Auta! Haluan säästä oma perhe

MOi! ONko kenellä kokemus, että voi neuvotella säästä oma perhe kun mies petty. MInun aviomies pettynyt minua, 1,5 kk sitten, kävi Indonesian lomalle ilman minua ja löysit nuorempi nainen, 2 vk oli hänen kanssa. Luvasit mennä naimisin hänen kanssa!? Vaikk aolet joo naimisessa miun kanssa ja halua viedä häntä Suomen. Minä en tiedä yhtä mitä, he keskustelivat nettissAa 5 kk miun selän takana, ei mi tämitä mukava. Tietokonee aina oli lukassa ja en pysty pääse katsomaan kenen kanssa hänoli skypessa ja yöllä tulivat viesti ja en voi nähdä puhelin, koska salasana tarvi. Olemme 10 vuotta naimisessa, mitäs minä teen? En pysty mietia kirkana..pää sekoisin. En halua erota mutta nyt asumme erikseen kun en jaksa kuunteli huutaminen ja riidella hänen kanssa mutta edellinen rakastan häntä ja halua häntä, mutta luottamus puuutu....Onko ketä kokemus sitä?

2

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ANNA OLLA

      HYI VIT.U MIKÄ ÄIJÄ! EN KOSKIS PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN! EROA SUOSITTELEN JA KATSO,ETTÄ SAAT AVIOEROSSA PUOLET OMAISUUDESTA. SE KUULUU SINULLE. KYNI KOKO UKKO. ALOITA VAIKKA JALKOJEN VÄLISTÄ.

    • on on

      minulla on kokemusta valitettavasti. meillä on yhteisiä lapsiakin ja silti mies pettää minua vähän väliä, huomaan heti kun uusi peli meneillään jonkun kanssa. aina jätän hänet kun jää kiinni ja aina saa minut ylipuhuttua että ottaisin takas hänet. en itsekkään enää tiedä mitä tekisin kun tuntuu koko elämäni on vain valhetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1276
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe