aivan
Voiko cd-rom-pelejä pelata läppärillä?
9
1310
Vastaukset
- kakkaaa
Ei vaan kakka pöntössä se pyörii!
- jotsku
pitiks jossai välis nauraa
- Pelit pöytäkoneella
EIhän mikään kiellä pelaamasta. Läppäreitä ei vaan ole yleensä tehty siihen tarkoitukseen. Monet pelit hyötyvät raskaan sarjan näytönohjaimesta. Harvassa läppärissä sellainen on. Jne, jne, jne.
- -...
vaikka ei kauheesti aiheeseen kuulu niiin toimiiko toi battlefield 1942 windows 7?
Pitäisi toimia ainakin yhteensopivuus tilassa.
- ....
toimiiko acer aspire 3750g läppäril Battlefield - Bad Company 2?
- ultrapcgamer
Toimii. Ja cd rom pelit ovat vanhoja pelejä jotka mahtuivat cd levylle.ajattelin kertoa teille peli pc:een hankinnnasta. 1.kokoa itse,jotta säästät rahaa ja jotta saat itse valita komponentit.
2.tehokkaan peli pc:een saa jo koottua hintaan 400e,jolla pyörittää uusia vaativia pelejä kuten battlefield 4 tai hardlineä medium asetuksilla ja myös gta v mediumilla.
3.jos haluat kasata koneen joka pyörittää esim äsken mainitsemiami pelejä ja muitakin uusia pelejä full graffoilla niin suosittelen sijoittamaan koneeseen 500-800e,tällä hinnalla saat koneen,joka pyörittää tuleviakin pelejä n.2 vuotta full graffoilla.
4 . Laita rahaa 1200-2000jos taas haluat ns.hight end gaming pc... joka pyörittää pelejä n.8 vuotta ultra graffoilla. Ja lopuksi viellä suosittelen jimssiä kaupaksi ja tietokoneen kasaus on nykyään yksinkertaista ja helppoa ja hauskaa. :)- Helppoläppis
Ja tämä läppäri on siis helppo takentaa itse?
- Läskimamma
Uudenmaan tietokonehuolto Oy kertoo miten cd-rom peli asennetaan läppäriin kuin läppäriin oikein eli lataa linux koneeseen ekaks ja poista Windows
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094246
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803302Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243209Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223162- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622743Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332384