MOi! ONko kenellä kokemus, että voi neuvotella säästä oma perhe kun mies petty. MInun aviomies pettynyt minua, 1,5 kk sitten, kävi Indonesian lomalle ilman minua ja löysit nuorempi nainen, 2 vk oli hänen kanssa. Luvasit mennä naimisin hänen kanssa!? Vaikk aolet joo naimisessa miun kanssa ja halua viedä häntä Suomen. Minä en tiedä yhtä mitä, he keskustelivat nettissAa 5 kk miun selän takana, ei mi tämitä mukava. Tietokonee aina oli lukassa ja en pysty pääse katsomaan kenen kanssa hänoli skypessa ja yöllä tulivat viesti ja en voi nähdä puhelin, koska salasana tarvi. Olemme 10 vuotta naimisessa, mitäs minä teen? En pysty mietia kirkana..pää sekoisin. En halua erota mutta nyt asumme erikseen kun en jaksa kuunteli huutaminen ja riidella hänen kanssa mutta edellinen rakastan häntä ja halua häntä, mutta luottamus puuutu....Onko ketä kokemus sitä?
Auta! Haluan säästä oma perhe
2
254
Vastaukset
- ANNA OLLA
HYI VIT.U MIKÄ ÄIJÄ! EN KOSKIS PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN! EROA SUOSITTELEN JA KATSO,ETTÄ SAAT AVIOEROSSA PUOLET OMAISUUDESTA. SE KUULUU SINULLE. KYNI KOKO UKKO. ALOITA VAIKKA JALKOJEN VÄLISTÄ.
- on on
minulla on kokemusta valitettavasti. meillä on yhteisiä lapsiakin ja silti mies pettää minua vähän väliä, huomaan heti kun uusi peli meneillään jonkun kanssa. aina jätän hänet kun jää kiinni ja aina saa minut ylipuhuttua että ottaisin takas hänet. en itsekkään enää tiedä mitä tekisin kun tuntuu koko elämäni on vain valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888