pitäisi sulkea liikenteeltä, Humppilassa. Hengenvaarallinen. Onko lentokenttähanke niin vahva, että kuntalaiset jätetään oman onnensa nojaan? Ajoin siellä, ja auton etupyörän vanne iskeytyi noin 30cm syvään monttuun. matka katkesi siihen. Mistä korvaus? Humppilan kunnaltako?
Tourunkulmantie,
16
314
Vastaukset
- dfsgsdfgsdfgvf
no miks sä sinne monttuun ajoit? itse ajoin aikoinaan metsään eikä metsähallitus mitään korvannut, en kyllä edes kysynyt. mutta sen jälkeen opin että kannattaa katsoa mihin sitä ajaa.
- Ai se tie,
minäkin ajelin Toururunkulmalla kyläreisulla. Tullessani kohti 2-tietä siinä ylämäen alla, tulikin toinen auto vastaan. Jos olisin väistänyt monttua, olisin ollut pellolla tai vastaantulevan nokassa. Joten monttuun kolahti.
- Metsään?
Ai se tie, kirjoitti:
minäkin ajelin Toururunkulmalla kyläreisulla. Tullessani kohti 2-tietä siinä ylämäen alla, tulikin toinen auto vastaan. Jos olisin väistänyt monttua, olisin ollut pellolla tai vastaantulevan nokassa. Joten monttuun kolahti.
dfsgdfgsdfgvf, miksi sä metsään ajoit? Olitko romilleissa vai eikö ole auton hallintaan olevaa kykyä? Ei kai kukaan tien monttuun tahallaan aja, jos on väistämis mahdollisuus. Aina ei muun liikenteen takia ole.
- bbgnvvkkhcv
Metsään? kirjoitti:
dfsgdfgsdfgvf, miksi sä metsään ajoit? Olitko romilleissa vai eikö ole auton hallintaan olevaa kykyä? Ei kai kukaan tien monttuun tahallaan aja, jos on väistämis mahdollisuus. Aina ei muun liikenteen takia ole.
Voi kulta pieni, väistämisen sijaan auton voi pysäyttääkin. Lakikin edellyttää että sen saa pysäytettyä sillä matkalla, jonka näkee.
- ?????
bbgnvvkkhcv kirjoitti:
Voi kulta pieni, väistämisen sijaan auton voi pysäyttääkin. Lakikin edellyttää että sen saa pysäytettyä sillä matkalla, jonka näkee.
No olkoon mun puheeni sit v...., prkl.
- Ajaja,
bbgnvvkkhcv kirjoitti:
bbgnvvkkhcv, ei siellä ole yhtä monttua. Se olisikin helppoa väistää tai jopa pysähtyä yhteen monttuun. Se tie on rikki, mutta, ei kannata enää keskustella tästä asiasta. Suomalaiset eivät ymmärrä, mutta Viipurista itään, on aivan samanlaisia ajoväyliä. Eli, ei sovi tähän autokantaan.
- jatkuva marina
Ajaja, kirjoitti:
bbgnvvkkhcv, ei siellä ole yhtä monttua. Se olisikin helppoa väistää tai jopa pysähtyä yhteen monttuun. Se tie on rikki, mutta, ei kannata enää keskustella tästä asiasta. Suomalaiset eivät ymmärrä, mutta Viipurista itään, on aivan samanlaisia ajoväyliä. Eli, ei sovi tähän autokantaan.
Kovia on humppilalaiset valittaan
- Arvottu on,
jatkuva marina kirjoitti:
Kovia on humppilalaiset valittaan
ja joka toinen kuoppa on nyt korjattu. Hyvä tielaitos. Ja kiitos.
- Ai joka
Arvottu on, kirjoitti:
ja joka toinen kuoppa on nyt korjattu. Hyvä tielaitos. Ja kiitos.
toinen, ei läheskään. Ei siinä muuten mitään, vaikka ajais kyntöpellolla, mutta, ihmisillä näkyy olevan nykyään kalliita autoja. Eivät sovellu peltoautoksi.
- Autoilrvalle,
kyllä se lentokenttähanke on vahva. Sen takia Hackmannkin myy lasitehtaan kiinteistön ja varmaan halvalla.
- Traktorilla
pääsee Tourunkulmalle hyvin. Jos Teillä on niin uusi auto, että, on vaan viisi vuotta vanha, välttäkää tietä. Korvaus vahingosta on sen ikäisellä autolla jo huono. Ja rengasvaurio tulee aivan varmasti. Tie on ala-arvoisessa kunnossa Suomessa. Karjalassa, Venäjän puolella, tätä päivää. Mutta, luotan ELY-keskukseen, että he hoitavat homman, vielä syksyn aikana. Sain sieltä erikoisen hyvää palvelua, pyytäessäni apua tielle. Olitte sanoinkuvaamattomia, hyviä asiakaspalvelijoita. Nyt vaan odotan, että tie on taas kunnossa. Kiitos.
- Metsät matalaks
Tie meni siinävaiheessa ketuiksi, kun ajoivat tukkikuormia viimetalvella. Kuskit ja metsän omistajat eivät tätä tietenkään myönnä, mutta saisivat laittaa tien takaisin kuntoon.
- OOUKEEI.
Puhut asiaa. Tie pitäisi saada liikenteelle kuntoon. Mikä siinä mättää? Useat ovat soittaneet ELY-keskukseen, pyytäneet tien kunnostusta, eikö Suomessa ole työttömiä urakoitsijoita, jotka voisivat alkaa hommiin?
- Niin,
OOUKEEI. kirjoitti:
Puhut asiaa. Tie pitäisi saada liikenteelle kuntoon. Mikä siinä mättää? Useat ovat soittaneet ELY-keskukseen, pyytäneet tien kunnostusta, eikö Suomessa ole työttömiä urakoitsijoita, jotka voisivat alkaa hommiin?
Urjalan puoli on kunnossa, vauriot Humppilan puolella. Muutama kilometri. Mitä kertoo?
- rahaa on tulossa
Kohta on Humppilalla rahaa korjata vaikka valtion tiet - kunhan saadaan lentokenttä ja elokuvakylä :) jokohan ens vuonna kylvetään rahassa. Niinjuu ja tuulipuistokin vielä sen tourunkulmantien varteen - ei kai sitä ennen kannatakkaan korjata kun on saatu painavat kuljetukset tehtyä.
- Tyytyväinen,
kirjoittaa että, tietä tänään kunnostettu, Suuret Kiitokset työn tehneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569