Anna mulle tähtitaivas 20 v. sitten

poika ja kahvikuppi

Katrin kaikkien aikojen myyntimenestys täyttää tänä vuonna 20 v. Mikä on suosikkibiisinne levyltä? Itselläni montakin, mutta jos vain yhden mainitsen yli muiden, niin se on Älä elämää pelkää.
Se oli aikaa kun CD-levy teki kovasti tuloaan, mutta myös vinyylit ja kasetit möivät hyvin ja oli helposti saatavilla kaikkia kolmea formaattia. Olisi mielenkiintoista tietää onko sitä myyty eniten CD-versiona. Mulla on levy sekä kasettina että CD-muodossa ja oli vähällä etten ostanut ale-hyllystä vielä vinyyliäkin aikoinaan :)
Hyvinkäällä 90-luvulla toiminut radioasema Radio Päkä (myöh. Voima-Asema) soitti Anna mulle-biisiä ahkerasti ja se olikin vuoden 92 soitetuin laulu asemalla. Katrin uusi "nousu" alkoi levystä. Ajatella että Katrikin oli keski-ikäinen vielä silloin...

15

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mago32
    • Oli miten oli!

      Eipä ole minullakaan tarkkaa tietoa asiasta,mutta sen sanon,että kyseinen albumi myi tosi hyvin.
      Kyllä se on tasaisen varmaa työtä koko albumi! Kaikki on kuuneltavia lauluja ei siinä mitään.
      Alkaa muuten olla keräilykappaleita!?

    • r.moore

      Kun nimikappale "Anna mulle tähtitaivas" ohitetaan niin ylitse muiden on noussut "Sinistä Silkkiä"; Katrin oma sävellys (huom!) johon Elina Kalenius sanat. Sitten on monta muutakin töysosumaa kuten "Vain unta onko hän?"; "Kukat kellojaan soittaa", "Sua rakastan"; "Älä elämää pelkää" ja vielä vaikkapa "Sydäntango".

    • jaskan kaveri

      Kukat kellojaan soittaa, Sinistä silkkiä, Älä elämää pelkää

    • valloitavuorenhuippu

      Kun rakastetaan! Älä elämää pelkää! Kukat kellojaan soittaa

    • poika ja kahvikuppi

      Ajatekaas jos levystä otettaisiin uusintapainos nyt, kun on 20 v. juhla! Anna Hanskinkin menestysalbumista 1992 Jos et sä soita on otettu uusi painos, huomasin marketissa.

      • fani-73

        Tuossa olisi kyllä ideaa. Itse olen hiljaisia toiveita elätellyt,että 50-vuotta juhlien aikaan saataisiin iso kokoelma,joka sisältäisi kaikki Katrin vuosien varrella levyttämät laulut. Olisi todellinen helmi meille faneille.


      • Katri-fani
        fani-73 kirjoitti:

        Tuossa olisi kyllä ideaa. Itse olen hiljaisia toiveita elätellyt,että 50-vuotta juhlien aikaan saataisiin iso kokoelma,joka sisältäisi kaikki Katrin vuosien varrella levyttämät laulut. Olisi todellinen helmi meille faneille.

        Niinpä olisikin!! Kyllä Katri hienolla urallaan sen olisi ansainnut ja me fanit myös!! Sitä odotellessa, hyvää kesää kaikille♥


      • fani51
        Katri-fani kirjoitti:

        Niinpä olisikin!! Kyllä Katri hienolla urallaan sen olisi ansainnut ja me fanit myös!! Sitä odotellessa, hyvää kesää kaikille♥

        Kyllä minäkin odotan että Katrin juhlavuodeksi saadaan kunnolliset kattavat komeat kokoelmat Kari Tapion tai vaikkapa Irwinin tai vastaavien tyyliin. Tapiohan sai sellaisen jo elinaikanaan hänkin.


    • uusintapainos

      Levystä voisi tosiaan ottaa mid-pricepainoksen. CDni on kateissa, ja ainakin pk-seudun kirjastoista löytyy yllättävän huonosti tuota levyä, vaikkei ole "kuin" 20 vuotta vanha levy.

      • uusintapainos

        Mitä tarkoitetaan tuolla 50-v. juhlavuodella? Siis 50 vuotta ollut laulajana? Tänä vuonnako? Vai ensi vuonna?


    • teemu k.

      katrilla on ensi vuonna 50 vuotta kulunut ensilevytyksestä Poikien kuvat vuodelta -63

      • 70v lähestyy...

        Ja Katri täytti 67v elokuun 17 päivä. Ensi vuonna täyttää 68v ja siitä kahden vuoden päästä 70v... alkaa 80v lähestyä. Niin se aika menee ettei perässä pysy.


      • Katri-fani
        70v lähestyy... kirjoitti:

        Ja Katri täytti 67v elokuun 17 päivä. Ensi vuonna täyttää 68v ja siitä kahden vuoden päästä 70v... alkaa 80v lähestyä. Niin se aika menee ettei perässä pysy.

        Niinpä, niinhän se meillä jokaisella joskus! Mutta eipäs nyt kiirehditä aikaa edelle, sillä noihin aikoihin on vielä pitkä matka. Katrilla on meille vielä paljon annettavaa esim.50v juhlakonsertti jota odotellessa toivon Katrilla mukavaa syksyä, niin ja teille kaikille Karin faneille myös:-) Pidetään ( juhla) lippu korkealla!!!!!


      • Katri-fani
        Katri-fani kirjoitti:

        Niinpä, niinhän se meillä jokaisella joskus! Mutta eipäs nyt kiirehditä aikaa edelle, sillä noihin aikoihin on vielä pitkä matka. Katrilla on meille vielä paljon annettavaa esim.50v juhlakonsertti jota odotellessa toivon Katrilla mukavaa syksyä, niin ja teille kaikille Karin faneille myös:-) Pidetään ( juhla) lippu korkealla!!!!!

        Sori kirjoitus virheet: piti olla tietenkin: KATRIN fanit:-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe