SUMMER UP FESTAREILLE 2 LIPPUA HALVALLA!

Lahden Summer Up:iin 2 lippua perjantaille 6.7 TÄNÄÄN ilman toimituskuluja sekä alennuksella, esim 33€ kpl, tai mitä sovitaan. Voin tuoda niitä johonkin päin pääkaupunkiseutua.

9

115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vikpat

      Saatko tuotua nummelaan tai espooseen ennen klo 15.00 saat vaikka 40e lippu

      • Pääsen 15.00 töistä, oon Espoon Olarissa


      • hannatuulia2 kirjoitti:

        Pääsen 15.00 töistä, oon Espoon Olarissa

        Täältä saa tulla kyllä hakemaan niitä:)


    • Kuitenkin mun pitäis saada tietää todella nopeesti tuutko hakemaan niitä, koska toinen ostaja on jo kertonu hakevansa liput myöhemmin 30 eurolla. Ehtisin vielä perua sen jos vastaat nopeesti :)

      • Vikpat

        Voin hakee sielt 35e lähtisin nyt ajamaan nummelasta.
        Jos vaikka ajan jonnekki sinne päi mis oot töissä nii tuotko ne aiemmin ku pitäis lähtee puol kolme ajaa sinne lahtee


      • Vikpat

        Mutta ottaisin vain yhen lipun ja asia on vielä epävarma että älä turhaan peru vielä aiempaa sopimusta


    • okeii, joo kun tosiaan pitää päästä eroon noista molemmista lipuista. Toivottavasti saat lipun sitten portilta:)

      • Vikpat

        Nyt voisi yhen ostaa jos haluut


    • moiwa

      olisin kiinnostunut kummastakin lipusta jos on jäjellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      92
      8119
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      68
      2412
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    7. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      86
      949
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      751
    Aihe