Olen Kampaaja,Ripsiteknikko, kynsimuotoilija....teen Hiustenpidennyksiä eri tekniikoilla voit tuoda omat hiukset tai minun kautta tilata. Käytän Tamperelaista tukkua jolla laadukkaat tuotteet. esim. Sinetti minunkautta hiukset 130 sinettiä 50 cm. hinta 380 e, pelkkä laitto 140 e. Clipsipidennykset n.55cm. Light Blonde 170 e aitohius 14 clipsiä...Teen hiuksia Tampereella Hämeenpuistossa viihtyisissä tiloissa...
Hinta: 140
Yhteystiedot: 0449973027
O: Hiustenpidennykset, ripsipidennykset,kynnet...
5
192
Vastaukset
- Kiinnostunut
Hei, olisin kiinnostunut pidennyksistä ja kynsistä. Pelkkä laitto riittää hiuksiin, riittääkö 100 sinettiä? Minulla on lyhyet hiukset. Paljonko veloitat kynsistä?
- Dollhouse
Hei! 100 riittää jos ei kovin paksut hiukset ole, kynsistä veloitan luonnon kynnen geelaus n.50 e, lisäpituus Ranskalainen,glitteri tai väri n 70 e Teen omalla toiminimellä ja sivut löytyy myös netistä nimellä: Dollhouse kampaamo Tervetuloa !
- hiuspis
Teetkö teippi pidennyksiä? Paljon maksaa n. 50 senttistä hiusta koko päähän, eli n. kolme punttia?
- Dollhouse
Hei! Kokopään pidennyksistä otan 100 e. Vastaan nopeasti ja samana päivänä kun laitatte suoraan kysymykset tähän sähköpostios: [email protected]
Kiitos!! - Dollhouse
Siis: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708