Homous masentaa

534534534534534

Olen tiennyt olevani homo 13 vuotiaasta asti, nyt olen 21v.

Ongelma on siinä että en voi hyväksyä sitä mielessäni, näen monesti muita kundeja ja mieli tekisi puhua niille ja pussailla yms mutta koska en voi hyväksyä olevani homo voin vain haaveilla.

En näe homoudessa mitään väärää, mutta en vain voi hyväksyä sitä että olen homo joten olen päättänyt että en kerro asiasta kenellekkään ja unohdan seurustelun ja kaiken siihen liittyvän kokonaan.

Mielessäni näen homoseksuaalisuuden vain seksinä, ajattelen että jos kykenisin seurustelemaan että se olisi pelkästään seksiä, eikä rakkautta.
Tästä voi syyttää kaikkea sitä paskaa mitä yhteiskunta sanoo ja tekee, lapsesta asti kuullut vitsiä ja paskaa homoudesta.

Ja miten ihmeessä sitä tietää onko toinen homo vai ei? Uskon että useampi loukkaantuisi jos kysyisi suoraan.
En myöskään ymmärrä sitä että pitäisi tulla kaapista ulos, itse en ole kertonut ikinä kenellekkään olevani homo, aina jos joku kysyy että miksi ei ole ollut tyttöystävää koskaan sanon että " ei nyt kiinnosta seurustelu "
Sekin ärsyttää että aina kun joku kertoo olevansa homo niin siitä aina tehdään sirkus, miksi kundista joka ilmoittaa olevansa hetero ei tehdä sirkusta? " OMGWTF tiesitkö että se on hetero1??!!!!11! "

Jos esim joku tyttö kysyy ulos tai jotain, keksin aina tekosyitä, en kerro että olen homo. Joskus on kysytty suoraan että olenko homo ja sanon että en ole.

Masentaa ihan helvetisti koska en voi koskaan saada ns rakkautta elämääni ja tulen olemaan loppuelämäni yksin.

Miten voin ikinä hyväksyä olevani homo kun jokapaikassa homoja katsotaan paheksuvasti jos ei suoraan niin selän takana ainakin.

52

4059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi miestä

      Moro kaveri.Älä enää murehdi sitä millainen olet,vaan tee niinkuin minäkin. Olen 45 ja vasta pari vuotta sitten päätin etsiä itselleni seksi ja rakastajakumppanin.Eli tunnustin itselleni viimein millainen olen,vaikka en tee sitä julkisesti.Kyllä sä löydät rakkautta,vaikka tekisit sen salassa.Itsekin olen salasuhteessa,mutta sisälläni on rauha kun voin toteuttaa perimmäisiä tarpeitani.Tunnusta itsellesi ja etsi kumppani,salainen sellainen.Me kaikki tarvitaan hellyyttä,että emme riutuisi ikävässä.Tee nopeasti ratkaisu.

    • 87k

      Muista yksi asia HOMOUS ON OMA VALINTA siis oikeasti siis ihan oikeasti päätät itse mikä olet.

      Sen ymmärtäisi jos olisi esim tummaihoinen ja valittaisi siitä, siihen et voi itse vaikuttaa

      Eli usko pois, se on sulla ihan oma valinta kenestä tykkäät/haluat, ja miski haluat jotain mistä et itse pidä, ei mene mulla ymmärrykseen

      • 7+5

        Anteeksi mutta mitähän helvettiä horiset?! Seksuaalinen suuntautuminen EI OLE MIKÄÄN VALINTA. Oletettavasti olet hetero? Oletko ihan järjen avulla, oikein päättämällä päättänyt että pidät vastakkaisesta sukupuolesta? Kun ihastut, valitsetko ihastumisen kohteen tietoisesti? Äly hoi! :O


      • 87k
        7+5 kirjoitti:

        Anteeksi mutta mitähän helvettiä horiset?! Seksuaalinen suuntautuminen EI OLE MIKÄÄN VALINTA. Oletettavasti olet hetero? Oletko ihan järjen avulla, oikein päättämällä päättänyt että pidät vastakkaisesta sukupuolesta? Kun ihastut, valitsetko ihastumisen kohteen tietoisesti? Äly hoi! :O

        Olen aivan täysin 100% homo, suoraan sanottuna tunnen "kuvotusta" "kaunisin" naisiin

        Ja se on mun TÄYSIN oma valinta kenestä pidän, oikeasti siis, täysin oma valinta.

        Samaten jotkut tykkää nekruista, jotkut ei ja sekin on oma valinta, jotkut tykkää nuoremmista jotkut ei, skein on oma valinta, usko pois.

        Asiaa vain "puolustellaan" sillä että väitetään "ei se ole mun oma valinta"


      • 7+5
        87k kirjoitti:

        Olen aivan täysin 100% homo, suoraan sanottuna tunnen "kuvotusta" "kaunisin" naisiin

        Ja se on mun TÄYSIN oma valinta kenestä pidän, oikeasti siis, täysin oma valinta.

        Samaten jotkut tykkää nekruista, jotkut ei ja sekin on oma valinta, jotkut tykkää nuoremmista jotkut ei, skein on oma valinta, usko pois.

        Asiaa vain "puolustellaan" sillä että väitetään "ei se ole mun oma valinta"

        Oho.. no tämähän oli suorastaan yllätys että olet täysin homo, monesti nimittäin heteroiden suusta kuulee noita "homous on valinta!!!1"-kommentteja. Itse olen täysin lesbo (enkä tiedä miksi eksyin tänne homo-palstalle), mutta en missään vaiheessa ole kyllä valinnut keneen ihastun?! He kaikki vain sattuvat olemaan naisia.

        Ymmärrätköhän edes mitä sana VALINTA tarkoittaa? :)


      • 7+5
        87k kirjoitti:

        Olen aivan täysin 100% homo, suoraan sanottuna tunnen "kuvotusta" "kaunisin" naisiin

        Ja se on mun TÄYSIN oma valinta kenestä pidän, oikeasti siis, täysin oma valinta.

        Samaten jotkut tykkää nekruista, jotkut ei ja sekin on oma valinta, jotkut tykkää nuoremmista jotkut ei, skein on oma valinta, usko pois.

        Asiaa vain "puolustellaan" sillä että väitetään "ei se ole mun oma valinta"

        LISÄYS: jos se olisi valinta, niin voisit vaikka joka aamu herätessäsi päättää seksuaalisen suuntautumisesi tyyliin "hmm, olisinkohan tänään homo vaiko hetero, vai pitäisinköhän sellaisen bi-päivän? Jaa no ehkä tänään voisin katsella miehiä, on sellainen fiilis. Huomenna sit naisten vuoro."


      • Hya.

        Puhut itsesi pussiin aika lahjakkaasti :D Selität, että se on oma valinta kenestä kiinnostuu, mutta sitten kerrot, ettet pidä tummaihoisista. Oletko siis valinnut tämän, ettet heistä pidä vai johtuisiko se kenties vain sinun psyykkeestäsi? Voisitko valita pitäväsi heistä? Oikeasti, lopeta tollanen nolo päteminen. :D


      • valikoiva ajattelu

        Mutta jos jollekkin miehelle ei tule positiivisiä asioita naisista, vaan miehistä, niin eikö silloin kannata mennä niiden mukaan. Sitten jos asiat muuttuvat, niin menee taas toisin.


      • Anonyymi
        7+5 kirjoitti:

        LISÄYS: jos se olisi valinta, niin voisit vaikka joka aamu herätessäsi päättää seksuaalisen suuntautumisesi tyyliin "hmm, olisinkohan tänään homo vaiko hetero, vai pitäisinköhän sellaisen bi-päivän? Jaa no ehkä tänään voisin katsella miehiä, on sellainen fiilis. Huomenna sit naisten vuoro."

        Ei ihminen joka on homo ole kiinnostunut toisesta sukupuolesta mitenkään.
        Mutta bi on molemmista .
        Eikä ihminen itse valitse mikä on, huomaa ainoastaan mihin mieltyy. Joten kukin tavallaan , eikä homoudessa ole mitään väärää.


    • Rusmo

      Pelkäät ja se on luonnollista. Muista, että sinun ei ole pakko tehdä mitään tai olla mitään. Mutta, koska et ole ensimmäinen, jolla on sama ongelma, huomaa, että monet ovat löytäneet siihen kelvollisen ratkaisun. Ratkaisu voi olla salasuhde, matkustus ulkomaille, avoimuus vain homoille (www.qruiser.com)... yliopistopiirit ovat suopeampia homoille, tiedän, että jotkut haluavat anonyymiä tai kasvotonta tapaamista, mutta voit tyytyä myös elämään pienellä liekillä ja nauttia aidosta läheisestä ystävyydestä. Ennen kuin mietit mitä haluat, tutustu itseesi. Oman itsensä löytämiseen kirjallisuus on mainio. Tutki maailmaa, koska on mahdollista löytää paikkoja ja tiloja, jossa homon on hyvä olla.

      Unelmointi on ystäväsi. Romantiikan kaipuun löytyy hyviä kirjoija. E. M. Forster Maurice on ihan kelvollinen ja netistä löydät varmasti monia. Monta saat taatusti ilmaiseksi, mutta, jos englannin kieli ei tuota ongelmia, Amazon tuo ulottuvillesi kirjoja todella huomaamattomasti, sähköisesti.

      Jos saat rohkeutta, suosittelen homobaarissa käyntiä. Jos Suomi kuulostaa pelottavalta, tee se vaikka Tuhkolmassa. Ajatus ei ole, että tekisit mitään kummallista, vaan se, että pääset näkemään, kuinka normaaleja me homot oikeasti olemme. Emme me ole kummajaisia. Minä olen seurustellut ja seurustelen komean miehen kanssa. Minulla on mukava anoppi ja paljon hyviä ystäviä, joista monet ovat homoja. Sen saman elämän sinä voit saavuttaa.

      Suosittelen, että pyrit taloudelliseen itsenäisyyteen. Se tuo sinulle turvaa, jota kaipaat.

      Kun pelkäät eniten, pysähdy hetkeksi ja mieti, oletko vain pelästynyt, vai onko pelolle aihetta. Kun säikähdät, muista laskea kymmeneen ja hengittää. Maailma on oikeasti paljon parempi paikka kuin se, mitä pimeinä hetkinä ajattelet.

      Jos elämä murjoo, voin kyllä tarjota lämpimän halin tai olkapään kyselemättä mitään.

    • No siis homoseksuaalisuus ei ole valinta, sille ei ole löydetty minkään näköistä todistusta.

      Homoseksuaalinen ELÄMÄNTAPA on valinta, eli elätkö homoille tyypillisen elämäntavan omaisesti vai et, voit valita harrastatko seksiä miehen vai naisen kanssa, mutta et voi valita kumpaan rakastut.

      Sinua voi edota erittäin kauniit naiset, mutta niin myös erittäin kauniilta naiselta näyttävät miehet ei sukupuoli siinä ratkaise, vaan ulkonäkö ja ennakkoluulot yms.

      Jos homoseksuaalisuus olisi valinta, niin miksi kukaan sitä valitsisi?

      Ei kukaan voi valita mikä tai mitä on, mutta mistä pitää ja mistä ei on kyllä tahdosta kiinni.

      Jos olet homo, niin silloin olet homo, voit silti mennä naimisiin naisen kanssa ja perustaa perheen yms. jos haluat, mutta silti olet homo.

      Homoseksuaalisuutta ei voi vaihtaa, mutta homoseksuaalisen käyttäytymisen ja elämäntyylin omaksuminen ovat valinnan varaisia asioita.

      • 87k

        Tottakai luonteen piirteet on valinta, ja riippuu monesta asiosita kummasta sukupuolesta on saanut positiivista kokemusta

        Samaten se onko puhelias tai ujo on myös ihan oma valinta, usko pois, riippuu ympäristöstä ja omistaa.

        Ja kuitenkin olen 100% homo ja sitä mieltä että se on täysin oma valinta, ja oma valinta siksi koska olen aina, siis aina touhunnut enemmän poikien kanssa, tunnen poikien vehkeet paremmin jne.

        Eli jos joku "tarpeeksi hyvä ämmä" löytyisi, niin en pistäisi perheen perustamista pahaksi.

        Ja sellaista asiaa kuin BI-seksuaalisuus ei ole olemassakaan, ne on juuri heitä jotka tajuaa sen, että luonteenpiirteet on omia valintoja


      • Hya
        87k kirjoitti:

        Tottakai luonteen piirteet on valinta, ja riippuu monesta asiosita kummasta sukupuolesta on saanut positiivista kokemusta

        Samaten se onko puhelias tai ujo on myös ihan oma valinta, usko pois, riippuu ympäristöstä ja omistaa.

        Ja kuitenkin olen 100% homo ja sitä mieltä että se on täysin oma valinta, ja oma valinta siksi koska olen aina, siis aina touhunnut enemmän poikien kanssa, tunnen poikien vehkeet paremmin jne.

        Eli jos joku "tarpeeksi hyvä ämmä" löytyisi, niin en pistäisi perheen perustamista pahaksi.

        Ja sellaista asiaa kuin BI-seksuaalisuus ei ole olemassakaan, ne on juuri heitä jotka tajuaa sen, että luonteenpiirteet on omia valintoja

        Höpöhöpö, älä selitä p a s k a a. Sinä et mikään 100 % homo ole, jos näet suhteen naisen kanssa mahdolliseksi, vaan olet nimenomaan biseksuaali. 100 % homo ei voisi kuvitellakaan mitään seksuaalista toimintaa naisen kanssa. Seksuaalinen suuntautuminen ei tarkoita pelkästään sitä kumpaan sukupuoleen seksuaalinen kiinnostus kohdistuu vaan se määrittää myös romanttisen tason kiinnostusta. Jos pystyt rakastamaan naista niin et todellakaan ole homo.

        Kukaan ei valitse sitä kumpaan sukupuoleen tuntee vetoa vai tunteeko molempiin. Itse en ole valinnut sitä, että pystyn kiinnostumaan vain miehistä. En pystyisi rakastamaan naista mitenkään enkä koe naisen kehoakaan seksuaalisesti viehättävänä. Kyse ei ole siitä kummasta sukupuolesta olen saanut positiivisia kokemuksia enemmän. Tuo sinun esittämäsi teoria on täyttä roskaa, jota esim. jotkut eheytysterapiajutut yrittää tyrkyttää eli homoseksuaalisuus johtuu siitä, kun vastakkainen sukupuoli on torjunut/ muodostunut negatiiviseksi kohteeksi homon elämässä. Itselläni on sata kertaa enemmän huonoja kokemuksia miehistä niin seurustelu kuin sosiaalisten suhteiden saralla, mutta silti en ole mennyt kerjäämään sääliä naisilta. Koska jos tuo teoria pitäisi paikkansa niin sitten minä olisin jo naisen kanssa, koska monet (ei kuitenkaan kaikki) miehet ovat juntteja kusipäitä riippumatta seksuaalisuudesta.

        Toki saat nimittää itseäsi millä termillä hyvänsä, mutta sinä et toisten seksuaalisuutta pysty noilla teorioillasi määrittelemään. Nuo luonteenpiirrejututkaan ei ihan noin mene kuten sinä sanot. Esimerkiksi itse olen hyvin temperamenttinen ihminen ja moni ihminen saa minut ärsyyntymään typerillä jutuilla. Joku ei ehkä ärsyyntyisi samoista jutuista, mutten itse en voi sille mitään, että ärsyynnyn. Voin kuitenkin valita sellaisissa tilanteissa kuinka käyttäydyn. Voin joko pitää ärsyyntymiseni omana tietonani tai tuoda sen ilmi tavalla tai toisella. En myöskään ole mikään seurapiiri-sosiaalihuora, joka vaalii älyttömästi kavereita ympärilleen, vaan viihdyn hyvässä ja pienessä seurassa tai yksin. Tätäkään sosiaalisuuteni tasoa en ole itse valinnut. Toki voisin alkaa etsimään kavereita roppakaupalla, mutta ei se minusta sosiaalisempaa tekisi, koska en viihtyisi sellaisessa tilanteessa, kun en olisi oma itseni ollenkaan.

        Kavereissani on kaksi hyvää esimerkkiä luonteen feikkaamisesta. Heistä ensimmäinen on aidosti hyvin valoisa, optimistinen ja iloinen luonne, mutta toinen on kaksinaamainen, joka esittää jonkin sortin pyhimys-posiitivinen-ilopilleri-letukkaa, vaikka todellisuudessa on kaikkea muuta ja se selviää kun hänet oppii tuntemaan.. Aina voi feikata omaa käyttäytymistään, mutta se ei silti poista sitä kuka oikeasti on. Vaikka minä voin peittää ärsyyntymiseni niin se ei poista sitä, että olen alunperin ärsyyntynyt. Homo voi esittää heteroa, mutta se ei seksuaalisuutta muuta.


      • Flamingoboy

        Homo ei tunne kuvotusta kauniisiin naisiin. Homoille he ovat kiinnostamattomia. Homon paras ystävä on usein kaunis nainen. Se, että sinä puhut puistatuksista, kertoo enemmän sinusta kuin homoista. Ehkä sinun ei kannattaisi yleistää omia kokemuksiasi.

        Esittämässäsi naisen kuvassa rinnat oli piilossa. Kuinka kokisit, jos tämä sama nainen riisuisi paidan? Toivottavasti ymmärsit, että sama henkilö näyttää eri perspektiiveistä eri näköiseltä.

        Homo voi olla ihan tavallisen näköinen, mutta, kuten kukan tahansa teini, saa myös olla värikäs.

        Kerropa, miten sinun mieltymyksesi on muuttunut? Muista, metrien muutos alkaa aina senteistä.


      • Hya.

        Sinä olet hyvä esimerkki ihmisestä, jonka aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään yksinkertaisia käsitteitä kuten valinta. Uskomatonta, että sinä homona et tajua mistä homoudesta on kyse.Toisaalta rasistit eivät useinkaan ole kovin viisasta porukkaa. Minusta tuntuu, että olet hetero ja trollaaja. Yritän kuitenkin vielä selittää sinulle, vaikket varmaankaan tajua.

        Asiat ei vaan toimi noin, että ihminen pystyy viettejään ja tuntemuksiaan kohdistamaan mihin tahansa. Rakkauskaan ei ole valitsemisesta kiinni, koska ensin pitää rakastua ennen kuin voi rakastaa. Eikä rakkauteen voi pakottaa itseään tai ketään muuta. On tiettyjä asioita, mitkä on ihmisen tahdon alla. Mutta rakastuminen ei ole. Vaikka kumppanivaihtoehtoja voi olla useita, joista valita, ei se valinta takaa sitä, että rakastuu juuri siihen valittuun henkilöön.

        Sinä et siis pidä tummaihoisista ihmisistä. Eli et heihin pysty kohdistamaan seksuaalista kiinnostusta, vaikka kuinka haluaisit, koska he eivät viehätä sinua. Aivan kuten homoja ei viehätä naiset seksuaalisella tasolla. Sinä et tajua aloittajan ongelmaa. Hän ei voi valita naista kumppanikseen, koska ei tunne naisiin vetoa. Sitä ei voi valita kehen tuntee vetoa, koska se ei ole itsestä kiinni. Minä en esimerkiksi tunne vetoa ylipainoisiin ihmisiin enkä voi valita heistä itselleni kumppania, en vaikka kuinka yrittäisin. Tätä asiaa voi myös verrata muihin mieltymyksiin kuten väreihin ja ruokiin. Pidän sinisestä enkä voisi mitenkään käyttää vaaleanpunaisia vaatteita, koska en pidä siitä väristä. En ole valinnut sitä, etten pidä siitä, mutta mieltäni ei vain viehätä se väri. Pidän ravuista, mutten voi sietää simpukoita, vaikka olisivat kermassa ja voissa. Tätäkään en ole itse valinnut.

        Selventäisitkö vielä tätä kirjoittamaasi:

        "Tuntuu että tossa puolustellaan vaan itteään kun sanotaan "en voi asialle mitään, se geeneissä" ja vitut, tommosta paskapuhetta kun ei itse KEHTAA myöntää MIKÄ on ja MINKÄ takia, aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta PELLESTÄ"

        Niin siis minkä takia? Tarkoitatko siis, ettei aloittaja voi myöntää olevansa homo ja syytä siihen? Sinullako on siis vastaus siihen mistä homous johtuu, vaikka edes tutkijat, lääkärit jne. eivät tiedä mistä homous johtuu? Sinun kirjoituksesi tässä on paskapuhetta.

        Monia nuoria on tappanut itsensä sen vuoksi, etteivät ole kyennyt käsittelemään homouttaan, ovat joutuneet sen vuoksi kiusatuksi ja ovat jääneet vaille tukea. Miksi joku tappaisi itsensä asian vuoksi, joka olisi valinta, jos he olisivat voineet valita itseään miellyttävämmän ja helpomman ratkaisun? Homoseksuaalin tie on kivisempi, joten miksi kukaan tietoisesti valitsisi itselleen vaikeamman tien ja seksuaalisuuden, joka ei ole valtaväestöllä? Kukaan ei edelleenkään ole homo omasta tahdostaan. Koita jo tajuta se. Minäkin olisin mielummin hetero, mutta jos ryhtyisin kulissisuhteeseen naisen kanssa, en olisi onnellinen. Koska en rakastaisi sitä naista enkä kokisi seksiä hänen kanssaan miellyttäväksi. Eli en voi valita olevani hetero, koska pidän miehistä enemmän ja pystyn vain rakastamaan miestä. Vaikka asia kuinka minua häiritsisi, en kykenisi ihastumaan naiseen.

        Vaikka sinä olisit erikoislaatuinen yksilö, joka kykenisi valitsemaan oman seksuaalisuutensa ja viehätyksen kohteensa, niin näin ei ole suurimmalla osalla ihmisistä. Me kaikki olemme yksilöitä, etkä sinä voi tietää miltä tämän viestiketjun aloittajasta tuntuu etkä voi sanoa, että hän voi valita. Sinä itse annat itsestäsi pellen kuvan täällä.


      • RomanceBoy
        87k kirjoitti:

        Tottakai luonteen piirteet on valinta, ja riippuu monesta asiosita kummasta sukupuolesta on saanut positiivista kokemusta

        Samaten se onko puhelias tai ujo on myös ihan oma valinta, usko pois, riippuu ympäristöstä ja omistaa.

        Ja kuitenkin olen 100% homo ja sitä mieltä että se on täysin oma valinta, ja oma valinta siksi koska olen aina, siis aina touhunnut enemmän poikien kanssa, tunnen poikien vehkeet paremmin jne.

        Eli jos joku "tarpeeksi hyvä ämmä" löytyisi, niin en pistäisi perheen perustamista pahaksi.

        Ja sellaista asiaa kuin BI-seksuaalisuus ei ole olemassakaan, ne on juuri heitä jotka tajuaa sen, että luonteenpiirteet on omia valintoja

        Tuo "olen 100% homo" jankutus alkaa kuulostamaan jo siltä pikku hiljaa että olet ensinnäkin hetero joka vaan yrittää yrittämistään saada meidät "kääntymään" heteroiksi. Nimimerkin taakse on helppo kätkeytyä, koska ns. ystäväsi eivät tunnista sinua eivätkä muutkaan, joten voit tekeytyä keneksi vain haluat. Minä olen kuule aika varma tästä että olet hetero vaikka muuta väität. Kukaan järkevä ihminen ei ala (varsinkaan homo) tyyliin syrjimään kaltaisiaan netissä, mutta toki normaali elämässään jos on "homofobisti".

        Ja muilta pyydän anteeksi jatkuvia lainausmerkkejä :)


      • Onthefloor

        Kuulostaa naisvihalta eikä 100% homoudelta...oliko äitisi kenties dominoiva eikä antanut sinulle sananvaltaa tai oli suorastaan väkivaltainen sinua kohtaan?:)


      • Ihme juttua
        87k kirjoitti:

        Tottakai luonteen piirteet on valinta, ja riippuu monesta asiosita kummasta sukupuolesta on saanut positiivista kokemusta

        Samaten se onko puhelias tai ujo on myös ihan oma valinta, usko pois, riippuu ympäristöstä ja omistaa.

        Ja kuitenkin olen 100% homo ja sitä mieltä että se on täysin oma valinta, ja oma valinta siksi koska olen aina, siis aina touhunnut enemmän poikien kanssa, tunnen poikien vehkeet paremmin jne.

        Eli jos joku "tarpeeksi hyvä ämmä" löytyisi, niin en pistäisi perheen perustamista pahaksi.

        Ja sellaista asiaa kuin BI-seksuaalisuus ei ole olemassakaan, ne on juuri heitä jotka tajuaa sen, että luonteenpiirteet on omia valintoja

        Jos kerran pystyisit olemaan halutessasi hetero, niin et tietenkään ole 100% homo.
        Minusta suurin osa ihmisistä on bi-seksuaaleja, mutta useimmilla kiinnostus selvästi enemmän jompaan kumpaan sukupuoleen. "100% heterotkin" voivat harrastaa homoseksiä esim. vankilassa, kun muuta ei ole tarjolla.

        Homouteen voi myös kasvaa. Jos nuorena joku houkuttelee kokeilemaan homoseksiä, voi elää ikänsä homona, vaikka heteroseksi ensimmäisenä olisi saanut elämään heterona. Minä opettelin kiinnostumaan pojista ja heteroseksin kokeilu sitten jäikin.

        Sinulla taitaa olla huonoja kokemuksia naisista senkin takia, kun kerroit olevasi lyhyt (157) ja naiset yleensä kertovat pitävänsä pitkistä miehistä. Itselläkin tullut hiukan etova tunne naisiin huonojen kokemusten takia, omaa sukupuolta taas ei olisi järkeä inhota. Heteroiden inho miesten sukuelimiä kohtaan onkin outoa, miten he sietävät omaansa. Naiset ihailevat avoimesti toisten naisten vartaloita.

        Ujoudesta voi päästä eroon kovasti yrittämällä, mutta ei onnistu kaikilta ja alkujaan ei varmasti ole valinta.


      • Anonyymi
        Hya. kirjoitti:

        Sinä olet hyvä esimerkki ihmisestä, jonka aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään yksinkertaisia käsitteitä kuten valinta. Uskomatonta, että sinä homona et tajua mistä homoudesta on kyse.Toisaalta rasistit eivät useinkaan ole kovin viisasta porukkaa. Minusta tuntuu, että olet hetero ja trollaaja. Yritän kuitenkin vielä selittää sinulle, vaikket varmaankaan tajua.

        Asiat ei vaan toimi noin, että ihminen pystyy viettejään ja tuntemuksiaan kohdistamaan mihin tahansa. Rakkauskaan ei ole valitsemisesta kiinni, koska ensin pitää rakastua ennen kuin voi rakastaa. Eikä rakkauteen voi pakottaa itseään tai ketään muuta. On tiettyjä asioita, mitkä on ihmisen tahdon alla. Mutta rakastuminen ei ole. Vaikka kumppanivaihtoehtoja voi olla useita, joista valita, ei se valinta takaa sitä, että rakastuu juuri siihen valittuun henkilöön.

        Sinä et siis pidä tummaihoisista ihmisistä. Eli et heihin pysty kohdistamaan seksuaalista kiinnostusta, vaikka kuinka haluaisit, koska he eivät viehätä sinua. Aivan kuten homoja ei viehätä naiset seksuaalisella tasolla. Sinä et tajua aloittajan ongelmaa. Hän ei voi valita naista kumppanikseen, koska ei tunne naisiin vetoa. Sitä ei voi valita kehen tuntee vetoa, koska se ei ole itsestä kiinni. Minä en esimerkiksi tunne vetoa ylipainoisiin ihmisiin enkä voi valita heistä itselleni kumppania, en vaikka kuinka yrittäisin. Tätä asiaa voi myös verrata muihin mieltymyksiin kuten väreihin ja ruokiin. Pidän sinisestä enkä voisi mitenkään käyttää vaaleanpunaisia vaatteita, koska en pidä siitä väristä. En ole valinnut sitä, etten pidä siitä, mutta mieltäni ei vain viehätä se väri. Pidän ravuista, mutten voi sietää simpukoita, vaikka olisivat kermassa ja voissa. Tätäkään en ole itse valinnut.

        Selventäisitkö vielä tätä kirjoittamaasi:

        "Tuntuu että tossa puolustellaan vaan itteään kun sanotaan "en voi asialle mitään, se geeneissä" ja vitut, tommosta paskapuhetta kun ei itse KEHTAA myöntää MIKÄ on ja MINKÄ takia, aloittaja on hyvä esimerkki tuollaisesta PELLESTÄ"

        Niin siis minkä takia? Tarkoitatko siis, ettei aloittaja voi myöntää olevansa homo ja syytä siihen? Sinullako on siis vastaus siihen mistä homous johtuu, vaikka edes tutkijat, lääkärit jne. eivät tiedä mistä homous johtuu? Sinun kirjoituksesi tässä on paskapuhetta.

        Monia nuoria on tappanut itsensä sen vuoksi, etteivät ole kyennyt käsittelemään homouttaan, ovat joutuneet sen vuoksi kiusatuksi ja ovat jääneet vaille tukea. Miksi joku tappaisi itsensä asian vuoksi, joka olisi valinta, jos he olisivat voineet valita itseään miellyttävämmän ja helpomman ratkaisun? Homoseksuaalin tie on kivisempi, joten miksi kukaan tietoisesti valitsisi itselleen vaikeamman tien ja seksuaalisuuden, joka ei ole valtaväestöllä? Kukaan ei edelleenkään ole homo omasta tahdostaan. Koita jo tajuta se. Minäkin olisin mielummin hetero, mutta jos ryhtyisin kulissisuhteeseen naisen kanssa, en olisi onnellinen. Koska en rakastaisi sitä naista enkä kokisi seksiä hänen kanssaan miellyttäväksi. Eli en voi valita olevani hetero, koska pidän miehistä enemmän ja pystyn vain rakastamaan miestä. Vaikka asia kuinka minua häiritsisi, en kykenisi ihastumaan naiseen.

        Vaikka sinä olisit erikoislaatuinen yksilö, joka kykenisi valitsemaan oman seksuaalisuutensa ja viehätyksen kohteensa, niin näin ei ole suurimmalla osalla ihmisistä. Me kaikki olemme yksilöitä, etkä sinä voi tietää miltä tämän viestiketjun aloittajasta tuntuu etkä voi sanoa, että hän voi valita. Sinä itse annat itsestäsi pellen kuvan täällä.

        Homous on synnynnäinen juttu eikä siinä ole mitään pelottavaa se on luonnollista ainoastaa jos vanhemmat on niin tyhmiä ettei ne hyväksy homoa mä rakastan lapsiani yli kaiken mä en ikipäivänä vois hylätä lastani vaikka se olis homo


    • Flamingoboy

      87K: Pidän sinua valehtelijana koska käytännössä sanot: "Voisin lopettaa milloin vain, mutta en ole halunnut edes kokeilla". Tuo on niin klassista itsepetosta. Isot pojat sanoisivat: Jätkä puhuu nollameriitillä. Kun viittaat sataan prosenttiin, sanot, ettei sinulla ole mitään hajuakaan naisen kanssa olemisesta.

      Minusta sinä olet epärehellinen ja sekoitat käsitteitä tarkoitushakuisesti. Jo väitteesi siitä, että ujous on ihmisen oma valinta sotii ihmisen biologiaa vastaan. Tutustupa siihen kuinka helposti ujouden voi testata pelkästään sitruunahapolla. Se, että kiistät biologian kertoo paljon taustastasi. Opettavatko kristityt todella, että valehteleminen on hyve?

      Perimmäinen kysymys on kuitenkin: Mikä on sinun motiivisi?

      • Mikä tuo

        sitruunahappo juttu on?


    • jesex

      Ensinnäkin homous ei ole valinta, niin kuin joku täällä väittää. Olet mitä olet, ja se pitää kääntää elämän rikkaudeksi. Itse olen pieneltä paikkakunnalta ja kävin kouluni 40 vuotta sitten. Toiset pojat alkoi kiinnostaa siinä 13-14 vuotiaana, kukaan ei minua vietellyt enkä edes tiennyt kunnolla homoseksuaalisuudesta. Ympäristön ja aikakauden ilmapiirin takia elin heteropojan elämää, menestyin koulussa j jopa intissä. Nyt olisin jo teininä avoimesti homo, jos saisin uuden startin. En ymmärrää misket voisi saada rakkautta. Mitä tarkoitat? Löydät varmasti hyvän kaverin/hyviä kavereita sekä heteroista että homoista, ehkä elämäsi rakkaudenkin. Masentumisella ei kannata elämäänsä pilata. Olisinpa 21-vuotias gay 2000-luvun Suomessa ja maailmalla!

      • 87k

        Vastaa mun kysymykseen muutamalla lauseella.

        Kysymys on: Miksi RUVETA homoksi jos ei halua olla homo ja ase masentaa, miksi?


      • Hya.
        87k kirjoitti:

        Vastaa mun kysymykseen muutamalla lauseella.

        Kysymys on: Miksi RUVETA homoksi jos ei halua olla homo ja ase masentaa, miksi?

        Älykkyytesi tuntuu olevan todella vähäinen. Ei kukaan rupea homoksi! Oma kysymyksesi vastaa jo siihen. Kukaan ei valitse sellaista mikä tuottaa itselle tuskaa, jos olisi mahdollisuus valita toisin! Mutta kun ei ole. Jos henkilö ei tunne vetoa naisia kohtiin niin hän ei sille mitään voi.


      • höpölöpö juttuja on
        Hya. kirjoitti:

        Älykkyytesi tuntuu olevan todella vähäinen. Ei kukaan rupea homoksi! Oma kysymyksesi vastaa jo siihen. Kukaan ei valitse sellaista mikä tuottaa itselle tuskaa, jos olisi mahdollisuus valita toisin! Mutta kun ei ole. Jos henkilö ei tunne vetoa naisia kohtiin niin hän ei sille mitään voi.

        Näin on; homoksi ei "ruveta" . Se on sisäsyntyistä tämä homous. Harvinaisen typerä kuvitelma tämä että luonteenpiirteet olisivat valintoja.

        Sitäpaitsi homous ei ole edes mikään "luonteenpiirre".


      • Laakku
        87k kirjoitti:

        Vastaa mun kysymykseen muutamalla lauseella.

        Kysymys on: Miksi RUVETA homoksi jos ei halua olla homo ja ase masentaa, miksi?

        87k vastaa itse, miten valitsit homoutesi?


      • Anonyymi
        87k kirjoitti:

        Vastaa mun kysymykseen muutamalla lauseella.

        Kysymys on: Miksi RUVETA homoksi jos ei halua olla homo ja ase masentaa, miksi?

        Ei homouteen ryhdytä se on synnynnäinen homous on yhtä normaali kuin hetero


    • 10+20

      87k:n on aivan pakko olla trolli tai vähintäänkin joku kyborgi joka muka pystyy kuin nappia painamalla valitsemaan seksuaalisen suuntautumisensa, luonteenpiirteensä yms.

      Nimimerkki Hya puhuu asiaa! Mitä nyt tästä ketjusta on päätellyt 87k:n älykkyysosamäärää niin hän ei ole luultavasti edes lukenut muiden viestejä joissa on aivan selkeästi selitetty miksi homous ei ole valinta. Mutta edellleen hän jankkaa sitä samaa "olen 100% homo ja olen valinnut sen"!

      • ikbwd

        87k ei ole tyhmä, mutta hän ei kykene ymmärtämään tunteitasi, joten hän ei ymmärrä sinua. Tunnesokeus tekee hänet vaaralliseksi.


    • Bored92

      Valitettavasti itse en ainakaan henk.koht pystyisi seurustelemaan tai olemaan muutenkaan yhdessä ihmisen kanssa, joka ei kykene olemaan sinut oman seksuaalisen suuntautumisensa kanssa...vaan joutuu elämään käytännössä piilossa koko elämänsä...no thanks...mielummin osotan rakkauttani ihan niiku muutkin tekee enkä häpee itteeni ja murjota piilossa muilta vaan sen takia että joillakin on mielipiteitä homoudesta...se on sitten oma menetyksensä jos ei pysty elämään normaalia elämää ja masentuu joidenkin asenteista homoutta kohtaan...aina on niitä ihmisiä olemassa jotka lietsovat vihaa...mutta silti...jos itse asennoituu niin että antaa muiden mielipiteiden rusentaa oman identiteetin niin eihän silloin mistään tule yhtään mitään...me ei eletä ku kerran`!!! ja mä en ainakaa tuhlaa mun elämää piilo"rakkauteen"...!!!

      • joku jää asemalle

        Ota huomioon myös se, että on paljon miehiä jotka eivät tunne miehiä kohtaan mitään ns. rakkautta, vaan pelkästään seksi kiinnostaa. Luultavasti nämä ovat niitä aseksuaaleja, joita kiinnostaa seksi, mutta he eivät pysty parisuhteeseen kummankaan sukupuolen kanssa.


    • Bored92

      ....enkä myöskään pelkkään seksin harrastamiseen...en vois ikinä kuvitella että mulla ois vaan seksipainotteinen elämä ja et joka päivälle ois oma panonsa...

    • Homous jotainko?

      Mulla tuttu homo sen kun nauttii Helsingissä homoudestaan.

      Onko homous elleenkin marginaalista?

    • Homous jotainko?

      Homoilla on tämä lisäpoíntti, että on homo.

      Mutta kuinka pitkään siitä repii masennusta.

      Olen hetero, homon ystävä, tavallinen ihminen.

      Uskoisin, että me kaikki olemme masentuneita.

      On tämä homous, joka vaatii maailmanlaajuista huomiota ja paapomista, mutta siinä jää väliin, että koko ihmiskunta on aivan pihalla, oli tämä henkilö homo tai hetero.

      Mitä väliä on millään sukupuolisella suuntauksella.

      Onko sillä tosiaan jonkun mielestä jotain merkitystä?

      Onko homous tämän ajan jokin? Kun kaikki ihmiskuntaluokat ovat paarioita. Yksinhuoltajat, sossun tuilla elävät.

      Homot jäävät yksinkertaisesti tässä "taistelussa jälkeen".

      Eivätkö ihmiset voi olla olla vain ihmisiä?

      Tässä ajassa ei kiinnosta, onko ihminen homo. Tässä ajassa kinnostaa, onko ihminen ihminen



      ,

    • 534534534534534

      Oho aika paljon trolleja täällä :p

      Mutta kerroin livenä koulussa yhdelle tyypille olevani homo kun hän kyseli että miks ei ole tyttöystävää ja heti kun kerroin näin hänen naamasta että hän oli selvästi järkyttynyt tai jotain ja sen jälkeen hän on puhunut minulle huomattavasti vähemmän, että sellaista taas.

      *Ihan suoraan sanottuna vituttaa että kerroin.

    • oi syysyö

      Miten on selitettävissä nämä ex-gayt? Jos joku on entinen homo, niin onko se homous oma valinta vai ei? Ex-gayt ovat päättäneet että se homoelämä loppuu ja siinä onnistuneet. Minäkin haluaisin mutta tiedän ettei se muuttuminen onnistuisi minulta.

    • Anonyymi

      katsoin hot gay jocks
      luotettavat tahot sanovat että ei tarvi eheytyä

    • Anonyymi

      Useimmiten on kivaakin olla erilainen

    • Anonyymi

      Ex-gayt ovat heteroita, joille on tapahtunut vaihtelua.

    • Anonyymi

      Itse olen (13vuotias ) homo ja tiedän tämän tunteen erittäin hyvin se ko Ihmiset tietää että olet homo niin pääset kavereiden kanssa lähemmäs ja sun kaveri piirissä saata olla homo kaapissa vielä mutta ko kerroin olevani homo niin homo vitsit loppui niinku kokonaan ja parikin tyyppiä vaikuttaa tykkäävän musta Ja jottku ovat oikeasti hyviä ihmisiä toisin ko ne jotka vaan saa tietää että oot homo ja rikko kaiken yhteyden muta siellä on aina se positiivinen puoli kaikkesa on jotain posii tiivistä kaveritkin ovat yritäneet autta minua löytään seuraa

    • Anonyymi

      Ole homo älä välitä muista ihmisistä kyllä homot osaa rakastaa toista ihmistä homoja on ollut aina uskalla rakastua toiseen ihmiseen vaikka olet homo olet yhtä normaali kuin heterot mulla on monta homo ystävää ne on ihania ystäviä naisena voi sanoa homot on mun parhaimpia ystäviä

    • Anonyymi

      Voiko homo olla aito ystävä kellekään?

      • Anonyymi

        Miksei voisi? Ihan hyvin voi, voi olla vaikka fwb tai ihan vaan ystävä ihmisiä homotkin ovat ja heitä on useaan lähtöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi? Ihan hyvin voi, voi olla vaikka fwb tai ihan vaan ystävä ihmisiä homotkin ovat ja heitä on useaan lähtöön

        Minusta homot on parempia ystäviä ku heterot


    • Anonyymi

      Vetäkää homot itte e narun jatkoks

      • Anonyymi

        Homot on sairaita, yök , hyi hitto.


    • Anonyymi

      Jos ihminen on kieroon kasvanut, nii ei ole sitte terve päästään. Homot on seksuaalisesti kieroon kasvaneita, nii eihä ne sillo ole terveitä ja homojen hommia ei voi sanoa seksiksi, vaan kieroutuneeks hommaksi ja piste.

    • Anonyymi

      En hyväksy homoilua, enkä lespoilua, joskus tulee aika silloin on maksun aika, sairasta touhua.

    • Perinteinen rystyset valkoisena eipäs juupas väittely.



      saldo 34

    • Mikähän on ap:n tilanne nyt kun on 31v. ?

    • Paljon jankutusta jostain aivan muusta kuin aloituksessa oli.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe