Tunisia = Terroristit ja pommit?

Varovainen miäs

Olen menossa (ehkä) sukulaisten kanssa Sousseen tunisiaan syyskuussa. Hotelli taisi olla Marabout. Mutta kyllähän tämä asia jäi tietenkin vaivaamaan kun yhdestäkään islami maasta puhutaan. Onko paikka muslimeita täynnä ja se kun on libyan rajanaapuri niin eikö se ole nyt vähän riskialtista? Joku helvetin ählämihän voi tulla ja räjäyttää koneen tai hotellin. Kertokaa nyt kaikki siellä käyneet että onko se turvallista kun on lapsiakin mukana. Nyt taidan todellakin harkita lähtöä sinne.

6

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tietämättömyyttä

Joo vietä lomaa ihan kotona vaan ettei mitään vaan tapahdu

• oot rasistinen idioo

Viettäkää kuule lomanne vaikka pihtiputaalla niin ei tarvi pelätä "helvetin ählämeitä" mutta ajelkaa varoen ettette kuole kolarissa....asenteesi kertoo vain sinusta

• pönttö1234

Tuskinpa sulla käy niin hyvä säkä, että ne sinut pamauttaisi.

• kdkdkxcfdsf

todellakin on täynnä muslimeita.... Kyllä sinun kannattaa olla tooooosi varovainen... helmikuussahan tunisissa viillettiin kurkku auki katolilaiselta papilta... eli muslimit hyökkäävät väärä uskoisia vastaan... huhuuuu... ole varovainen :D

(viesti oli lähinnä vitsi, papin murha kyllä oli totta)

• lintetta

Olen asunut tällä hetkellä kolme kuukautta täällä ÄHLÄMIEN maassa ja paljon turvallisempaa täällä on kuin Suomessa. Poliiseja on paljon jatkuvasti valvomassa järjestystä (vaikka mitään häiriöitä ei ole) ja maassa ei ole kellään aselupia, vain poliiseilla. Tunisia on miljoona kertaa turvallisempi maa kuin Suomi, eikä tarvitse pelätä. Asennetta tosin kannattaa muuttaa ennen kuin lomalle lähtee, saattaa muuten mennä koko loma pilalle. Muslimit ovat samanlaisia ihmisiä kuin me kaikki muutkin ja jos vain annat mahdollisuuden ja jätät ahdasmielisen mielesi kotiin, niin rakastut Tunisiaan ja tunisialaisiin ihmisiin.

• tpe

ei vittu tarvi minne sinne jos olet niin tyhmä tunisia on rauhalista paika ......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40