Tahdon valittaa: nyt se sama ukkoparvi (joukossa näyttää olevan uusiakin, nuorempia ihmettelijöitä) on lehahtanut siihen ovenpieleen tuijottamaan/päitään pyörittelemään...niillekin penkeille olisi joskus mukava tankattuaan/ostoksia tehtyään istahtaa ja nauttimaan kupposen kahvia.... vaan eihän se onnistu: penkit on täynnä, samat naamat siinä istuu päivästä toiseen, tunnista toiseen (ovatkohan edes mitään ostaneet?) ja jos ovat kupin kahvia hakeneet, niin ei kai sitä siihen tarvi koko päiväksi jäädä "juomaan"?!
Kylläpä taas helpotti...
Kannuksen ABC
14
1065
Vastaukset
- KANNUKSENLYYLI
Kannukseen tarvittaisiin kiireesti toinen huoltis, tympäsee mennä tankkaamaan autoa, kun kymmenen silmäparia tuijottaa, että kukas siihen nyt tuli tankille! ÄRSYTTÄÄ!!!!
- kjienovfjo
Joo, ehdottomasti tarvitaan toinen huoltoasema Kannukseen!
- niin kannuslaista
Yritäpäs siinä ilmanpaineita tarkistaa - hyvä etteivät tule auton ympärille pyörimään!!! Noille ajantappajille pitäis hommata penkit kiikarit sinne kuopatun kioskin pihalle, eivätpähän veisi tilaa maksavilta asiakkailta.
- 223322
läskiä siel riippuu,nauran aina niille voi v....
- tuijottelijat
Juu, laittakaa siihen vaikka joku sermi eteen...
- Kuuluu Kannukseen!
Antaa tuijotella! Mitä tuo haittaa??
- puusilmät2
Niinpä niin, sinähän sen sanoit: toljottavat/uteliaat/juoruilevat ukot ovat nimenomaan kannuslainen ilmiö!
- lopo
Niin ja Ari
- pullakahvit
Naismyyjissä kauniita misuja, ihan ilokseen siellä käy. Hintataso hieman korkea.
- Voivoi!!!!!!!!!!
Toivottavasti huomena ei sada vettä että pääsis kyyläämään ja tuijottamaan.
- Rahti rane
Kyllä nämä kyyläävät ukot ja akat löytty joka huoltoasemalta helsingin ja tornion väliltä oman kokemukseni perusteella ja luulempa ettei löydy keskustaa josta niitä ei löydy siispä olen keksinyt metkan konstin viihdyttää itseäni näiden oman elämän poppa miesten puheilla. Istukaapa joskus viereiseen pöytään ja kuunnelkaa juttuja heidän pienestä elämästään siinä riittää nauramista pitkäksi aikaa ;D
- lolllllliii
Rahti rane kirjoitti:
Kyllä nämä kyyläävät ukot ja akat löytty joka huoltoasemalta helsingin ja tornion väliltä oman kokemukseni perusteella ja luulempa ettei löydy keskustaa josta niitä ei löydy siispä olen keksinyt metkan konstin viihdyttää itseäni näiden oman elämän poppa miesten puheilla. Istukaapa joskus viereiseen pöytään ja kuunnelkaa juttuja heidän pienestä elämästään siinä riittää nauramista pitkäksi aikaa ;D
Kannuksen ABC: Ylihintainen ja pahanmakuinen kahvi. Ylihintainen polttoaine. Ylihintaiset huoltoasematarvikkeet, esim. litran pullo normaalia moottoriöljyä.
Iltaisen ärsyttävä ja isoääninen teini-lauma vienyt kaikki istumapaikat,eivät osta mitään. Pakko vielä kerran moittia kahvia, todella järkyttävän kallista ja maku kuin pohjaan palanut terva. Myös aukioloaikaa pitäisi pidentää ainakin tunnilla,esim klo22 asti. Hyvää kyseisessä paikassa on mukavat myyjät ja viihtyisä ympäristö. Kiitos. - Pattiohta
lolllllliii kirjoitti:
Kannuksen ABC: Ylihintainen ja pahanmakuinen kahvi. Ylihintainen polttoaine. Ylihintaiset huoltoasematarvikkeet, esim. litran pullo normaalia moottoriöljyä.
Iltaisen ärsyttävä ja isoääninen teini-lauma vienyt kaikki istumapaikat,eivät osta mitään. Pakko vielä kerran moittia kahvia, todella järkyttävän kallista ja maku kuin pohjaan palanut terva. Myös aukioloaikaa pitäisi pidentää ainakin tunnilla,esim klo22 asti. Hyvää kyseisessä paikassa on mukavat myyjät ja viihtyisä ympäristö. Kiitos.Mua ärsyttää teinit ihan sama missä ne on. Heittelevät pulloja, roskia, räkivät. Ihmettelen miksei esim. S-Market ajat niitä asiakkaiden viihtyvyyden takaamiseksi pois siitä ovenpielestä!
- klalainen
tulkaa kokkolan abc;lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829