Täältä ei kannata ostaa mitään.Köyhäks katsotaan.Kaverit meni kyseleen pyörää ja tosi mielellä ostaan .Katsottiin kuin halpaa makkaraa.Kävivät pyörät raumalta käteisellä et näin Jyväskylässä.
Kuvan Moottori Jyväskylä
6
507
Vastaukset
- jariss4
Joo pitää paikkanssa ja vaidossa eivät hyvitä mitään omasta pyörästä.
- Kuulopuheiden huhuja
>> Kaverit meni kyseleen...
- eräs mies vaan
Olen itse käynyt ohiajaessani muutaman kerran ko. liikkeessä, enkä kyllä ole huomannut tuollaista. Ehkä tuollaisia huhuheittoja ei kannata kovasti viljellä. Jos jätkät oli siellä asti käyneet niin ihme on, ettei viihtyisästä kahvipaikasta jäänyt edes mielikuvaa...
taisi olla pelkkää pashaa koko juttu...- ItstrueIsawitininternet
Minä taasen tarvihtin aikanaan eli muutama vuosi sitten pientä varaosakikkaretta susukin kaasariin, jota susuki ei erikseen myy. Kawasakista löytyy sama kaasari ja Simo, yrittäjä itse, sen tilasi kun muut eivät suostuneet edes omalla riskilläni sopivuuden suhteen.
- mopopeeka
Joo eipä tule kuvalle mentyä,on asiakaspalvelun taso kyllä muistissa.Nyt varmasti parantunut kilpailun myötä.
Bike world on kyllä ollut aina asiallinen liike ainakin minun kohdalla.
Jo mopoaikaan sai vittuuntua tiskillä kuvan palvelusta,siis silloin kun se oli siinä torin tuntumassa. - OstoksillaN
Ehkä se on sitten pärstä kerroin tai jotain, mutta itse ainakin sain loisto palvelua Kuvalta. Halvemmaks, kun missään tinkivät hinnan ja pyörä oli tosi hyvä, niin kuin pitikin. Ja kaikki toimi muutenkin, kun rasvattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815