Yhden ihmisen koiria

Kysytään nyt tätä

Onko teidän kultsut perheessä selkeästi yhden ihmisen koiria, vai sellaisia koko perheen koiria?

9

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkien kaverit

      Koko perheen koiria, mutta kyllä meillä vanhempi narttu on valinnut isännän johtajakseen kun taas nuorempi kulkee minun perässäni joka paikkaan.

    • Kysytään nyt tätä

      Sillä kysyin, kun olen olettanut että kultaiset olisivat sellaisia koko perheen koiria. Otin omani aikuisena, ja se on perässäni aina, jokapaikkaan se lähtee mukaani. On toki kaikiille ystävällinen, mutta minä olen jotain Erikoista... Liikuttavaahan se on, mutta joskus ärstyttävääkin, kun jalkoihinsa saa katsoa ettei kompastu siihen..=)

    • Kaspedi

      Edellinen koira, eli kultsu, tuli 9-vuotiaana, siitä tuli lähes heti vain mun koira.

    • markua

      Meillä kultainennoutaja on selkeästi eniten minun perään.Aluksi kun koira meille tuli se oli kauhean arka ja kun vietin aikaan sen kanssa paljon niin nyt se on ihan koko ajan mun perään.

    • Kysytään nyt tätä

      Arka kultsu, voiko sellaisia olla ? Omallani on lehmän hermot, ainoa johon se selvästi vähän hermostui oli palosireenin ulina yllättäen, se ei selvästi ymmärtänyt mistä oli kyse. Muuten on ääniin täysin neutraali, jos se olisi nuorempi veisin luonnetestiin ihan vaan mielenkiinnosta.
      Ole koirasi luottamuksen arvoinen jos se sinut on isännäkseen valinnut =)

    • GoldenWhisky's

      Koira yleensä eniten sen perään kuka sitä opettaa, ruokkii, käskyttää jne. Meillä minä ruokin ja harrastan koirani kanssa joten se on minun perääni ihan selvästi, ja kyllä se koira yleensä valikoi perheestä aina sen yhen.

    • Perässähiihtäjä

      Omani on minun, oikeastaan ihan vain minun perääni. Jos menen yläkertaan, se tulee perässä, jos menen ulos, koira mukaan, sisälle.. sama juttu. Muutkin ruokkii, mutta minä etupäässä koulutan ja lenkkeilytän. Vieraat ovat tälle tyypille aivan ilmaa. Tietysti jos rapsuttavat, sen ajan viihtyy kylllä vieraan lähellä, mutta jos rapsutus loppuu, loppuu myös koiran mielenkiinto.

    • kultainen2

      meillä pennusta asti vain minun. hyväksyy tottakai muutkin, mutta jos esim. lenkillä kaverini pitää hihnasta sen aikaa kun menen 3metrin päähän postilaatikolla käymään alkaa hermostumaan. Tää ollut tätä jo 9 vuotta ihan ihmeen kiintynyt minusta, kun pitäisi olla vähän kun kaikkien koira. Uimisesta on turha haaveillakkaan , muut saa vaikkapa hukkua. meillä ei siis lapsia. nyt vanhempana ei mene enää edes aamupisulle kun isäntä herää töihin aikaisemmin ei hän odottaa et mamma herää sen viereltä ei mennä mihinkään.

    • timanttinen

      Kultainen noutaja ei ole vain yhden ihmisen koiran toisin kuin saksanpaimenkoira. Yhten ihmisen koira tarkoittaa ihan jotain muuta kuin mitä tässä ketjussa on tuotu esiin. Onko joku lapsi vain yhden ihmisen lapsi, jos se kiintyy johonkin tiettyyn perheenjäseneen enemmän kuin muihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe