O: ANNETAAN VUOKRALLE

ASUNTO

YKSIÖ 35 M2, KOUVOLA, KÄPYLÄ, SIISTI, OH K ALKOVI SUIHKUH VHS, ISO LASITETTU PARVEKE, YLIN KERROS, HYVÄT NÄKÖALAT YLI KAUPUNGIN, HISSI, AS OY:N UIMA-ALLAS ASUKKAIDEN KÄYTÖSSÄ
VUOKRA 460 €/KK SIS. VESIMAKSUN
VAPAA 1.9.2012
Hinta: 460 €/KK
Yhteystiedot: ULLA SIIRA, RANNIKKOTIE, KUUSANKOSKI

2

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdys :)
      Olen Peter Grönman, huonekalupuuseppä / -suunnittelija /innovaatori / ja vielä menee turvakonsultointi sekä freelancer työt kuten olisi syntynyt nuot ammatit mukanaan ja se mitä en osaa, ei ole este vaan pieni hidaste sillä olen nopea oppimaan.
      No hyvä, nyt olen esitellyt itseni ammatinpuolelta kattavasti, kuitenkin olen (freelancer / valokuvaust lukuunottamatta) KELA:n papereissa samanaikaisesti sekä työkykyinen että työkyvytön, hah, no tuo asia on valitusasteella jo vakuutusoikeudessa, päätöstä odotellaan mutta kuitenkin: OLEN SELKÄLEIKKAUKSISTA KUNTOUTUJA ja koin avioeron viimevuonna - tuli virallinen vahvistus päiväysellä 14.02.2011, ystävänpäivä ei ole minulle enää lainkaan sanamukainen.
      Ja nyt, asuntooni oli murtauduttu oltuani 2.viikkoa poissa !
      Ovi säpäleinä jne.. En kyennyt edes ajattelemaan jotta nukkuisin vielä siinä asunnossa, kotini oli häpäisty.
      Jäljellä olevat tavarat ja tärkeät paperini pelastettiin ja varastoitiin äitini luokse Poriin, nyt itsellä siis todella kiireellinen asunnon tarve ja Teidän Kouvolan yksiö joka vapautuu 01.09 kiinnostaa niin kovasti jotta toivon lujaa löytäväni inhimillisen vuokranantajan - itse olen rauhallinen, huumorintajuinen 38.v mies josta ei ole kenellekään haittaa. En rähinöi ja mikä tärkeintä, alkoholi ei kuulu elämää hallitsevaksi. Olen myös ehdottoman ystävällinen.
      Toivon jotta soittaisitte asunnon vuokrauksen merkeissä, minusta saatte pitkä-aikaisen vuokralaisen joka hoitaa vuokransa.
      Yst.Terv: Jan Peter Grönman
      046-9000 560

• ..............

Liekö tekaistu murto korvausten toivossa vai tulikohan koettua omakohtaisesti sanonta "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3673
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2334
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1925
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1679
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1659
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1437
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1398
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1379
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1262
    Aihe