Ei Halla-aholle

Näkökulmia

Mielestäni aseharrastajien tulisi sanoutua Halla-ahosta irti.

Tyyppi saattaa viedä suomalaisen aseharrastuksen turmioon, kun noutaja tulee.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, ja jokainen kansalainen ottakoon suuremman vastuun omista tekemisistämme. Suvaitsemattomuus ja erilaiset kiellot eivät vie yhteiskuntaa eteenpäin.

33

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hulluille

      Aivan, minä ainakin toivoisin aseharrastajana, että Halla-ahoa ei lajiin sotkettaisi, koska siitä ei hyvää meille seuraa.

    • aivan oikein

      No ei sillä mitään suurta kannatusta onneksi olekaan. Sellainen autistisen oloinen friikki, ei tosiaan ole hyväksi kannattaa sitä missään mielessä.

    • Jukupliut!
    • Edusk. ainoa relisti

      Yks niistä harvoista maalaisjärkisesti ajattelevista koko arkadianmäen sakista.
      Kumpa kaikki olisi siellä hänen henkisiään, niin olisi Suomessa asiat hetken päästä hyvin.

    • Ei Hullu-aholle

      Kas vaan löytyy kyseisen henkilön kannattajia täältäkin. Hänellähän on pieni joukko perässä juokisijoita, jotka pitävät häntä jonkinlaisena sateentekijänä.
      En kyllä viitsi lue mitään suvaitsemattoman rasistin kirjoitteluja.

      Kysehän oli tässä vain siitä, että tuollanen tyyppi tuo vain "badwilliä" aseille, jos aseväki ei sanoudu irti hänen persoonastaan.

      • Onko tuo järkevää?

        "Ei Hullu-aholle" kirjoitteli justihinsa...
        "Kas vaan löytyy kyseisen henkilön kannattajia täältäkin. Hänellähän on pieni joukko perässä juokisijoita, jotka pitävät häntä jonkinlaisena sateentekijänä.
        En kyllä viitsi lue mitään suvaitsemattoman rasistin kirjoitteluja."

        Sinä Halla-aho foobikko jaksat täällä ravata seuraamassa mitä Halla-aholle kuuluu!
        Eikös kannattaisi oman mielenterveyden kannalta lopettaa tuollainen itsensä kiusaaminen?
        Teitä taitaa olla kuitenkin pienempi joukko jotka todellakin pidätte Halla-ahoa jonain erityisenä henkilönä kun jaksatte hänen "seuraajiaan" metsästää ja kirkua pää punaisena että "EN LUE HÄNEN JUTTUJAAN" ja samalla myönnätte näin tehneenne!!??!?!!?!! :D


    • -

      Tietääkö joku, onko Halla-aholla oikeasti aseharrastaja, vai keräileekö vain ääniä olemalla aseväen "puolella"?

      Onhan tyypillä jonkin verran fiksuja ja teräviä mielipiteitä, mutta pohjimmiltaan mies on suvaitsematon.

      Jätetään suvaitsemattomuus noille aseiden vastustajille ja erilaisia kieltoja vaativille kukkahattutädeille.

      • Tieto

        On oikeasti aseharrastaja, esim. SRA-status on hänellä olemassa.


    • -

      Älykkö tai ei, rasismilla ratsastaminen ei kuitenkaan kuulu näille vuosikymmenille.

      Jos aseharrastuksen säilyminen Suomessa on noissa kantimissa, ei hyvältä näytä.

      • -

        Et taida ymmärtää, ratsastat itse rasismilla. Jos sinä jätät asia vihreiden, SDP, ym harteille, sitten vasta asiat ovat huonosti. Halla-Aho on monessa asiassa pirun oikeassa.


      • -
        - kirjoitti:

        Et taida ymmärtää, ratsastat itse rasismilla. Jos sinä jätät asia vihreiden, SDP, ym harteille, sitten vasta asiat ovat huonosti. Halla-Aho on monessa asiassa pirun oikeassa.

        Olen aseharrastaja, enkä kuitenkaan luota Halla-ahoon. Tämä ei siis tarkoita sitä, että äänestäisin vihreitä tai SDP:tä.

        Voi olla, etten äänestä enää ketään, vaikka politiikkaa jonkin verran seuraankin. Tai ehkä juuri siksi.


      • ¢
        - kirjoitti:

        Olen aseharrastaja, enkä kuitenkaan luota Halla-ahoon. Tämä ei siis tarkoita sitä, että äänestäisin vihreitä tai SDP:tä.

        Voi olla, etten äänestä enää ketään, vaikka politiikkaa jonkin verran seuraankin. Tai ehkä juuri siksi.

        no hyvä

        Kerroppa sitten mitä ovat nämä "aseharrastajat", joita tämäkin palsta vilisee.

        Itse harrastan ammuntaa (pistooliammuntaa) ja tunnen metsästäjiäkin, mutta yhtään aseharrastajaa ei ole vielä tullut vastaan. Pari asekeräilijää tiedän, mutta nekin pitää itseään asekeräilijöinä ja harrasteampujina, mutta eivät aseharrastajina.

        Jos joku sanoisi minua aseharrastajaksi, niin saattaisin loukkaantua.


      • -
        ¢ kirjoitti:

        no hyvä

        Kerroppa sitten mitä ovat nämä "aseharrastajat", joita tämäkin palsta vilisee.

        Itse harrastan ammuntaa (pistooliammuntaa) ja tunnen metsästäjiäkin, mutta yhtään aseharrastajaa ei ole vielä tullut vastaan. Pari asekeräilijää tiedän, mutta nekin pitää itseään asekeräilijöinä ja harrasteampujina, mutta eivät aseharrastajina.

        Jos joku sanoisi minua aseharrastajaksi, niin saattaisin loukkaantua.

        Aseharrastaja on tyyppi, joka käy ampumassa, latailee patruunoita, virittelee aseitaan jne. Tällaista ainakin minä teen. Mukavaa ajanvietettä. Harmi, että tällainen loukkaa jotakuta, vaikka käytännössä en vahingoita ketään näillä puuhasteluillani, mutta kaikkia ei voi koskaan miellyttää.

        Sori vain, mutta minun mielestäni sinä olet jonkin sortin aseharrastaja, kun puuhastelet välillä aseen kanssa siellä radalla., mutta jos olet eri mieltä tästä, niin ei kai siinä mitään.


      • ¢
        - kirjoitti:

        Aseharrastaja on tyyppi, joka käy ampumassa, latailee patruunoita, virittelee aseitaan jne. Tällaista ainakin minä teen. Mukavaa ajanvietettä. Harmi, että tällainen loukkaa jotakuta, vaikka käytännössä en vahingoita ketään näillä puuhasteluillani, mutta kaikkia ei voi koskaan miellyttää.

        Sori vain, mutta minun mielestäni sinä olet jonkin sortin aseharrastaja, kun puuhastelet välillä aseen kanssa siellä radalla., mutta jos olet eri mieltä tästä, niin ei kai siinä mitään.

        En harrasta aseita, vaan pistooliammuntaa. Onhan se nyt täysin eri asia.

        Jos haluat puhua aseitten omistajista yleisesti, niin puhu sitten aseitten omistajista.


      • -
        ¢ kirjoitti:

        En harrasta aseita, vaan pistooliammuntaa. Onhan se nyt täysin eri asia.

        Jos haluat puhua aseitten omistajista yleisesti, niin puhu sitten aseitten omistajista.

        Ole sitten vaikka viherpipertäjä, jos niin tahdot. Jokainen määritelköön itsensä.

        Joka tapauksessa olet siinä mielessä samalla viivalla meidän parjattujen aseharrastajien kanssa, että samat lakipykälät koskevat kaikkia.

        Ja pistoolit ilmeisesti kielletään ensimmäisenä, jos aseita päättäjät saavat päähänsä aseita kieltää.


    • Ei Halla-aholle !

      Suurimman osan mielestä Halla-aho ei ole oikeassa. Hän vaikuttaa melkein autistiselta, eikä fiksuudesta puhu myöskään ainaineen omiin miinoihin meno.
      Pelaa itsensä ulos aina, koska ei ole kykenevä kommunikoimaan kenenkään kanssa.
      Elää lähes ainoastaan oman bloginsa kautta. Sellainen ihminen on kyllä jotenkin kipeä.
      Mielipiteet hänellä lähentelee joskus melkein natsi-aatun aikaisia.
      Halla-ahon kannattajilta näkyy vaihtoehdot olevan tavallista vähemmät, koska vihreät ja sossut, eivät oikéasti ole ainoita, nuo "ym" nähtävästi tarkoittaa muiden puolueeiden asemyönteisiä ehdokkaita.
      Sellainen "ym" aseisiin myötämielisesti suhtautuva ehdokas on erinomainen vaihtoehto, kerrasssaan ylivoimainen jos vaakakuppiin laitetaan Halla-aho.

      Persut näyttää olevan tosi vaikeuksissa ( kannatuksen romahtaminen) kun ääniä yritetään kalastella jo tällaisilta sivuilta. Noh, eikös se Halla-aho päässyt läpi nimenomaan nettikannattajiensa äänillä. Nehän oli näitä maahanmuuttokriittisiä ja jotain Suomen Sisun kannattajia.

      • joobas

        Nyt voitkin sitten laittaa vaihtoehdon kehiin kun kerran olet noin perillä asioista?

        Mistä tiedät että suurimma osan mielestä Halla-aho ei ole oikeassa? ja missä asiassa vai missään?

        Seuraat Halla-ahon elämää varmasti todella läheltä ja tarkasti kun tiedät kuinka tämä mies elää elämäänsä vain blogissaan, pitäisikö kuule hieman vetää happea eikä pitää häntä jonain yli-ihmisenä!


      • että näin
        joobas kirjoitti:

        Nyt voitkin sitten laittaa vaihtoehdon kehiin kun kerran olet noin perillä asioista?

        Mistä tiedät että suurimma osan mielestä Halla-aho ei ole oikeassa? ja missä asiassa vai missään?

        Seuraat Halla-ahon elämää varmasti todella läheltä ja tarkasti kun tiedät kuinka tämä mies elää elämäänsä vain blogissaan, pitäisikö kuule hieman vetää happea eikä pitää häntä jonain yli-ihmisenä!

        Vaihtoehtona voi valita kenen tahansa metsästykseen ja aseisiin myönteisesti suhtautuvan ehdokkaan, niitä löytyy kaikista suurista puolueista. Vasenmistoliitosta enkä Vihreistä tiedä, niistä ei aseiden kannattajia luultavasti juurikaan löydy.

        Voisit kyllä itse kertoa missä asiassa tämä Halla-aho on oikeassa, sen voit tehdä ihan omin sanoin, mitään Halla-hon blogikirjoituksia en ala lukemaan, joten turha linkittää sellaisia.

        Minun tietoni kyseisestä henkilöstä rajoittuu ihan median / politiikan seuraamiseen ja sieltä käy kyllä kaikille selväksi, että kyseinen henkilö ei ole kykenevä juurikaan normaaliin kommunikointiin.
        Nähtävästi itse et seuraa maan tapahtumia valtamedioista, jos et tiedä Halla-ahon saavutuksia. Erotettu määräajaksi omasta eduskuntaryhmästä, KKO:n tuomio rasismista, tai uskonnon solvaamista, typerä käytös sen seurauksena, josta seurasi erotus valtuuston puheenjohtajan paikalta.
        Ei kovin yli-ihmiseltä vaikuta, lähinnä typerältä raukalta, joka ei osaa käyttäytyä aikuisen lailla, saati olisi sopiva kansanedustajaksi, juuri yllämainituista syistä.


    • Kiukuttaa pirusti

      Halla-ahossa on se suorastaan kutkuttavan kiukuttava ominaisuus, että hänen puheitaan on mahdoton vastustaa asiallisilla perusteilla, koska hänen jokainen lauseensa on loppuun asti ajateltua täyttä asiaa, päinvastoin kuin Hesarin kukkahattusedillä. Niinpä suvaitsevaiston on aivan pakko turvautua ruotsalaisilta oppimaansa ad hominen -taktiikkaan, eli hyökätä puhujan persoonaa vastaan ja yrittää siten sivuuttaa puhujan esiintuoma suvaitsevaistolle kiusallinen asia.

      • ¢

        noin just


    • oikea tulkinta

      Heh, mitenkä niin asiaa, kun kaveri ei sano halaistua sanaa, ainoastaan kirjoittelee blogia, sekin taitaa pääosin olla maahanmuuttokriittisyyttä.
      Aikuinen ihminen kirjottelee juttuja, josta tulee tuomia, siinä onkin täyttä asiaa.
      Sen jälkeen tulikin täyttä asiaa ja jätkä pelasi itsensä ulos valtuuston puheenjohtajuudesta. On meinaan aika kaukana fiksun ihmisen toimista nuo.

    • Hölöhölööö

      Löytyy miehen sanomisiakin ihan suullisesti, mutta ei varmaan kiinnosta niin eihän noista silloin mitään tiedäkkään! :D

    • Clint Eastwood

      Ei tässä maailmassa tarvitse suvaita kaikkea.
      Voidaan ymmärtää että joitakin asioita tapahtuu, mutta ei sitä
      tarvitse suvaita.

      Hallitsematona maahanmuuttoa ei tarvitse suvaita. Eikä mielestäni
      kukaan tervejärkinen sitä voi suvaita.

      Tämä ei tee kenestäkään rasistia tai muukalaisvihaajaa.

      Halla-Aholla kuten muillakin poliitikoilla on täysi oikeus omiin mielipiteisiinsä.
      Kuten myös heidän kannattajilla ja vastustajilla. Ellei näin ole, elämme Neuvostoliiton kaltaisessa yhteiskunnassa jossa toisinajattelu on sallittua -mutta vain vankilassa.

      Ja näin ikävä kyllä on tilanne nyt. Sen jälkeen kun korkeimman oikeuden narrit päättivät että blogikirjoitus rikkoi uskon ja yhteiskunta rauhaa Suomessa.
      Korkeimman oikeuden ratkaisu on täysin kestämätön ja sotii yleistä oikeustajua
      vastaaan. Ruotsissa nakkikioski uhkasi yhteiskunta rauhaa feministien mielestä koska siinä valkoinen nainen otti suuhun valkoisen nakin hotdogista.
      Mainosta pidettiin seksistisenä, siis jotenkin miesten ja naisten tasa-arvoa
      loukkaavana. Tämän poliittisen painostuksen jälkeen kunta vaati että mainos poistetaan.

      Täsmälleen yhtä suvaitsemattomia ajatuspoliiseja on Suomen korkeimmassa
      oikeudessa, kuin nämä nakkikioski feministit.

      Kenenkään ei tarvitse irtisanoutua yhdestäkään kansanedustajasta.

    • jotain rajaa sentään

      Ei kenenkään tarvitse irtisanoutua, mutta aseharrastuksen kannalta olisi parempi sanoutua irti Halla-ahosta.
      Vain Halla-ahon ja hänen kannattajiensa mielestä KKO:n tuomarit on narreja. Se jo sanookin mitä anargisteja he pohjimmilötaan ovat.
      Halla-aholla on hyvin vähäinen kannatus jo omankin puolueensa riviessä.

      • Älähän yritä kuule

        Jaa vain Halla-ahon ja kannattajien mielestä KKo:n tuomarit on narreja?
        Eiköhän tuo koske niitä jotka ovat sieltä jonkinlaisen tuomion saaneet eikä joitakin ulkopuolisia "kannattajia" ?


    • Angry Bird

      Todellakin, suvaitseminen ei ole pakollista, kuten pakkoruotsi, vaan jopa vihaaminenkin on luvallista, joskus jopa toivottavaa. Tästä ovat mm. Hesarin kukkahattusedät kirjoittaneet joskus oikein sivukaupalla, ehkä kuitenkin tajuamatta mitä kirjoittivat, tai ehkä antaen luvan vihata vaan sitä mitä itsekin vihaavat. Millä yhteiskunnan lintsarit muuten saadaan kuriin muuten kuin vihaamalla ja halveksimalla? Ei ainakaan suvaitsemalla!

    • ahhalo
    • Video valvoja
      • huvittavaa kommuniko

        Video valvoja taitaa olla Halla-ahon opetuslapsia, kun ihannoi "lahkopappia" ja ymmärrys on sen mukainen.
        Ymmärrätkö mitä sana kommunikaatio tarkoittaa?
        Jokainen osaa omaa totuuttaan julistaa, mutta kommunikointi onkin toinen asia.
        Halla-aholta jos media kysyy, vähänkään hänelle arasta asiasta, niin posket lehahtavat punaiseksi kuin omenat ja hän ehkä tiuskaisee "menkää pois tieltä" ja hiippailee reppu selässä pois. Parin tunnin päästä tulee sitten vastaus blogikirjoituksen muodossa. Siinä hän yleensä hyökkää kyseistä mediaa vastaan, vastaamatta itse kysymykseen, voi vielä oikein lapsellisen kiukun vallassa kirjoittaa, kuinka hän laittaa kyseisen median edustajan pannaan.
        Se onkin näyte hänen kommunikointi kyvyttömyydestä.


    • -

      Kuten todettua, varmaan nokkela mies, tämä Halla-aho. Mutta tällaisen miehen varaan en kuitenkaan laskisi tärkeitä asioita.

    • tai sitten kulttuuri

      Siis eihän tuo tyhmä mies ole todellakaan mutta aika kärkäs ajatuksineen ja mielipiteineen, se ei välttämättä suomessa ole normaalia....

    • eioo se normaali

      Ei sillä montaa kannattajaa ole edes omassa eduskuntaryhmässä, rasistihan se on, ei sellasella juuri järki-ihmisten joukossa kannatusta löydy.
      Aseen omistajana leimaa meidät kaikki hulluiksi, joten matalaa profiilia pitäisin sen aseen omistamisesta.

    • Hey Dude

      Halla-aho on vain yksi muiden joukossa ja hänen vastustajansa pitävät miehen paremmin otsikoissa ja mielissä kuin mahdolliset kannattajat jos niitä nyt sitten yhtään onkaan kun kerran tietäväisemmät näin väittävät...

      Teidät ahdasmieliset aseen omistajat saakin leimata hulluiksi mun puolesta!
      Mä voin sietää Halla-ahoa ja Pekka Sauria tai vaikka Tuomiojaa kunhan ne ei tuu mun harastuksia ja tekemisiä rajoittamaan!
      Saa olla homoja, rasisteja tai hapsulaukkuja jokaisella on siihen oikeus.

      Mun aseen omistus ei Halla-ahoon tule kaatumaan, kuinkas siellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      263
      2593
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      193
      1653
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1434
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1169
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1022
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      1000
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      905
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      729
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    Aihe