täydelliset sisaret :( apua?

sisaruskatteutta?

PLIIS LUKEKAA vaik onki aika pitkä teksti :/
eli siis mulla on niin täydelliset sisaret >.< mun isosisko on yli 22v ja mun isoveli on 18v ite oon 14. ne on niin täydellisii mun vanhempien mielestä! siis joo tää on aikalailla kai sisaruskateutta, mut oon vaa nii kyllästyny kuulee et voi kyllä se laura sitten on ihana ja kyllä lassi on mahtava!!! en oo koulussa hyvä, oon yleensä masentunu. mun asioista en kerro mun perheelle ikinä, niit ei ees kiinnosta. elän aina omassa maailmassani, siellä missä kaikki on hyvin ja missä mulla ei oo perhettä

2

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö tällainen

Tiedän suunnilleen millasessa tilanteessa oot :) iteki olin joku pari vuotta sittte... En ollu koulussa hyvä enkä urheilussa enkä missään muussakaa. Aattelin et oon ihan turha ja huono vanhempien mielestä ja sisarukset on niin mahtavia ja hyviä ettei mitää rajaa... Kun yhtenä iltana meil oli vieraita ja olin menos vessaan ni kuulin miten vieraamme kysyi, osaanko mä tehdä mitään muuta ku löhötä sohvalla ja kattoo tv:tä. Sillo mun äiti alko puolustamaa mua ja selitti miten hyvä ja tärkee m oon sille ja ettei sillä oo mitää välii osaanko jotai vai en mut oon silti sen lapsi ja se rakastaa mua.

sillo tajusin et vaikkei mitään osaiskaa ni silti vanhemmat aina rakastaa sua sellasena ku oot :)

tosta syndroomasta ni mä kyllä kertoisin... kyl se välittää siitä vaikka susta eriltä tuntuiski

jaksamisia...

• pertsa

hei kuules. minullakin on samanlainen tilanne. olen sairastanut touretten syndroomaa jo 7 vuotiaasta asti. tai oikeastaan se ei ole sairaus mutta joo. en itekkää menesty koulussa ja olen ahdistunut ja masentunut. vanhemmat odottaa multa yhtä hyviä suorituksia ku sisaruksilta just harrastuksissa ja koulunkäynnissä ja haluu mun olevan niiku ne, ellei parempia.. aika jännä juttu. olet ihan niinku minä. mäkin elän joskus omissa maailmoissani ja erotan todellisuuden ja ei-todellisuuden. mulla on jopa aika tarkkaan saman ikäiset sisaruksetkin ku sulla. veli 22 ja sisko 19. ei jumatsuikkeli multa nousi silmät päästä ku törmäsin sun kirjoitukseen. oot lähestulkoon samanlainen ku minä! :o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      79
      2891
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      28
      2607
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2411
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2104
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      111
      1622
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1403
    7. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      29
      1118
    8. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1072
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      15
      856
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      111
      846
    Aihe