polttarimeininki/juhlat

PROBLEMPOLTTARIT

Heipsansaa!

Nyt tarvittaisiin kiperästi vinkkejä.
Sain tässä tänään tietää, että vastuulleni iskettiin hyvän ystäväni polttarijuhlat, jotka olisi tarkoitus viettää ensi tiistaina(10.7.2012). Edellinen juhlanjärjestäjä ei ollut saanut mitään aikaan ja minulla olisi nyt tässä töiden keskellä muutamat päivät aikaa keksiä ja järjestäää ystävälleni elämän yhden muistokkaimman illan!
Itse juhlakalu, niinkuin myös juhlavieraat, on pääosin nuoria kaksikymppisiä-25- vuotiaita typyköitä.
Olen saanut tänään jo koko ohjelman lähes kasaan ja juhlista tulee varmasti loistavat ja ikimuistoiset, MUTTA tässä tulee ongelma:

Lähes kaikki juhlavieraat ovat opiskelijoita, joten pudjettimme ei ole kovin suuri, meillä on järjestettynä jo ohlemat, brunssit, limusiini ja päivän kulku, mutta vinkkejä kaivattaisiin, että mistä saisi varattua näin hät-hätään suhteellisen edulliseen hintaan kabinetin jostain raflasta missä olisi buffet tarjoilu/mahdollisuus saada pientä alennusta siitä/ruokajuotavasta?
Toinen ongelma on juhlien jatkopaikka, eli päivänähän tosiaan oli tiistai ja juhlapaikkana Helsinki, joten vinkkejä tarjoiluiltaan edullisista paikoista, joissa olisi aukioloaika mielellään 04.00- asti ja näin itse nuorena sanottuna: ei kuitenkaan mikään teinipisari- meininki.
Ja ihmisille jotka jo tulette tähän arvostelemaan ja huutamaan sitä kato googlesta: Olen katsonut ja löytänytkin jotain, mutta itse eri paikkakuntalaisena en ole kovin tietoinen mistään Helsingin yöelämän ja ravintoloiden tarjonnoista, joten vinkkejä kaivataan kokeneilta! :)
Jos on jotain hyviä polttari-ideoitakin, tän ne voi toki niitä laittaa jos siltä tuntuu! :)

Kiitos jo kaikille vastaaville, sekä erinomaista kesää!

1

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe