Heipsansaa!
Nyt tarvittaisiin kiperästi vinkkejä.
Sain tässä tänään tietää, että vastuulleni iskettiin hyvän ystäväni polttarijuhlat, jotka olisi tarkoitus viettää ensi tiistaina(10.7.2012). Edellinen juhlanjärjestäjä ei ollut saanut mitään aikaan ja minulla olisi nyt tässä töiden keskellä muutamat päivät aikaa keksiä ja järjestäää ystävälleni elämän yhden muistokkaimman illan!
Itse juhlakalu, niinkuin myös juhlavieraat, on pääosin nuoria kaksikymppisiä-25- vuotiaita typyköitä.
Olen saanut tänään jo koko ohjelman lähes kasaan ja juhlista tulee varmasti loistavat ja ikimuistoiset, MUTTA tässä tulee ongelma:
Lähes kaikki juhlavieraat ovat opiskelijoita, joten pudjettimme ei ole kovin suuri, meillä on järjestettynä jo ohlemat, brunssit, limusiini ja päivän kulku, mutta vinkkejä kaivattaisiin, että mistä saisi varattua näin hät-hätään suhteellisen edulliseen hintaan kabinetin jostain raflasta missä olisi buffet tarjoilu/mahdollisuus saada pientä alennusta siitä/ruokajuotavasta?
Toinen ongelma on juhlien jatkopaikka, eli päivänähän tosiaan oli tiistai ja juhlapaikkana Helsinki, joten vinkkejä tarjoiluiltaan edullisista paikoista, joissa olisi aukioloaika mielellään 04.00- asti ja näin itse nuorena sanottuna: ei kuitenkaan mikään teinipisari- meininki.
Ja ihmisille jotka jo tulette tähän arvostelemaan ja huutamaan sitä kato googlesta: Olen katsonut ja löytänytkin jotain, mutta itse eri paikkakuntalaisena en ole kovin tietoinen mistään Helsingin yöelämän ja ravintoloiden tarjonnoista, joten vinkkejä kaivataan kokeneilta! :)
Jos on jotain hyviä polttari-ideoitakin, tän ne voi toki niitä laittaa jos siltä tuntuu! :)
Kiitos jo kaikille vastaaville, sekä erinomaista kesää!
polttarimeininki/juhlat
PROBLEMPOLTTARIT
1
204
Vastaukset
- Läpändeeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418