Olen itsenäiseen työskentelyyn kykenevä, oma-aloitteinen, reipas ja tunnollinen 25-vuotias nuori nainen, jolta ei kielitaitoakaan puutu.
Etsin ensisijaisesti kotoakäsin tehtävää, etätyötä tai muuta osa-aikaista tai-päiväistä työtä.
Yhtenä erikoisvahvuuksistani on vahva ja monipuolinen kielitaito: Olen opiskellut suomen, ruotsin sekä englannin kieltä aina yliopistotasolla asti. Näin ollen esimerkiksi erilaiset käännös- sekä tulkkaustyöt edellä mainituilla kielillä sopisivat minulle enemmän kuin hyvin ja kiinnostaisivatkin erittäin paljon.
Lisäksi minulla on aikaisempaa kokemusta muun muassa asiakaspalvelu- sekä myyjän työtehtävistä, ja pidänkin hyvin paljon asiakaspalvelutyöstä. Siispä esimerkiksi myyjänkin työt voisivat kohdallani tulla hyvinkin kysymykseen.
Edellä mainittujen lisäksi kaikenlaiset muutkin asialliset kotoakäsin tehtävät, etätyöt sekä osa-aikatyöt otetaan ehdottomasti huomioon!
Otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected]
Kiitos!
N 25v Mikkelistä etsii kotoakäsin tehtävää/etä-/osa-aikatyötä
Työnetsijä
3
291
Vastaukset
- pppeowcescbn
Olet kännissä kun laitat tuplana näitä ilmoja, ei juoppoa kukaan töihin ota..
- ap
Taidat itse olla, jos et huomannut, ettei ilmoitukset samanlaisia tai edes samankaltaisia ole...
Ja suurkiitokset kaikille vastanneille jo tähänastisista työtarjouksista! Lisää vielä odotellaan ja otetaan mielellään vastaan!
-Ahkera työnetsijä ja -tekijä
- Hei,
Etsitkö vielä töitä? olisi pysyvää työtä ja palkkaa tulee mitä enemmän jaksat nähdä vaivaa. Jos innostaa niin laitappa postia! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229