MOi! ONko kenellä kokemus, että voi neuvotella säästä oma perhe kun mies petty. MInun aviomies pettynyt minua, 1,5 kk sitten, kävi Indonesian lomalle ilman minua ja löysit nuorempi nainen, 2 vk oli hänen kanssa. Luvasit mennä naimisin hänen kanssa!? Vaikk aolet joo naimisessa miun kanssa ja halua viedä häntä Suomen. Minä en tiedä yhtä mitä, he keskustelivat nettissAa 5 kk miun selän takana, ei mi tämitä mukava. Tietokonee aina oli lukassa ja en pysty pääse katsomaan kenen kanssa hänoli skypessa ja yöllä tulivat viesti ja en voi nähdä puhelin, koska salasana tarvi. Olemme 10 vuotta naimisessa, mitäs minä teen? En pysty mietia kirkana..pää sekoisin. En halua erota mutta nyt asumme erikseen kun en jaksa kuunteli huutaminen ja riidella hänen kanssa mutta edellinen rakastan häntä ja halua häntä, mutta luottamus puuutu....Onko ketä kokemus sitä?
Auta! Haluan säästä oma perhe
2
242
Vastaukset
- ANNA OLLA
HYI VIT.U MIKÄ ÄIJÄ! EN KOSKIS PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN! EROA SUOSITTELEN JA KATSO,ETTÄ SAAT AVIOEROSSA PUOLET OMAISUUDESTA. SE KUULUU SINULLE. KYNI KOKO UKKO. ALOITA VAIKKA JALKOJEN VÄLISTÄ.
- on on
minulla on kokemusta valitettavasti. meillä on yhteisiä lapsiakin ja silti mies pettää minua vähän väliä, huomaan heti kun uusi peli meneillään jonkun kanssa. aina jätän hänet kun jää kiinni ja aina saa minut ylipuhuttua että ottaisin takas hänet. en itsekkään enää tiedä mitä tekisin kun tuntuu koko elämäni on vain valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851