Menen huomenna särkänniemeen ja sitten yks tyyppi mä sanoin sille, että se ei uskalla mennä mihinkään laitteeseen. Tosi asia. Sanoin, että sen ei kannata tulla mukaan, koska sen ranneke menisi hukkaan, koska viimekerrallakin se meni vaa johonkin 2-3 laitteeseen. Sitten se väitti, että mä en uskalla mennä tykkimäkeen. Sanoin sille, että siellä ei ole yhtään pahoja laitteta. Sitten se sanoi, että no "miksi sitten paruit sillon siinä taifuuni laitteessa ja halusit mennä sieltä pois". Silloin olin ehkä jotain alle 10 vuotta joten tuo on aika paska puolustus. Nyt olen 15 ja olen pystynyt käymään monessa pahemmassa laitteessa kuten raketti, tornado, trombi ja kehrä. Vitun paska puolustus. Tajuaako se edes? Onko hän noin tyhmä?
Aika säälittävää...
4
1908
Vastaukset
- ---
Ollaanko sitä vähän lapsellisia? Jos toinen ei oikeasti uskalla mennä laitteisiin niin onko pakko olla ilkeä?
Jotkut menevät huvipuistoihin vain parin laitteen takia, itsekin joskus, koska en uskalla mennä hurjiin laitteisiin/ maha ei kestä (tekosyy tai ei). Ei siinä pitäisi mitään vikaa olla. On aika epäkypsää alkaa väitellä siitä kuka uskaltaa mitäkin.
Onko sitten mielestäsi fiksua tulla tänne haukkumaan toista tyhmäksi ja kehuskelemaan sillä mitä uskallat? Etpä ole tainnut 5 vuodessa paljon kasvaa henkisesti. Ehkä "tyyppi" loukkaantui ikävästi siitä mitä hänelle sanoit ja alkoi siksi puolustelemaan. Mieti sitä.- rössypottua
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
- moioonmoi
rössypottua kirjoitti:
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
Itse menisin mihin vaan laitteeseen jos en pelkäisi että sen joku ppultti naksahtaa ja koko laite kaatuu ja kuolen ois kyl mutta en haluuu kuolla :///
- Anonyymi
Aika lapsellinen olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030