Ihan pakko jakaa tämä täällä, kun mua nauretti tämä monta päivää. Mulla on siis yksi tuttu, joka kävi amista. Se sai kylläkin potkut, joka on muuten aikamoinen suoritus. Ekan vuoden jälkeen ei yhtään ainutta hyväksyttyä kurssia. Miten se voi olla mahdollista??
Mutta asiaan.. Juttu mikä mua on naurattanut kuului näin.
Kaveri sanoi, "Hitto, mul on varmaan joku dynastia."
Minä vastaan, "Ai mikä?"
Kaveri, "Niin ku mä unohdan kaiken koko ajan."
Minä, "Ai dynastia? Eiks muistisairaus oo kylläkin dementia, eikä sitä kai yleensä ole nuorilla."
Kaveri, "Niin niin, mut dynastia on se just mikä tulee nuorille."
Mä oon nauranut tälle monta päivää.. :D Joo, eihän kaikki amikset oo tyhmiä, mut toi oli jo aika huippua. Ja vielä ihan vakavana, kun kaveri tuota selitti.
Tyhmät amikset
18
1216
Vastaukset
- hgfgjgh
Minuakin nauratti monta viikkoa, kun meidän hissan maikka ei osannut integroida yhtä Fourier-sarjaa :D huh huh mikä vajukki :D
- amiksetonniinfiksuja
Hah hah.. Jokainen nyt ainakin tietää, että Dynastia on tv-sarja. Ja eikös se tarkoita jotain valtasukua tai vastaavaa?
- ei nimimerkkiä
Tarkoitti kenties dysfasiaa, vaikkei kyseessä muistisairaus olekaan, eikä dementiakaan ole varsinaisesti mikään diagnoosi, vaan termi muistisairaudelle.
Tosin pitäisi ihmisen ymmärtää mitä dynastia tarkoittaa, huoh...
Mutta ei kerro mitään hyvää tämä keskustelu keskustelun aloittajastakaan. - Mallioppilas.
"Joo, eihän kaikki amikset oo tyhmiä"
Tuossahan se viestin hauskin osuus oli. ;)- Buick4567
Halvat sulla on huvit...
- rtybnmaseagfvr
Buick4567 kirjoitti:
Halvat sulla on huvit...
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaset.
- zöljökäp
Eiköhän kaikille satu noita. Itellenikin sattuu sanavirheitä ja tiedonpuutteita, vaikka lukiossa olenkin ja hyvin arvosanoin. Ei me lukiolaisetkaan aina niitä viisaita olla... onneksi.
- nörtitonoutoja
just joo--- amikset ei ole yhtään tyhmempiä, kaikille sattuu tollasia mokia :D ja aika nörttiä nauraa tollaselle jutulle! Vähän niinku joku luulis konsonanttia vokaaliks ja sit toinen naurais sille xD ja itse olen siis lukiossa enkä ole yhtään viisaampi kuin amiskaverit XD mua alkaa säälittää aina nää nörttien jutut, "hihihihihh toi ei tienny mikä on dynastia" "hihihihihhh toi ei tienny miten verbi lukea taipuu 3 persoonassa hihihihihhh tikahdun nauruu" :DD
- fasdf
BUHHAHAHAH oon amiksessa ja tiedän mitä dynastia tarkoittaa se meinaaa ankkadynastiaa sitä ankka teevee ohjelmaa missä ne saa rahaa ku ne myy ankkapillui siis pillei ja ite tykkää tehä nniin että hakkaan puuseppä alalla sormia vasaralla paskaks sit saan massii koska sanon äitille että tartten jätskii nii se antaa 3 e ja teen sitä mun bisnekseks
- Oikee Satusetä...
No oli hieno tarina.
- logistiikka96
Millä perusteella amikset on tyhmiä ootte te lukiolaiset lapsellisia ku yleistätte tollasta paskaa -.-
- abi_06
Lukiolaiset on ehkä lapsellisia mutta amikset ON lapsia :DD
- gvdfklörAshhvh
abi_06 kirjoitti:
Lukiolaiset on ehkä lapsellisia mutta amikset ON lapsia :DD
En kyl ymmärrä vieläkään tätä vastakkainasettelua, että onko amikset tyhmiä, lukiolaiset ylimielisiä jne. Okei, on tapauksia, joissa nää stereotypiat sopii johonkin ihmiseen, mutta yleistäminen on ala-arvoista. Aloittajakin olis voinu muotoilla asian toisin, koska se, ettei tiedä jotain, ei tarkoita automaattisesti, että on tyhmä.
Ollaan kaikki joka tapauksessa täysiä idiootteja... - ebin lukio poitsu
gvdfklörAshhvh kirjoitti:
En kyl ymmärrä vieläkään tätä vastakkainasettelua, että onko amikset tyhmiä, lukiolaiset ylimielisiä jne. Okei, on tapauksia, joissa nää stereotypiat sopii johonkin ihmiseen, mutta yleistäminen on ala-arvoista. Aloittajakin olis voinu muotoilla asian toisin, koska se, ettei tiedä jotain, ei tarkoita automaattisesti, että on tyhmä.
Ollaan kaikki joka tapauksessa täysiä idiootteja...Hieno nimi ja vaikuttavaa pilkun käyttöä. Taidat olla amis.
- Tuleva lukiolainen
Ja sinä taas yleistät että kaikki lukiolaiset yleistävät. ;)
- "ebin"?
ebin lukio poitsu kirjoitti:
Hieno nimi ja vaikuttavaa pilkun käyttöä. Taidat olla amis.
Jonne alert!
- Hum.tiet.kand.
No niin. Tämä amis aloittaa ensi vuonna auskultoinnin paikallisessa lukiossa. Onpa jännittävää näin tyhmänä amiksena mennä opettamaan psykaa ja filosofiaa minua itseäni viisaammille lukiolaisille...
- tyhmiäovat
ap ei oikein osunut asian ytimeen
mutta otsikon väite on kuitenkin ihan tosi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579