Hei 1
tulin poistaneeksi vahingossa käyttäjätunnukseni [email protected]
Sain viestin jossa kyseltiin toisesta tunnuksestani [email protected]. Pyysin tämän luukku tunnuksen poistamista ja poistikin suomi24 tunnukseni.
Minulla on tärkeistä viestejä poistissani ja nyt en pääse niitä lukemaan ja vastaamaan.
Olisiko millään mahdollista palauttaa tunnukseni [email protected].
Yt Merja Hyttinen
Poistetun käyttäjätunnuksen palautus
3
137
Vastaukset
- Juu.
Asia olisi parempi hoitaa esim palautelomakkeen kautta.
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake Moikka,
Tilanteissa, joissa poistaa käyttäjätunnuksensa emme voi palauttaa sitä takaisin.
Kuten edellinen kommentoija mainitsikin, tämäntyyppiset pulmatilanteet, joissa annetaan henkilökohtaisia tietoja on parempi hoitaa palautelomakkeen kautta, eikä julkisesti palstalla. Suosittelemme näin, jotta oma yksityisyytesi on turvattu.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24- merkku
Moikka !
Olen kyllä lähettänyt palautelomakkeen. Jos käyttäjätunnusta ei voi palauttaa näin on niin mitä hyötyä siitä sitten oli ?
Vaihdan siis sähköpostini täältä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663