Olen Kampaaja,Ripsiteknikko, kynsimuotoilija....teen Hiustenpidennyksiä eri tekniikoilla voit tuoda omat hiukset tai minun kautta tilata. Käytän Tamperelaista tukkua jolla laadukkaat tuotteet. esim. Sinetti minunkautta hiukset 130 sinettiä 50 cm. hinta 380 e, pelkkä laitto 140 e. Clipsipidennykset n.55cm. Light Blonde 170 e aitohius 14 clipsiä...Teen hiuksia Tampereella Hämeenpuistossa viihtyisissä tiloissa...
Hinta: 140
Yhteystiedot: 0449973027
O: Hiustenpidennykset, ripsipidennykset,kynnet...
5
170
Vastaukset
- Kiinnostunut
Hei, olisin kiinnostunut pidennyksistä ja kynsistä. Pelkkä laitto riittää hiuksiin, riittääkö 100 sinettiä? Minulla on lyhyet hiukset. Paljonko veloitat kynsistä?
- Dollhouse
Hei! 100 riittää jos ei kovin paksut hiukset ole, kynsistä veloitan luonnon kynnen geelaus n.50 e, lisäpituus Ranskalainen,glitteri tai väri n 70 e Teen omalla toiminimellä ja sivut löytyy myös netistä nimellä: Dollhouse kampaamo Tervetuloa !
- hiuspis
Teetkö teippi pidennyksiä? Paljon maksaa n. 50 senttistä hiusta koko päähän, eli n. kolme punttia?
- Dollhouse
Hei! Kokopään pidennyksistä otan 100 e. Vastaan nopeasti ja samana päivänä kun laitatte suoraan kysymykset tähän sähköpostios: [email protected]
Kiitos!! - Dollhouse
Siis: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822