Olen itsenäiseen työskentelyyn kykenevä, oma-aloitteinen, reipas ja tunnollinen 25-vuotias nuori nainen, jolta ei kielitaitoakaan puutu.
Etsin ensisijaisesti kotoakäsin tehtävää, etätyötä tai muuta osa-aikaista tai-päiväistä työtä.
Yhtenä erikoisvahvuuksistani on vahva ja monipuolinen kielitaito: Olen opiskellut suomen, ruotsin sekä englannin kieltä aina yliopistotasolla asti. Näin ollen esimerkiksi erilaiset käännös- sekä tulkkaustyöt edellä mainituilla kielillä sopisivat minulle enemmän kuin hyvin ja kiinnostaisivatkin erittäin paljon.
Lisäksi minulla on aikaisempaa kokemusta muun muassa asiakaspalvelu- sekä myyjän työtehtävistä, ja pidänkin hyvin paljon asiakaspalvelutyöstä. Siispä esimerkiksi myyjänkin työt voisivat kohdallani tulla hyvinkin kysymykseen.
Edellä mainittujen lisäksi kaikenlaiset muutkin asialliset kotoakäsin tehtävät, etätyöt sekä osa-aikatyöt otetaan ehdottomasti huomioon!
Otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected]
Kiitos!
N 25v Mikkelistä etsii kotoakäsin tehtävää/etä-/osa-aikatyötä
Työnetsijä
3
305
Vastaukset
- pppeowcescbn
Olet kännissä kun laitat tuplana näitä ilmoja, ei juoppoa kukaan töihin ota..
- ap
Taidat itse olla, jos et huomannut, ettei ilmoitukset samanlaisia tai edes samankaltaisia ole...
Ja suurkiitokset kaikille vastanneille jo tähänastisista työtarjouksista! Lisää vielä odotellaan ja otetaan mielellään vastaan!
-Ahkera työnetsijä ja -tekijä
- Hei,
Etsitkö vielä töitä? olisi pysyvää työtä ja palkkaa tulee mitä enemmän jaksat nähdä vaivaa. Jos innostaa niin laitappa postia! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405675
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2254638Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424583Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734390Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264372Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170