Vahva ja heikko

Skinnyboy

Olen aika pieni kokoinen nuori kaveri ja olen suoraan sanottuna melko laiha. Silti minua kiinnostaa isot ja lihaksikkaat miehet. Isot lihakset ovat kai fetissini vaikka olen itse laiha eikä lihaksista juuri voi puhua. Voiko isokokoinen ja todella lihaksikas esim bodausta harrastava mies olla kiinnostunut nuoremmasta kaverista, joka on häntä paljon pienempi ja laihempi?

12

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+11=18

Kysymys kuuluu, että miksi ei voisi? Ihmisillä on mitä erikoisempia kiinnostuksen kohteita ja moninaisempia ihanteita. Loppupeleissä sillä on vain merkitystä, mikä on korvien välissä.

• YA

No todellakin voi! Nimenomaan näinpäin on monen mielestä luonnollisempaa. Täytyy muistaa, että monella miehellä on lapsesta asti käsitys siitä, millainen on pariskunta: se vahvempi (mies) ja se heikompi (nainen). Vaikka tästä ollaan paljon tultu jo monimuotoisemmaksi, on vielä paljon perinteisiä käsityksiä asioista. Tämä aiheuttaa esim. sen että moni kaapista tuleva mies saattaa kokea helpommaksi että suhteessa on se vahvempi ja se heikompi osapuoli, sen sijaan että on kaksi täysin samanarvoista (ulkonäkö, voimat, ikä, älykkyys). Se on tavallaan helpompi hivuttautua "homopuolelle" siten.

Joten uskon kyllä että helpommin löydätkin miehekkäitä lihaksikkaita miehiä, varsinkin jos sinulle käy hiukan itseäsi vanhemmat miehet vieläpä, kuin itsesi kaltaisia miehiä (saattaa olla liian kaverimaista) :)

• Skinnyboy

Olisinko minä silloin suhteessa se ”tyttö”? No ei sen puoleen että haittaisi… :) Voiko lihaksikas mies saada kiksejä siitä, että on fyysisesti paljon vahvempi?

• YA
        Skinnyboy kirjoitti:

Olisinko minä silloin suhteessa se ”tyttö”? No ei sen puoleen että haittaisi… :) Voiko lihaksikas mies saada kiksejä siitä, että on fyysisesti paljon vahvempi?

No se on ihan miten sen asian haluat ajatella :) Voit ajatella olevasi se "tyttömäisempi" jos haluat, mutta ei tarvitse. Voit olla ihan hyvin myös "poju", ajatuksesi ei tarvitse vähentää miehisyyttäsi yhtään josset halua.

Ja monet lihaksikkaat miehet nauttivat huomiosta ja varsinkin siitä että heidän lihaksiaan ihaillaan, joten todellakin he varmasti saavat kiksejä siitä että he ovat vahvempia. Osa heistä saattaa toki olla narsisteja, joita kannattaa varoa, mutta jos on muuten mielenterveys kohdillaan niin voi olla todellinen löytö :)

• Skinnyboy
        YA kirjoitti:

No se on ihan miten sen asian haluat ajatella :) Voit ajatella olevasi se "tyttömäisempi" jos haluat, mutta ei tarvitse. Voit olla ihan hyvin myös "poju", ajatuksesi ei tarvitse vähentää miehisyyttäsi yhtään josset halua.

Ja monet lihaksikkaat miehet nauttivat huomiosta ja varsinkin siitä että heidän lihaksiaan ihaillaan, joten todellakin he varmasti saavat kiksejä siitä että he ovat vahvempia. Osa heistä saattaa toki olla narsisteja, joita kannattaa varoa, mutta jos on muuten mielenterveys kohdillaan niin voi olla todellinen löytö :)

Ison miehen massiivisia lihaksia ihailen kyllä ihan ”luonnostaan”, varsinkin jos tykkää esitellä niitä ja voimiaan. Vahvuus tietysti vielä korostuu jos toinen on kovin ”hentoinen”.

Tällaisessa tapauksessa varmaan fyysisesti vahvempi on myös suhteen hallitseva osapuoli, varsinkin jos on vanhempikin… Odottaako isompi, vahvempi ja vanhempi olevansa suhteen pomo? Onko sopiva määrä alistuvuutta jopa suotavaa?

• boy17wee

Mäki jotenki hassulla tavalla välillä haaveilen sellasest isommast kaverista.. Mulla tää on kuitenkin ehkä enemmän seksististä ja yhdistettynä BDSM:ään toi olis lähellä taivasta :D Noni.. eksyin taas kiitettävästi itse aiheesta, sorry XD Mut siis kyllähän seki ois kiva, et olis iso, vahva syli, johon käpertyy :)

• M_28

Itse olen kuntosalilla käyvä ja palloilulajeja harrastava pitkä ja lihaksikas 28v kaveri. Ja tykkään nimenomaan erittäin hoikista nuorista kundeista ;)

• Ei haittaisi vaikka

Minulla ainakin on lähes sairaaloinen ihailu vahvoihin miehiin. Jos näen jossakin riskin näköisen kaverin, niin minä alan heti arvioimaan, että miltä mahtaisi tuntua, jo tuo heppu pistäisi minut väkisin käsirutoihin tai köysiin. Tai jos tuo kaveri ottaisi minut kiinni ja veisi johonkin koppiin vangiksi.Taikka hän voisi katsoa väkisin sukukalleuteni.

Voisi hän pakottaa minut kanssaan vaikka kuntosalille, jossa voisi helposti vertailla kuinka paljon enemmän hänellä on voimaa.

Usein minä arvailen, että saisiko tuo tyyppi oikeasti piiskattua minut. En ole vielä pystynyt ratkaisemaan, että joutuisinko ottamaan piiskaa mieheltä, joka penkkaa 90 kiloa, itseltäni nousee vain puolet tuosta. Siinäpä sitä on miettimistä, että riittääkö tuollainen voimien suhde, vai tarvitseeko piikaaja lisää papua, sitä pitäisi päästä joskus kokeilemaan.

Ennen ovat isät piisanneet rippikoulun käyneitä poikiaan, niin luulisi jonku pystyvän minutkin piiskaamaan, jos hänellä olisi tarpeeksi voimaa. Kaipa aikuinen mies nujerretaan samoilla konstein kuin teinipoikakin.

Kesän tullen näkee taas usein riskin näköisiä kevereita kadulla, mutta ei niistä vissiin kukaan osaa käyttää piiskaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei mikään nosta miehen statuste enempää kuin se, että hän joskus antaa kaverilleen leikinvarjolla vähän piiskaa.

• LaihaRuipelo

Jännä että tästä aiheesta ei ole juuri keskusteluja (tai sitten en ole osannut hakea). Itseänikin kiinnostaa juuri TODELLA isot ja lihaksikkaat miehet, mutta en tietenkään uskalla lähestyä heitä. Ja sitten jää selvittämättä, olisiko ollut kiinnostusta molemmin puolin. Tunnen aina etten kuitenkaan kelpaa isolle uroolle... :)

• VitunÄäliö1

Runkkasitko pussit samalla tyhjiks kun kaivelit tän arkistoista?

• LaihaRuipelo
        VitunÄäliö1 kirjoitti:

Runkkasitko pussit samalla tyhjiks kun kaivelit tän arkistoista?

Minähän sanoin hakeneeni "arkistoista", mutta ei nyt niin kovasti kiihottanut, että olis tarvinnut runkkaamaan ruveta, vaikka mitäpä tuo sinulle kuuluu... :)

• Anonyymi

Minä käytän paljon aikaa piiskaa-asioihin. Usein mietin ja haaveilen tilanteesta jossa iso riski mies piiskaisi minut, ityse olen aika ruipelo nuorimies, Koivuvitsaa pyllylle kohtuudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      81
      5340
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      74
      4709
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      131
      4650
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      369
      2091
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      94
      1708
    6. 99
      1607
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1507
    8. 349
      1197
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      57
      1022
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1011
    Aihe