Menen huomenna särkänniemeen ja sitten yks tyyppi mä sanoin sille, että se ei uskalla mennä mihinkään laitteeseen. Tosi asia. Sanoin, että sen ei kannata tulla mukaan, koska sen ranneke menisi hukkaan, koska viimekerrallakin se meni vaa johonkin 2-3 laitteeseen. Sitten se väitti, että mä en uskalla mennä tykkimäkeen. Sanoin sille, että siellä ei ole yhtään pahoja laitteta. Sitten se sanoi, että no "miksi sitten paruit sillon siinä taifuuni laitteessa ja halusit mennä sieltä pois". Silloin olin ehkä jotain alle 10 vuotta joten tuo on aika paska puolustus. Nyt olen 15 ja olen pystynyt käymään monessa pahemmassa laitteessa kuten raketti, tornado, trombi ja kehrä. Vitun paska puolustus. Tajuaako se edes? Onko hän noin tyhmä?
Aika säälittävää...
4
2041
Vastaukset
- ---
Ollaanko sitä vähän lapsellisia? Jos toinen ei oikeasti uskalla mennä laitteisiin niin onko pakko olla ilkeä?
Jotkut menevät huvipuistoihin vain parin laitteen takia, itsekin joskus, koska en uskalla mennä hurjiin laitteisiin/ maha ei kestä (tekosyy tai ei). Ei siinä pitäisi mitään vikaa olla. On aika epäkypsää alkaa väitellä siitä kuka uskaltaa mitäkin.
Onko sitten mielestäsi fiksua tulla tänne haukkumaan toista tyhmäksi ja kehuskelemaan sillä mitä uskallat? Etpä ole tainnut 5 vuodessa paljon kasvaa henkisesti. Ehkä "tyyppi" loukkaantui ikävästi siitä mitä hänelle sanoit ja alkoi siksi puolustelemaan. Mieti sitä.- rössypottua
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
- moioonmoi
rössypottua kirjoitti:
ehkä onkin parempi mennä ojankaivamishommiin!ja keskittyä kaivuhommaan ja olla hilijaa.auttaa kasvamaan aikuisemmaksi!
Itse menisin mihin vaan laitteeseen jos en pelkäisi että sen joku ppultti naksahtaa ja koko laite kaatuu ja kuolen ois kyl mutta en haluuu kuolla :///
- Anonyymi
Aika lapsellinen olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841