Inhoon itteeni!!!

Tääpulassaolevatyttö

Joo eli siis oon kohta 13 wee täyttävä tyttö... inhoon itteeni sen takii että oon kuulema läski.... tai no siis koulussa kaikki haukkuu mua.... mull on mun paras ystävä, but muuten en ees välitunnilla oo kenekään muun kanssa, vaan sen mun ystävän kanssa... oon 164-165cm pitkä ja -painan- 57cm.... :'( aattelen yleensä että miks oon niin painava ja läski? tai siis että onks se totta ku mulle sanotaan niin? Haluisin teijän rehellisen mielipiteeseen siitä että oonko oikeesti läski jne.....? että mua ei pelkästään haukuta läskiks jne vaan myös rumaks, huoraks, pelkuriks, nössöks jne..... mut joo kummiski.... niit vastauksii?? :o

15

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääpulassaolevatyttö

      Korjaus ^^ 57 kg ei cm... :/ ^^

      • No kuule!

        Mun pituus on 178 senttii ja 80 kiloa. olen liian lihava koska mulla on paljon läskiä ja kaksoisleuka. Mäkin inhoan itteeni enkä pysty paljon liikkumaan koska lihakset menee kipeäksi nopeasti ja ainoa lohtuni on se että olen vain netissä tai syön.

        Ja olen siis 13v poika


      • tääpulassaolevatyttö
        No kuule! kirjoitti:

        Mun pituus on 178 senttii ja 80 kiloa. olen liian lihava koska mulla on paljon läskiä ja kaksoisleuka. Mäkin inhoan itteeni enkä pysty paljon liikkumaan koska lihakset menee kipeäksi nopeasti ja ainoa lohtuni on se että olen vain netissä tai syön.

        Ja olen siis 13v poika

        Nomutheii sä oot sen verran pitkäki, joten et sä mikää hirveen läski voi olla, juu siis ne lihakset tulee kipeeks just sisk että ku sä oikee tykkää tosta liikkumisesta, nii sisk niist tulee nii kipeet, mut sä voit tehä niinku mä alussa , eli aloitat vaikka joka päivä kerran meet vaa kävelee jotai polkuu tai tietä, ja aina jonku ajan päästä sä voi esim juosta sen tien tai polun nii lisäät vähä treenei ja sä samalla vaikeutat :) kokeileppa :)


    • Pelasti sinutkin

      No ethän sä mikään läski oo vaan normipainoinen :)
      Minkä takii sua sit esim huoraks haukutaa?

      • tääpulassaolevatyttö

        No ei mitää hajuu.....??


      • Nii'i
        tääpulassaolevatyttö kirjoitti:

        No ei mitää hajuu.....??

        Ootko aatellu, et muut voi olla kateellisii sulle?
        Kyllä mökin haluisin olla sun mitoissas... (oon saman ikänen,hieman pyöreähkö)


      • tääpulassaolevatyttö
        Nii'i kirjoitti:

        Ootko aatellu, et muut voi olla kateellisii sulle?
        Kyllä mökin haluisin olla sun mitoissas... (oon saman ikänen,hieman pyöreähkö)

        ni? Se on totta... mut ne muut on kyll paljon laihempii en mä? Mut sä oot kyll varmaa hyvänkokone! :)


      • ___________________
        tääpulassaolevatyttö kirjoitti:

        ni? Se on totta... mut ne muut on kyll paljon laihempii en mä? Mut sä oot kyll varmaa hyvänkokone! :)

        Must sä oot ihan normi sun pituuten :)


    • jmdatgjm

      Hei! Sä et ole läski! Sä vaan olet niin pitkä. Mäkin olen yli 160cm mut painan sua vähän enemmän. Ole itsevarma!

    • Nii´i

      No ite oon just menossa kans seiskalle. Oon noin 160cm pitkä ja painoo on noin 50kg

    • 14ikäpoikaa

      et oo läski, ne ketkä haukkuu sua, on varmasti kamalia ruipeloita :D

      ps. oon 14v poika

      • aloittajja

        Kiva et joku on sitä mieltä :)


      • aloittajja

        että ruipeloita ? Ei ne khyllä oo iha semmosiii, luulisin :)


    • Sejokainhooulkonäköään

      Tiiän et tää on ikuisuuden vanha keskustelu mutta siis........

      Mä oon täyttämäs elokuussa 14. Oon siis 164cm pitkä ja 64kg. Ite oon kokenu itteni lihavaks niin kauan kun voin muistaa. Yhessä vaiheessa aloin syömään paljon suklaata jolloin sit lihoin muutaman kilon ja vaan aloin inhota itteeni sen takii miltä näytin. Ja siis mua ärsyttää ihan sairaasti jos te jotkut normaalipainoset aattelette itteenne lihaviks vaikkette ees ois. Ite täs mä vaan yritän pudottaa painoo joka on tosi vaikeeta kaikkien päivittäisten houkutteiden takia.

    • Anonyymi

      Senkus tappavat mut ei mua ees kiinnosta elää tääl.
      Oon aina ollu se jota hävetää vitusti ja muutenki.
      Ootan sitä että mut tapetaan ni pääsevät eroon kehitysvammasesta🤣 ei mua enää satu mikää oon niin kyllästyny oikeesti ku olla voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe