Menen huomenna särkänniemeen ja sitten yks tyyppi mä sanoin sille, että se ei uskalla mennä mihinkään laitteeseen. Tosi asia. Sanoin, että sen ei kannata tulla mukaan, koska sen ranneke menisi hukkaan, koska viimekerrallakin se meni vaa johonkin 2-3 laitteeseen. Sitten se väitti, että mä en uskalla mennä tykkimäkeen. Sanoin sille, että siellä ei ole yhtään pahoja laitteta. Sitten se sanoi, että no "miksi sitten paruit sillon siinä taifuuni laitteessa ja halusit mennä sieltä pois". Silloin olin ehkä jotain alle 10 vuotta joten tuo on aika paska puolustus. Nyt olen 15 ja olen pystynyt käymään monessa pahemmassa laitteessa kuten raketti, tornado, trombi ja kehrä. Vitun paska puolustus. Tajuaako se edes? Onko hän noin tyhmä?
Aika säälittävää...
4
1849
Vastaukset
- ---
Ollaanko sitä vähän lapsellisia? Jos toinen ei oikeasti uskalla mennä laitteisiin niin onko pakko olla ilkeä?
Jotkut menevät huvipuistoihin vain parin laitteen takia, itsekin joskus, koska en uskalla mennä hurjiin laitteisiin/ maha ei kestä (tekosyy tai ei). Ei siinä pitäisi mitään vikaa olla. On aika epäkypsää alkaa väitellä siitä kuka uskaltaa mitäkin.
Onko sitten mielestäsi fiksua tulla tänne haukkumaan toista tyhmäksi ja kehuskelemaan sillä mitä uskallat? Etpä ole tainnut 5 vuodessa paljon kasvaa henkisesti. Ehkä "tyyppi" loukkaantui ikävästi siitä mitä hänelle sanoit ja alkoi siksi puolustelemaan. Mieti sitä.- rössypottua
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
- moioonmoi
rössypottua kirjoitti:
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
Itse menisin mihin vaan laitteeseen jos en pelkäisi että sen joku ppultti naksahtaa ja koko laite kaatuu ja kuolen ois kyl mutta en haluuu kuolla :///
- Anonyymi
Aika lapsellinen olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798