Okei eli täytän kohta 15.v ja muo onhäirinny yks juttu. kun käyn lenkillä, siis ihan huvikseni olen ihan norm kokoinen 171cm/68kg. Niin kun juoksen niin kaikkien miesten katseet kääntyy pyllyyni, mielestäni sen takia että se hyllyy (kaikki sanoo että minulla on hyvä pylly, voi olla senkin takia) mutta katsooko ne hyvällä vai pahalla sitä asiaa että pyllyni hyllyy, toki tissitkin siinä samassa tahdissa mutta kysymys kuuluu: tykkääkö pojat jos tytön pylly hyllyy? vai onko se turn off
Tykkääkö pojat kun tytön pylly hyllyy kun juoksee?
33
4657
Vastaukset
- 15wwPoika
usko pois kyllä ne suo hyvällä katsoo!! ;D ko oot iha normi painonenki mun mielest!
- kari___
Aika painava tyttö sie minun mielestä olet. :/ Sie voisit tuosta semmossen kymhenisen killoo laihuttaappi nii sitte ois hyvä koko tytöllä
- kiitossss
Kiitos (: ehkä envälitä siitä vaan annan hyllyä vaan ;) eihän se paljoo hlly mutta sillain söpösti. että kiinni saa sen verran muhkeet muodot mulla on jos kiinnostaa ni 75c/80b kuppikoko(: mutta kiitos sulle 15wwpoika :) oot oikee kultakimpale
- 15wwPoika ;D
no ei mitää. ;D ei ne muodot ny välttämättä oo nii tärkeet (luonne ratkasee
- mävielätäääl
OU maigaad oot ihana kun välität tuolteesta noiin paljon, oon edelleen sama tytsy kun kysyjä siis ;) toivottavasti kaikki jätkät ois sun laisii! tuut pärjää hyvin nais rintamal ;)
- 15wwSama ;D
Et haluis juttu seuraa illaks ja ehk vähä joskus enemmän ki? mul on aikaa kuunnella ja jutella! ;D Valmis mailma kesäloma!!!
- fnknbcm.
Missä juteltais riippuu siitä?? ;) ja joo seuraahan mä aina kaipaan, mut meen varmaan nukkumaan kohta :D hih
- fg
Itekki pari kertaa toppaan törmanny ku o niin sexynnäkönen:DD
- sama15ww
[email protected]
lisää toi ni voidaa joku kerta vaik jutellakki!! ;DD - hahaha
oumaigad mä tunnen sut ehkä?? :D tunnen ainaki yhen 15 vuotiaan henri jaatisen, sano viel et asut vantaal?
- lolol
en asu? asun iha muual
- Beibe
Hahah nii varmaa Henkka! :D Mulle sanoit et asut vantaal. BUSTED! :D
- onneksetollusejotalu
aaa huh :Dkoska se ois ollu noloo emt miks mut siis en jaksa selittää, lisäään sut ehkä :) kattoo nyt
- '97poika:)
aivan täydellistä :):)
- hujoppijuppi
Oot hyvännäköinen, miehet ei voi olla katsomatta peppuasi, ne tykkää susta :)
- Hyvällä
No se nyt on ihan sama millainen perse on, kun kaikki miehet kattoo aina persettä jos vain mahdollista...
- 15wwpoika :DD
No lol kuka asuis ees etelä suomes iha paska paikka hähää muute kuka henkka? :DD en varmaa oo henkka enkä asu vantaal kui sä sekoot?
- pohoika15v
kurvit on niin seksikkäät naisessa! iso bebaki on plussaa pieni pylly on turnoff!
- milla ;)
Henkka lisäsin sut (: oon siis se milla ja joo et oo se jokska luulin suo. !!:D
- 14-vuotias poika
[email protected] jos joku tyttö tarttee juttu seuraa
- masturbaticman
Ne kattoo sun persettä sen takia kun se näyttää niin hyvältä/pantavalta!!! Ja jos noi on sun mitat ja kuppikoko B/C niin oot aika hottis!!!!! Mun mitat o 176cm/68kg ja kikkeli 17.5cm/4.5cm.
- rga45weagw4
Pieni on kikkelisi,samoin kuin pituutesi.
- tunnistaja
Ap on tyttönä esiintyvä perverssi setä! Hyi!!!!
- frendillegentlemen
antakaa formspringei (tai face) tälle neljätoistvuotiaalle hottistytölle, joka nukkuu tos lattial ;))
en tiiä siit muutku et se on hellyydenkipee, blondi, jotai yli 160cm pitkä, laiha sano eile et sen kuppikoko onn 70B ;)) - oo onnellinen
Siis mun perseen leveys on 1m siis leveys ei koko ympärysmitta ja miehet kyttää ja puristelee sitä se kiihottaa ja sit mennäänki vessaan panemaan siin menee n. puol tuntii ku se löytää mun pillun ja ahhh.. se panee laukee panee laukee panee laukee panee laukee paneelaukeepaanee ja oonkin raskaana odotan vitosia laukeepaneelaukeepanee ja ku olin ultrassa ni se vauva masturboi oih
- rdtshseh5we
haiseeko ihana pyllysi paskalle.
- nuori mies kuumana
Kuvauksesi perusteella sinulla on herkullinen pylly.Sitä on mukava katsella.Ole onnellinen siitä.Ei ole ihme jos pojat villiintyvät pyllysi näkemisestä.Siitä saisi ihanaa nautintoa.
- eilöysisfani
aAka paha sanoa millä ne sitä katsovat. Jos se on selvästi pelkkää löysää niin ei kyllä hirveesti iske. Ja olet normaali painoinen mutta silti kun katsoo numeroitasi niin uskon sen olevan löysää
- jax99
Kyllä mulle menisit täydellisesti nimittäin sun mittas on ainakin mun mielestä ihanteelliset.
- Denai
miua kylllä kiihottaa enempi hyllyvä peppu kuin tiukka anorektilon värkki!
- Anonyymi
Ole Onnellinen!!! Olet täydellinen tyttö. kaikki tuo mitä hyllymisten ja muiden suhteen tapahtuu....SAAT OLLA ONNELLINEN JA TYYTYVÄINEN ETTÄ SULLA KÄY JUST NOIN!!!!! tekstaa p . 0466162120 jos VÄHÄÄKÄÄN EPÄILYTTÄÄ!!!! Sie Onnellinen:)
- Anonyymi
Kyllä tommonen peppu ja tissit ap kiinnostaa
- Anonyymi
Mä ainakin tykkään ja kiihotunkin joskus siitä, jos tytöllä/naisella pylly hyllyy. On vaan jotenkin seksikästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225867Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744951975Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk251325Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24894