kämppistä/kommuunia helsingistä

lontrihippiäinen

Eli olen aloittamassa kokkiopinnot syksyllä Helsingissä ja kommuunissa asuminen kutkuttelisi kivasti, koska olen kyllästynyt asumaan yksin. Olen 23-vuotias naisen alku joka rakastaa ruuanlaittoa ja hengailua. Puhun ja nauranut paljon. Kuuntelen pääasiassa aika raskasta musiikkia, mutta myös etninen ja psykedeelinen musiikki sekä random korealainen/japanilainen poppi käy. Minulla on 1-vuotias kissavauva, illidan, jonka tietenkin haluan mukaani. Harrastan maalaamista, piirtelyä, itämaisia tansseja, lukemista, tietokonepelejä ja rauhallista poliittista aktivismia. Aina silloin tällöin käyn juhlimassa ja olen aina se joka joutuu katsomaan muiden perään vaikka olisin juonut eniten illan aikana. Tupakoin pihalla, mutta koulun takia tuotakin on vähennettävä. Asuin välillä hollannissa 1 1/2 vuotta, josta 9 1/2kk olin haagissa au pairina 8-henkisessä ( minä ja koira) perheessä. Jos ihmisiä kiinnostaisi laittaa kommuuni pystyyn niin ottakaa yhteyttä. Myös valmiit kommuunit saavat laittaa viestiä. Joko tähän ketjuun tai osoitteeseen [email protected]

3

257

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnn0ra

Kuulostais oikein letkeeltä, itse olen 19 piakoin täyttävä nainen ja käyn töissä. Tällä hetkellä työmatkat turhan raskaat ja kämppä Helsingistä kelpaisi. Kissa löytyy myöskin ja tupakoin. Vietän aika vähän aikaa yleensä kotona, joten kämppiselo sopisi oikein hyvin varsinkin kun en viihdy yksin! En popittele musiikkia täysillä läpiyön ja huumorintajua löytyy. Jos kiinnostaa yhtään niin vastaile tähän tai spostilla (jota käytän aika huonosti) [email protected]

• lontrihippiäinen

Kuulostais aika hyvältä :3 tällä jengillä pääsis jo kaksioon kivasti.

• Kokkipoju

Hei, olen kans etsimäs jonkinlaista kommuunia tai kämpis meininkiä. Olen 20-vuotias poikamies, joka on myös valmistunut kokki. Munkin työmatka helsinkiin on kans turhan pitkä ja vaivaloinen, joten olisi kiva asuu lähempänä.
      Tupakoin silloin tällöin ja lemmikkejä mulla ei tällä hetkellä oo mutta olen asunut maalla 10 vuotta semmosessa asunnossa, jota voitais luokitella eläintarhaksi.
      Seikkailin myös viime vuona noin puol vuotta espanjassa ja asuin 5 hengen kommuunissa. Ajattelu maailmani on aika avomielinen, en ehkä ole kaikein yleis sivistynein mutta toivoisin että olisin elämän sivistynyt, edes jonkin verran. Nautin hyvästä ja erilaisista seurasta, mutta myös junnaan koneen todella usein, eli voi olla semmosia kauseja että mua näkyy koko aja tai sitten silloin tällöin ilmestyn paikoille. Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan ja en kovin paljon harrasta popittelua, mutta olen tottunut semmoseen ympäristöön jossa musiikki pauhaa. Tällä hetket en harrasta mitään urheilullista mut aattelin aloittaa salin/lenkkeilyn. Pelailen paljon joskus ja joskus taas en ollenkaan, tykkään tatuoinista, niin silloin tällöin ideoin/piirreskelen jotai.
      Ennen kuin tästä alkaa kehkeytyä romaanin pituisen tekstin niin lopetan lyhyesti.
      Ottakaa yhteytta jos sallitte yhen tämmösen kommuunista haaveilevan miehen mukaan. Ja lopuksi viellä selvennän itsestäni, niin olen aasialainen :) jos sillä on mitään väliä. Vastaaka tähän tai lähettäkää s-postia [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      141
      947
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      677
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      599
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      64
      561
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      552
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      515
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      27
      493
    Aihe