Nokia N8 Opera mini ja youtube videot ei lataudu

N8

Mikähän on puhelimelle tullut kun opera minin kautta videot aukeaa Nokian omaan selaimeen ja alkaa latautua mutta mitään ei tapahdu ja lopulta tulee ilmoitus että palvelimeen ei saada yhteyttä. Ennen videot aukeni normaalisti enkä mielestäni ole mitään asetuksia muuttanut ja tämä on kestänyt useamman viikon!

23

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla sama ongelma! Oletko kokeillut katsoa Youtube videoita Opera Mobile selaimella tai Youtuben omalla mobiilisovelluksella? Ne löytyvät Nokia Storesta.

• 5230,. (500)

mulla pelaa minin kauttakin videet 500:ssa,outo probleema

• c6-00

Täällä ilmestyi sama ongelma Nokia c6:een. Mitään asetuksia ei puhelimessa ole muutettu tai päivityksiä ladattu. Yhtäkkiä vain lopettivat latautumasta samoin kuin sinulla... :(

• c6-00

Mikä operaattori sulla muuten on käytössä? Vai voikohan vika edes siellä olla... Meillä dna. Myös Opera Mobilea ja Youtuben mobiilisovellusta koetin eikä silti toista...

• 5230,. (500)

Mulla on dna 500:ssa ja siinä ainakin toimii youtube tällä hetkellä kaikilla selaimilla ja sovelluksella,teillä saattaa kuiteski olla väliaikaista yhteys probleemaa

• Iivari itse

Ongelma on operassa, koska noksun omaklla selaimella pystyy katsomaan ja tallentamaan myös muistikortille.

Operan palvelimet kai on aikas kovilla kun pakkaavat videoita, kun Apple porukka vaihtaa surkeeta Safaria kilvan Operaan.

• Yksi keino olisi poistaa Opera ja asentaa se uudelleen.

• N8

Mullakin on DNA liittymä! Videot toimii youtuben omalla erillisellä ohjelmalla mutta operaa käyttäessä ei videot ei pyöri. Olen kokeillut nyt muitakin operan selaimia mm. mobile, mini ja next mutta kaikissa sama ongelma.

• 5230,. (500)

mulla vaan pelaa operoilla youtube,täytyy kyllä sanoa että olen hiljattain poistanut operat ja ladannu ne uudestaan että olisko sillä vaikutusta sitten mene ja tiedä,omalle youtube kanavallenikin olen opera mobilella uploadannu tänäänkin videoitani suoraan 500 puhelimesta,kokeile tota vapusen ehkä parasta vinkkiä eli poista operat ja samantien lataat uudestaan josko auttas,puhelimen uudelleen käynnistyskin voi auttaa

• Minulla muuten Opera Mobile kaatuilee aika usein tässä Samsungissa. En tiedä pitäiskö asentaa uudestaan tai kokeilla esimerkiksi Google Chrome selainta ( Android versio siis).

Ensi viikolla olisi tiedossa Tampereen reissu eli periaatteessa voisin testata Nokia 500 ja Nokia N8 navigointia samaan aikaan ( Eri maps versiot).

• c6-00

Nokia c6:ssa sekä Opera Mini että Mobile kaatuilivat molemmat jatkuvasti ennen uudempaan versioon päivittämistä. Tästä tosin on aikaa (olisinko vuoden vaihteen tietämillä päivittänyt vai jo aiemmin), joten ei välttämättä siitä kyse ole.

Molemmat c6:set (minun ja miehen) lähtivät muista syistä huoltoon. Katsotaan löytyykö sieltä vastaus myös videon toisto -ongelmaan. Jos ei, on vika todennäköisesti dna:ssa.

Ja tosiaan, myöskään Nokian oma selain ei videoita pyöritä, vaan aloittaa lataamisen ja hyytyy joko "Muodostaa yhteyttä" tai "Haetaan 0 %" -tilaan...

• 5230,. (500)

sitä chromeekin on pikkasen haukuttu ja kehuttukin mitä luin äsken puhelimesta niitä arvosteluja mm."Kökkö" "Buginen" "eikö tähän s2 saa mistään selainta mikä ei kaatuisi" jotku kirjotti siinä mutta ainahan sitä voit koklaa,htc:ssä näyttää operat toimivan paremmin kuin 500.ssa,ei yhtään kaatumista,tökkimistä 2kk aikana,kokeilin äsken skyfiree kun sitä kehuttiin mutta poistoon meni heti,tökkivä ja hankala käyttöinen selain..ei tunnu löytyvän operalle vastusta...mikäs siinä testaa vaan,500:sta pitäis kuulua kameratolppa hälytkin että ei pääse yllättämään,aika pitkä matkahan se on että saas nähä kaatuuko jommankumman kartat,vaikkakin jos ne pitää offlinessa niin ei se niin varmaan helposti kaadu,en tiiä noin pitkää matkaa en ole pitänytkään navia päällä joten ihan mielenk.kuulla miten siinä sitten kävi

• Ajattelin laittaa LG kännykkäni liikkuvaksi tukiasemaksi ja jakaa sen wlan yhteys näiden kännyköiden kesken ( Onneksi autossa on tupakansytytin->usb laturi). Näin Nokia maps voi olla kummassakin puhelimessa online tilassa. Nokia N8 mallissa kun ei ole dataliittymää.

• N8

Kokeilin operan poistamista ja lataamista uudelleen mutta ongelma ei poistunu. Onko kellään enää vinkkejä? Osaako joku suositella jotain muuta N8:aan sopivaa selainta joka olisi hyvä?

• E7-00

mulla ei oikeen toi youtube taho pelittää millään selaimella... Ei opera minillä eikä opera mobilella, ei nokian omalla selaimella, eikä puhelimen valmiilla youtubella... Taino toimivathan videot joskus mutta on sellasta pikselimössöö ettei taho saada selvää... Myöskään wlan ei toimi vaikka kun kysyin nokia caresta apua niin mikään niiden ohjeista ei auttanut..
        Kun taas kaverini iphonella youtube toimii kuin unelma millä tahansa selaimella ja oli puhelin sitten 3g tai wifi verkossa

• E7-00

mulla ei oikeen toi youtube taho pelittää millään selaimella... Ei opera minillä eikä opera mobilella, ei nokian omalla selaimella, eikä puhelimen valmiilla youtubella... Taino toimivathan videot joskus mutta on sellasta pikselimössöö ettei taho saada selvää... Myöskään wlan ei toimi vaikka kun kysyin nokia caresta apua niin mikään niiden ohjeista ei auttanut..
        Kun taas kaverini iphonella youtube toimii kuin unelma millä tahansa selaimella ja oli puhelin sitten 3g tai wifi verkossa

• E7-00 kirjoitti:

Onko puhelimen datayhteys tarpeaksi nopea?

Siis millälailla wlan ei toimi? Eikö puhelin löydä verkkoa? Vai Eikö se pysty yhdistämään siihen?

• c6-00

C6-00 tuli huollosta 27.07. Videon toistamisongelmaan ei huollossa oltu puututtu mitenkään. Seuraavana päivänä hoksasin lopultakin, että saanhan minä testattua onko vika puhelimessa vai operaattorissa yhdistämällä puhelimen Soneran wlanin kautta YouTubeen. Ja kuinkas ollakaan: videot latautuivat kuten kuuluukin (ja vieläpä erittäin nopeasti)!
      Soitin 28.-29.7. välisenä yönä vikailmoituksen dna:n vikailmoitusnumeroon (0800 300 500, 24 h ja maksuton kaikista liittymistä kotimaassa), josta aiottiin olla yhteydessä, kun vika saadaan korjattua. Ainoa muutos dna:n verkossa kuulema ollut kesä-heinäkuun vaihteessa ladattu verkkopäivitys, jonka ei pitäisi asiaan vaikuttaa.
      Toistaiseksi mitään ei ole kuulunut, mutta saattaisihan se nopeuttaa toimintaa, mikäli muutkin dna:n asiakkaat, joilla videot lakanneet näkymästä ottaisivat yhteyttä (ja mahdollisuuksien mukaan testaisivat muidenkin operaattoreiden yhteyksillä puhelimiaan, toimivatko YouTuben videot).

• c6-00

Pari iltaa sitten kokeilin, toimiiko YouTube. Tuolloin huomasin, ettei videota klikatessa enää aukea Nokian oma selain "Aloita toisto"-linkillä (video ei kuitenkaan tuolloin lähtenyt latautumaan). Eilen illalla yritin uudestaan, ja nyt videot ainakin minulla taas toimivat Opera Minillä ja Real Playerillä! :)

• jereppa

Mulla ei toimi youtube-videot. Ei Nokian omalla selaimella eikä Operalla. Videosoitin avautuu ja se lataa hetken kunnes tulee teksi: "palvelimeen ei saada yhteyttä". Puhelin on Nokian N8 ja liittymä DNA. Kaikki saatavilla olevat päivitykset on asennettu.

Vika ei ole nettiliittymän nopeudessa. Pitäisi olla 21 meganen. En tiedä missä vika on. Netti kuitenkin muuten toimii moitteetta ja Youtube Downloaderilla voi ladata videot jopa kohtuu nopeasti.

• Youktube

Mullaki on lakannut youtube videot näkymästä, pari vuotta toimi moitteettomasti. merkki on samsung wawe ja kännykässä ei oo mitään vikaa. Olisko operaattorin verkossa jotain vikaa.

• c6-00

Kokeilkaa, jos mahdollista jonkin toisen operaattorin kautta, että toimiiko YouTube. Kuten aiemmin kerroin, näin minäkin varmistuin siitä, että vika oli nimenomaan dna:ssa, eikä puhelimessani/selaimessa/päivityksissä.
      Mikäli varmistuu, että vika todellakin on operaattorilla, ottakaa yhteyttä operaattorin vikailmoituspalveluun (dna:lla 0800 300 500, 24 h ja maksuton kaikista liittymistä kotimaassa).
      Minulla YouTube-videot ovat toimineet tuosta elokuun alusta ja vikailmoituksen tekemisestä lähtien taas niin kuin kuuluukin. :)

• n818

Toimii nyt ainakin päivityksen jälkeen,kun päivitti ton yli 300kt viestit päivityksen n8:siin,jopa nokia oma selain toimi yllättävän sulavasti ja muutenkin puhelimen toiminta nopeutui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13