Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alanya Anfora Hotel

Anfora

Moi,

oltaisiin lädössä kaverin kanssa elokuussa Alanyaan. Majoitus olisi Anfora huoneistohotellissa onko kellään kokemuksia paikasta?

6

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ANFORA on oikeen kiva huoneistohotelli ihan rannan läheisyydessä,huoneistossa on jääkaappi,keittolevy ja suppea keittiövarustus.
      hotellin henkilökunta on mahtava ja tarjoilu pelaa todella isolla altaalla jos haluaa siinä makoilla,mutta todella kuuma paikka kun on niin suojaisa ettei tuuli oikee pääse sinne.hotellilla on myös oma kauppa ja muita palveluja,kaikki toimi ihan jees. suosittelen kaikille,ihana paikka,ja bussilla pääsee hyvin keskustaan,mutta kävellenkään ei pitkä matka. oikeen hauskaa lomaa teille!!!!!!

    • Ripste

      ...oltiin siellä siskon kanssa viimme marraskuussa :) Ihan kivaa henkilökuntaa ja huoneistotkin oli tosi mukavat! Uima-allas oli unelma sellaisille, jotka tykkää löhöilystä altaalla :) Keskustaan, tai lähinnä basaarille ja satama-alueelle oli jonkin verran kävelymatkaa, jos tulee rampattua keskusta-hotelli väliä muutamaan otteeseen päivän aikana. Mutta bussithan kulkee.... :) Hauskaa matkaa!

      • kyllä:)

        oltiin tässä aika vasta siellä. Rannan lähellä mutta mun mielestä keskustaan oli vähän turhan pitkä matka 2,5km ei se tuollain kauheen pitkä ole mutta joka päivä käveltynä niin vähän liikaa. Hotellilla on siis oma kauppa, valokuvaliike, kampaamo ja deturin opastus. Lisäksi siellä on kirjasto, peli- ja tvhuone...
        Ihan mukavaa henkilökuntaa muuten mutta koko meidän loman ajan yxs baarimikko ahdisteli. Se ei ollut kovin mukavaa kun yritti aurinkoa ottaa niin se oli siinä kokoajan kyttäämässä ym.


    • minä vaan

      anfora on aika kaukana itse en tykänny..huonot rannat siinä..

    • EI koskaan enää

      Olen ollut kyseisessä hotellissa. Huoneisto kiva, allasalue hyvä. Palvelu muuten hyvää paitsi yksi mies reseptionista täys p*****. Olin matkalla mieheni kanssa joka on sieltä kotoisin, respan mies valitti joka asiasta, kuulemma metelöimme huoneessa, ei todellakaan pitänyt paikkaansa, kun mieheni lähti altaalta huoneeseen heti respa soitti ja valitti mitä ihmeellisimmistä asioista ja kaiken huippu oli kun lähdimme 5 päiväksi mieheni vanhempien luo 700km päähän niin sinä aikana kuulemma olimme häirinneet naapureitamme aamuun asti, meidän oli kuulemma nähty hotellimme parvekkeella..Siis haloo? Siitä tulikin sitten sellainen sota kun palasimme. Eli tämän jälkeen emme jalallakaan astu kyseiseen hotelliin. Harmi sinänsä koska muuten hotelli oli hyvä.
      Sanoimme asiasta hotellin johtajalle joka oli erittäin mukava mies, sekä tietenkin oppaille.
      En tieäd miksi kyseinen mies vihasi meitä? ehkä siksi kun olimme naimisissa tai en siis tiedä.
      Tälläinen kokemus mieltä Anforasta.

      • miru

        juuri sieltä palasin ja hyvin vaikea olisi kuvitella että siellä olisi joku allasbaarin hepuista kyttäillyt jotain, puhumattakaan että respan hlökunta vihannut jotain asiakasta:)
        Olimme mieheni kanssa siellä 2 viikkoa, huone pidettiin siistinä, busseilla pääsi keskustaan ( 20 m päästä, hinta kahdelta vajaa 2 eur), baarihenkilökunta todella mukavaa:). Suosittelen lämpimästi hotellia:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe