Olen itsenäiseen työskentelyyn kykenevä, oma-aloitteinen, reipas ja tunnollinen 25-vuotias nuori nainen, jolta ei kielitaitoakaan puutu.
Etsin ensisijaisesti kotoakäsin tehtävää, etätyötä tai muuta osa-aikaista tai-päiväistä työtä.
Yhtenä erikoisvahvuuksistani on vahva ja monipuolinen kielitaito: Olen opiskellut suomen, ruotsin sekä englannin kieltä aina yliopistotasolla asti. Näin ollen esimerkiksi erilaiset käännös- sekä tulkkaustyöt edellä mainituilla kielillä sopisivat minulle enemmän kuin hyvin ja kiinnostaisivatkin erittäin paljon.
Lisäksi minulla on aikaisempaa kokemusta muun muassa asiakaspalvelu- sekä myyjän työtehtävistä, ja pidänkin hyvin paljon asiakaspalvelutyöstä. Siispä esimerkiksi myyjänkin työt voisivat kohdallani tulla hyvinkin kysymykseen.
Edellä mainittujen lisäksi kaikenlaiset muutkin asialliset kotoakäsin tehtävät, etätyöt sekä osa-aikatyöt otetaan ehdottomasti huomioon!
Otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostiosoitteeseen [email protected]
Kiitos!
N 25v Mikkelistä etsii kotoakäsin tehtävää/etä-/osa-aikatyötä
Työnetsijä
3
320
Vastaukset
- pppeowcescbn
Olet kännissä kun laitat tuplana näitä ilmoja, ei juoppoa kukaan töihin ota..
- ap
Taidat itse olla, jos et huomannut, ettei ilmoitukset samanlaisia tai edes samankaltaisia ole...
Ja suurkiitokset kaikille vastanneille jo tähänastisista työtarjouksista! Lisää vielä odotellaan ja otetaan mielellään vastaan!
-Ahkera työnetsijä ja -tekijä
- Hei,
Etsitkö vielä töitä? olisi pysyvää työtä ja palkkaa tulee mitä enemmän jaksat nähdä vaivaa. Jos innostaa niin laitappa postia! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506