MOi! ONko kenellä kokemus, että voi neuvotella säästä oma perhe kun mies petty. MInun aviomies pettynyt minua, 1,5 kk sitten, kävi Indonesian lomalle ilman minua ja löysit nuorempi nainen, 2 vk oli hänen kanssa. Luvasit mennä naimisin hänen kanssa!? Vaikk aolet joo naimisessa miun kanssa ja halua viedä häntä Suomen. Minä en tiedä yhtä mitä, he keskustelivat nettissAa 5 kk miun selän takana, ei mi tämitä mukava. Tietokonee aina oli lukassa ja en pysty pääse katsomaan kenen kanssa hänoli skypessa ja yöllä tulivat viesti ja en voi nähdä puhelin, koska salasana tarvi. Olemme 10 vuotta naimisessa, mitäs minä teen? En pysty mietia kirkana..pää sekoisin. En halua erota mutta nyt asumme erikseen kun en jaksa kuunteli huutaminen ja riidella hänen kanssa mutta edellinen rakastan häntä ja halua häntä, mutta luottamus puuutu....Onko ketä kokemus sitä?
Auta! Haluan säästä oma perhe
2
290
Vastaukset
- ANNA OLLA
HYI VIT.U MIKÄ ÄIJÄ! EN KOSKIS PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN! EROA SUOSITTELEN JA KATSO,ETTÄ SAAT AVIOEROSSA PUOLET OMAISUUDESTA. SE KUULUU SINULLE. KYNI KOKO UKKO. ALOITA VAIKKA JALKOJEN VÄLISTÄ.
- on on
minulla on kokemusta valitettavasti. meillä on yhteisiä lapsiakin ja silti mies pettää minua vähän väliä, huomaan heti kun uusi peli meneillään jonkun kanssa. aina jätän hänet kun jää kiinni ja aina saa minut ylipuhuttua että ottaisin takas hänet. en itsekkään enää tiedä mitä tekisin kun tuntuu koko elämäni on vain valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954175
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673431Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52756