakauppiaalta? Olisko paristojen kosketuspinnat kamerassa jotenkin vääntyneet tai jotain? Joo, mulla ei liiemmin rahaa oo uutta ostaa. Että elkää naljailko siitä sitte.- rahvahääl
Sisäinen sankari on varmaankin hyytynyt. Se nappiparisto joka pitää välttämättömiä elintoimintoja yllä, niin kuin kelloa ja sen sellaisia. Kameraliikkeessä vaihtavat edulliseen hintaan? Joskus latasin ohjelmistopäivityksen olympus- merkkiseen pokkariin ja hää sekosi siitä melkolailla, että voihan tuollainenkin syy löytyä. L12 on muutenkin Nikonin surkeimpia kameroita. Jos joskus haluat halvan ja hyvän tekee niitä parhaiten nykyään Samsung.
- ei kai?
rahvahääl kirjoitti:
Sisäinen sankari on varmaankin hyytynyt. Se nappiparisto joka pitää välttämättömiä elintoimintoja yllä, niin kuin kelloa ja sen sellaisia. Kameraliikkeessä vaihtavat edulliseen hintaan? Joskus latasin ohjelmistopäivityksen olympus- merkkiseen pokkariin ja hää sekosi siitä melkolailla, että voihan tuollainenkin syy löytyä. L12 on muutenkin Nikonin surkeimpia kameroita. Jos joskus haluat halvan ja hyvän tekee niitä parhaiten nykyään Samsung.
Ai mitä? Onko tässä joku nappiparistokin jossain, kun toisaalta, koko vehje toimii kahdella AA-paristolla, ja pvm:n ja kellon joutuu asettamaan itse kun paristot vaihtaa.
Ei kai?
Niin halpaa joo. Kun kerran silloin tällöin käyttää, niin minun mielestäni ei tarvitse mitään järjestelmäkameraa tai jotain usean satasen pokkariakaan. Tämä on ollut riittävä etenkin kun tietokoneella pystyy itse vielä jonkin verran muokkaamaan omien kykyjensä mukaan :) - rahvahääl
ei kai? kirjoitti:
Ai mitä? Onko tässä joku nappiparistokin jossain, kun toisaalta, koko vehje toimii kahdella AA-paristolla, ja pvm:n ja kellon joutuu asettamaan itse kun paristot vaihtaa.
Ei kai?
Niin halpaa joo. Kun kerran silloin tällöin käyttää, niin minun mielestäni ei tarvitse mitään järjestelmäkameraa tai jotain usean satasen pokkariakaan. Tämä on ollut riittävä etenkin kun tietokoneella pystyy itse vielä jonkin verran muokkaamaan omien kykyjensä mukaan :)Täytyy myöntää että L12 sisuskalut on tutkimatta, toisaalta en vielä ole tömännyt digikameraan missä ei sitä nappiparistoa olisi. Toisin sanoen kello, päivämäärä, vuosi jne. on aina kohdillaan kun ne kerran on asettenut. Kuullostaa oudolta tuo, että paristojen tai akun vaihdon yhteydessä pitää asetukset panna aina uudestaan.
- joo, niin kai!
rahvahääl kirjoitti:
Täytyy myöntää että L12 sisuskalut on tutkimatta, toisaalta en vielä ole tömännyt digikameraan missä ei sitä nappiparistoa olisi. Toisin sanoen kello, päivämäärä, vuosi jne. on aina kohdillaan kun ne kerran on asettenut. Kuullostaa oudolta tuo, että paristojen tai akun vaihdon yhteydessä pitää asetukset panna aina uudestaan.
No, antaa kuulostaa vaan! Sillä tämä ainakin vaatii sen ajan ja päivämäärän asettamisen, kun kameraan pistetään 2 kpl AA-paristoa sen oltua pitempään käyttämättä!
MIKSI TULET VASTAILEMAAN JOS ET MITÄÄN TIEDÄ! Mihin tarvitsisi litium-paristoa kun kerran koko kamera toimii kahdella AA alkaliparistolla? Toki voi laittaa litiumparistonkin tai ihan sellaisen oikean akun - jos vaan sellaisia kaupasta löytyy!
Mutta kun on kerran alkaliparistot voimanlähteenä, niin mihin sitä ltiumparistoa vielä tarvittaisiin! Niin, että litium-nappipariston ainoa tehtävä on pitää aika-asetukset yllä, kun ne vaan aina silloin kun tyhjillään olleeseen kameraan alkalien laiton yhteydessä on syötetty? Täh! - joo.
joo, niin kai! kirjoitti:
No, antaa kuulostaa vaan! Sillä tämä ainakin vaatii sen ajan ja päivämäärän asettamisen, kun kameraan pistetään 2 kpl AA-paristoa sen oltua pitempään käyttämättä!
MIKSI TULET VASTAILEMAAN JOS ET MITÄÄN TIEDÄ! Mihin tarvitsisi litium-paristoa kun kerran koko kamera toimii kahdella AA alkaliparistolla? Toki voi laittaa litiumparistonkin tai ihan sellaisen oikean akun - jos vaan sellaisia kaupasta löytyy!
Mutta kun on kerran alkaliparistot voimanlähteenä, niin mihin sitä ltiumparistoa vielä tarvittaisiin! Niin, että litium-nappipariston ainoa tehtävä on pitää aika-asetukset yllä, kun ne vaan aina silloin kun tyhjillään olleeseen kameraan alkalien laiton yhteydessä on syötetty? Täh!Ai niin tämä vielä: Jos siellä siis joku nappilitium olisi, niin kyllä kai kameran manuaalissa siitä olisi maininta? Ei vaan näytä olevan, varmaan siksi, kun se olisi sitten tårta på tårta. Onko kännyssä akun lisäksi jossain litiumnappi aika-asetuksia ylläpitämässä?
- rahvahääl
joo. kirjoitti:
Ai niin tämä vielä: Jos siellä siis joku nappilitium olisi, niin kyllä kai kameran manuaalissa siitä olisi maininta? Ei vaan näytä olevan, varmaan siksi, kun se olisi sitten tårta på tårta. Onko kännyssä akun lisäksi jossain litiumnappi aika-asetuksia ylläpitämässä?
Voisihan sinultakin kysyä, miksi teet täällä tyhmiä kysymyksiä joihin odotat oikein asiantuntevan tahon vastauksia. On minulla tuohon kännykkäpropleemaasikin hyvä vastaus mutta en kerro asennevammaiselle sitäkään. Mutta alkuperäiseen kysymykseen: heitä roska tunkiolle, toki voit myös helpottaa tilaasi hyppimällä sen päällä jonkin aikaa.
- kiitosta vaan!
rahvahääl kirjoitti:
Voisihan sinultakin kysyä, miksi teet täällä tyhmiä kysymyksiä joihin odotat oikein asiantuntevan tahon vastauksia. On minulla tuohon kännykkäpropleemaasikin hyvä vastaus mutta en kerro asennevammaiselle sitäkään. Mutta alkuperäiseen kysymykseen: heitä roska tunkiolle, toki voit myös helpottaa tilaasi hyppimällä sen päällä jonkin aikaa.
Onpa yllättävä reagointi!
Miksi sitten vastaat, jos et koe olevasi asiantuntija.
Ja jos osaa epäillä vastauksesi laatua, niin menetät noin pahasti malttisi! Asennevamma taitaa olla enempi sinulla.
Minua vielä kehoitat helpottamaan tilaani - kun sinä olet se joka menetti kirjoitustyylistäsi päätellen malttisi.
Katsos, joskus on pakko myöntää, että ettei tiedä, eikä vain itsepäisesti pitää kiinni siitä, että olenpa hyvä!
Onnea elämääsi, toivottavasti löytyy vielä henkistä kasvunvaraa.
Älä enää vastaa mitään. Vai oletko vielä sellainen, jonka on ehdottomasti saatava viimeinen sana. Toki, minäkin olisin voinut yllä olevan jättää kirjoittamatta, sillä uskon tosiaan, että tällä palstalla on sellaisiakin, jotka sinun tekstisi luettuaan ymmärtävät kyllä missä on ongelma. - rahvahääl
kiitosta vaan! kirjoitti:
Onpa yllättävä reagointi!
Miksi sitten vastaat, jos et koe olevasi asiantuntija.
Ja jos osaa epäillä vastauksesi laatua, niin menetät noin pahasti malttisi! Asennevamma taitaa olla enempi sinulla.
Minua vielä kehoitat helpottamaan tilaani - kun sinä olet se joka menetti kirjoitustyylistäsi päätellen malttisi.
Katsos, joskus on pakko myöntää, että ettei tiedä, eikä vain itsepäisesti pitää kiinni siitä, että olenpa hyvä!
Onnea elämääsi, toivottavasti löytyy vielä henkistä kasvunvaraa.
Älä enää vastaa mitään. Vai oletko vielä sellainen, jonka on ehdottomasti saatava viimeinen sana. Toki, minäkin olisin voinut yllä olevan jättää kirjoittamatta, sillä uskon tosiaan, että tällä palstalla on sellaisiakin, jotka sinun tekstisi luettuaan ymmärtävät kyllä missä on ongelma.Minä sanon viimeisen sanan ja se on ei! Hyvä on:sinä loukkaannuit ja minä loukkaannuin. Itketään sitten yhdessä. Olet oikeassa siinä, että aina ei pitäisi olla suuna päänä asioissa joista ei mitään ymmärrä. Pyydän anteeksi typeryyttäni. Hyvää kesän jatkoa sinulle, ja toivottavasti saat kameran henkiin.
- Mälli McDonalds
ostakaa kanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055