petetty

_petetty

Onko muita ketkä ovat joutuneet SpareWheel nimisen firman huijaamaksi. Itse tilasin sieltä kolme laakeria mitkä osoittautuivat käytetyiksi ja huonoiksi sellaisiksi. Eivät suostuneet vaihtamaan uusiin vaikka uhkasin kuoluttajansuoja-asiamiehellä. Nauroivat vaan puhelimessa, että koita poika onneasi. Ei koskaan enää ko. firman palveluksia.

29

6144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoja kokemuksia

      Kyllä tosiaan on kokemusta tosta puljusta. Mulla olis suostuneet vaihtamaan epäkurantin osan toiseen jos olisin tullut paikanpäälle tekemään vaihdon. Asun itse pks alueella ja tuo putiikki Oulussa joten se siitä, mut ei enää tarvi tohon firmaan turvautua

      • SpareWheel sucks

        SpareWheelin yleinen kikka välttyä huonojen osien vaihdosta on se, että ne vättävät, että osa ei ole koskaan tullutkaan heille takaisin vaan posti on hukannut sen. Näin on mulle käynyt kaksi kertaa mutta ei enää yhtään lisää


      • tamperemies...

        Vie epäkurantti tavara postiin ja sano että asiakaspalautus ja laita pakettiin myös tietoja että miksi palautat tuotteen niin ei tarvitse mennä paikanpäälle.
        Näin he ainakin minua ovat neuvoneet.

        Jotenkin tuntuu aika oudolle tuo että myivät käytettyjä laakereita??? Firma joka on ollut 10 vuotta pystyssä ei sillä keinoin varmasti menestyisi. Ja miksi et ota kuluttajasuojamieheen yhteyttä jos kerta olet oikeassa?!?


    • riejumrx

      ite oon tilannu kahesti ja osat on ollu hyvin pakattuja ja hyvässä kunnossa ja ne laitto sen postiin seuraavana päivänä tilauksesta

    • ei ikinä sparewheel

      Älä osta Sperewhwwlistä mitään, jos et itse tiedä mitä tarvitset. Asiantuntemus on siellä alaarvoista luokkaa, samoin omistajan käytös.

      • delete71

        hyvä on pikkupoikien netissä huudella perättömiä.

        hatusta vedetty juttu tuo laakeri homma!


      • jukkapoika...

        Kenen se pitäisi tietää mitä sinä tarvitset, jos et itsekkään sitä tiedä.


    • Näinpä :)

      Tekstiasusta tunnisti jo, että sparewheelin työntekijä. Luultavasti.

    • eks-asiakas

      Joo ei enään koskaan sparewheeliä.. Ostin skootteriin uudet runkolaakerit, ja kun olin laittamassa niitä paikalleen, niin hoksasin pakasteesta laakerit otettua että molemmat laakerit ovat samankokoisia, ja toinen ei tietenkään toiseen lohkoon mene.... On kyllä huonoa asiakaspalvelua sparewheelillä muutenkin!

    • aika gay..

      Joo'o, ei oo vissii pojjaat tienny et mitä on tarvinu, ja tilannu summan mutikassa mitä sattuu... Ja asiantuntemus on henkilökunnalla mielestäni kohillaan, onhan se kuitenkin Derbin, CPI:n, Jinchengin, kymcon ja riejun jälleenmyyjä..

      Järkikäteen..

    • jukkapoika...

      Mikäs on "eks-asiakkaan" (tod.näk) skootterin merkki? Peugeot kenties?
      On tehty kahdella eri alakerralla ja toisessa on keskenään samat runkolaakerit ja toisessa ei.

    • fitta

      Kannattaa joo tietää itse mitä tarttee lukea mitä sisältyy ja montako jos tuolta tilaa, eiköhän silloin kaikki suju. Alottelijan kannattaa käyttää esim mopo-sporttia.

    • Anonyymi

      15 vuoden aikana kyseisessä liikkeessä ei ole tavallaisia osia hyllyssä vaikka saldot näyttää vihreää. Mieluummi EMC / saksan liikkeet joista osia löytyy ja palvelu pelaa.

      • Anonyymi

        15. vuoden aikana =)
        Heillä on saldo näkynyt sivuillaan vasta muutaman vuoden.
        Tämä kertoo kaiken tarpeellisen kommentin todenperäisyydestä =)


    • Anonyymi

      Oli siis hyvä kun en joskus hakenutkaan sieltä tilaamaani postiennakkopakettia postista. Huijarit tulivat huijatuksi heh heh heee

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Olet varmaan ylpeä itsestäsi, kun teetät ihmisillä työtä ja aiheutat heille kuluja.
        Juuri kaltaistesi ihmisten johdosta yrityksillä on vaikea uskoa niitä rehellisiäkin asiakkaita.
        Eräässä edellisessä ammatissani oli eräs asiakas, jolla joka ainoa kerta "puuttui tavaraa" paketista. Tämä kirjattiin järjestelmäämme ja paketti tuotteineen kuvattiin vaihe vaiheelta siihen asti, kun paketti oli paketoitu valmiiksi. Seuraavalla kerralla asiakkaan ottaessa yhteyttä sähköpostitse lähetimme hänelle kuvat tästä paketista tuotteineen ja jokaisesta vaiheesta.
        Vastaus oli tähän, että: Kannatti yrittää kuiteki heh heh hee.

        Sitten ihmetellään, että yritykset huijaa asiakkaita.
        Taitaa olla mopopojat, jotka eivät vielä oikeasti tiedä maailmanmenosta ja työstä mitään ja huutelevat syytöksiä joka suuntaan.
        Vaihdetaan itse osia jatkuvasti rikkoontuvien tilalle korjaamatta itse syytä mikä hajoamisen aiheuttaa. Sittenhän se tietenkin on yritys joka huijaa, kun ei anna takuuseen uusia osia.


    • Anonyymi

      Terve! täytyypä kommentoida kun tyttären skootteriin tilasin uuden kaasarin ja imukaulan. Tavara saapui matkahuollolla Mynämäkeen ihan normaalisti, paketti oli siististi pakattu ja tavara sitä mitä tilasinkin. Verkkokaupasta ostin ja maksoin luottokortilla. Vielä jos asennuksen jälkeen kaikki toimii niin eipä valittamista, kiitokset mieluummin!

      Sami

    • Anonyymi

      Hyvin toiminut, kuukauden sisään tilannut kahdesti.

    • Anonyymi

      Kumma juttu, jos ne olivat edulliset laakerit niin luulisi että me on myös laadukkaat!

    • Anonyymi

      Antoivat väärän imukaulan
      ja tiedän muitakin kenelle on annettu vääriä osia.

      • Anonyymi

        Ihmisiä siellä taitaa töissä olla. Ihmiset tekevät virheitä ja tod.näk tämän osan viemällä/lähettämällä takaisin ehjänä ja käyttämättömänä saat varmasti oikean tilalle.


    • Anonyymi

      Todellakin varokaa tuota firmaa., niin ylimielistä porukkaa. Ei muuta ku kuluttariitalautakuntaan ilmoitus tuommoisista yrittäjistä

    • Anonyymi

      Laakerit kannataa ostaa laakrikaupasta. Saa kunnon tavaraa ja hyvä asiakaspalvelu. Vanha malliksi mukaan. Heillä ei oli mitään luetteloita ajoneuvoista mikä käy mihinkin, Olen saanut jopa vanhojen brittipyörien tuumakokoisia laakereita. Joutuivat erikseen tilaamaan.

    • Anonyymi

      joo itekki tilasin cdi boksin ja ei sitte antanu kipinää. ei ota palautusta vastaan

    • Anonyymi

      Minua petti oma muija kun olin keikkahommissa. Joku pölynimurikauppias oli sillä välin käynyt kyntämässä sarkaa....

    • Anonyymi

      Laakerit kannattaa osta laakerikaupasta.

    • Anonyymi

      Samanlaista sparewheelin kanssa verkkokaupassa. Toimittivat väärät mk liukukiskot ja vielä myönsivät kirjallisesti virheensä, vaikkakin pitkän jankutuksen jälkeen, vaikka meilissäni oli valokuva poikkileikkauksista vierekkäin. Kiskot olin jo katkaissut ennen kuin havaitsin virheen, vanhat kiskot otettu aiemmin pois, joten ei voinut edes verrata heti vierekkäin.
      Lupasivat toimittaa oikeat kunhan saavat varastoonsa. No kun se aika tuli vaativat lisää rahaa oikeiden liukukiskojen toimittamisesta. Asiakkaan vika, mitäs menee luottamaan myyjään ja katkaisee kiskot oikean mittaiseksi ennen kuin laittaa paikoilleen.
      Loppu siis asiointi sparewheelin kanssa.

    • Anonyymi

      Aivan pellepulju ja asiakas"palvelussa" joku paskahousu vaan vittuilee. Kiertäkää kaukaa!

      • Anonyymi

        Paska firma on. Kusettavat asiakkaita minkä ehtii ja läski paska omistajakin aukoo päätä minkä kerkeää, jos olet eri mieltä hänen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe