Mikä on mielestäsi turhin kodinkone?

ilman konetta

Voi olla pieni tai suuri. Mistä kodinkoneesta olisit valmis luopumaan?

29

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikisinkku37

Kahvinkeitin. En juo itse kahvia ja mulla ei käy ikinä vieraita joten kahvinkeitin on ihan turha. Tossa se on keittiössä ollut jo 5 vuotta melkein käyttämättömänä.

• breadmachine

Leipäkone. Leipää saa ostettua helpommin kaupasta

• määmy
    • Mistä olisin valmis luopumaan... No en mistään. Kuivausrummusta luopuisin jos ois, mutta kun ei ole kun se on turha.

• Matto borsta:.!1%#++
    • Ruokahissi ja kino-projektori, ne on ihan perseestä, vixxu jos niitä ei käytä niin mitä niillä tekee, varsinkaan kun kukaan ei maksa niistä mitään.

No niin palsta-vamskut tulkaa....modelli silittää teidän päitä.

• Nasdaq

Jääkaapin jääpalakone.

Se otti jollain lailla pultit, ja disfunkkas vedet lattialle.

(No sitähän sitten oli litrê -tolkulla)

• Nasdaq

Miele.

Tämä siksi, että ei kannata millään lailla

(naurua)

• Sua toi silittäminen ei koskenu, koska joku on jo ehtinyt ennen minua ja tehnyt sen vissiin pesäpallomailalla.

• Nasdaq
        modelli kirjoitti:

Sua toi silittäminen ei koskenu, koska joku on jo ehtinyt ennen minua ja tehnyt sen vissiin pesäpallomailalla.

Kerro mulle mikä on hyvä läppäri, niin saat anteeksi.

(Prosessoreista ollaan varmaan yhtä ja samaa mieltä)

• Nasdaq kirjoitti:

Kerro mulle mikä on hyvä läppäri, niin saat anteeksi.

(Prosessoreista ollaan varmaan yhtä ja samaa mieltä)

Ihan sama odota koulujen alkuun tulee 72 uutta ultrabookia "slim" hinnat putoo 40%

• Monitoimikone. Luovuin jo. Annoin sen äidille. Sen oma oli mennyt rikki juristen ja pyysi mua katsomaan sitä jos sen sais kuntoon. En en kyllä noilla oireilla :)

• kai se ois myös se kahvinkeitin.. sen pitää olla siinä muka niin vieraita varten mut sitte ku niitä olis niin ei oo mitään muuta mitä kahvintekoon tarvis joten pelkän näytön vuoksi se on tainnu siinä olla tän ajan.. ja muutenki vähä esteenä ettei katti hyppelis just sinne kohtaa ku ruukaan aina raivostua sille siitä.

• Meillä turhin hilavitkutin on monitoimikone. Olen sen omistanut about 17 vuotta jo ja käyttänyt about 5 kertaa koko aikana. :-)

Kuivausrumpu taas meidän pienissä kuivatustiloissa talvella olis erittäin tarpeellinen. Näin kesällä ei oo tuskaa, kun ulos mahtuu kilokaupalla pyykkiä kuivumaan. Talvella pieni kylppäri on helvetin hankala varsinkin lakanapyykin kanssa.

• sitoutumaton mies

turhin kodinkone on tietenkin vaimo.

• Kyöstix

Astianpesukone. Vielä kun on hyvin kerennyt käsin astiat pestä.

• Reetta 48v

Kotitöitä osaamaton äijä!

• Sähkövatkain, koska se lisää sitä ilmaa ruokiin, minä vatkaan sen takia aina käsin.

• ~c~

Vedenkeitin ja mikroaaltouuni on yhtä turhia.

• Kielo 52v

Turhin kodinkone on sohvalla makaava äijä: suusta tulee ilmaan kosteutta kun kuorsaa. Kuka nyt ilmankostuttajaa nykyään tarvitsisi.

• Reps....poks ja hihihihihihihihihii aika moni nainen tarvii kostuttajaa. Mut hyvä läppä kuiteskiiii:D

• Ratikkakuski (kok.)

Shampanjavispilä, sillä en raski ostaa aitoa shampanjaa
      skumppaa vain l. kuohuviiniä skum=kuohu, vaahto

• Jätin exälle mm. kanamunan keittimen sekä sähkökäyttöisen sitruspusertimen; hän kun ne oli aikanaan hankkinutkin...

• Vohvelirauta. Turhista turhin kapistus.

• No ei tod:!
        Millä teet vohveleita jos et vohveliraudalla?

• tear-jerker kirjoitti:

No ei tod:!
        Millä teet vohveleita jos et vohveliraudalla?

En tee vohveleita. Mansikkahillon ja kermavaahdon voi nauttia lettujen päällä yhtä hyvin. Turhaa hienostelua, ruudutetut ylipaksut letut :p

• bravo.bravi kirjoitti:

En tee vohveleita. Mansikkahillon ja kermavaahdon voi nauttia lettujen päällä yhtä hyvin. Turhaa hienostelua, ruudutetut ylipaksut letut :p

Eieiei... lätyt ja vohvelit on kaksi eri asiaa. - Lätyt ovat... lättyjä ja vohvelit ovat ihania, rapeita, kauniita ja ne ovat... vohveleita :)

Älä hyvä ihminen heitä vohvelirautaa pois tai anna se sitten edes hyvään kotiin! ;)

• tear-jerker kirjoitti:

Eieiei... lätyt ja vohvelit on kaksi eri asiaa. - Lätyt ovat... lättyjä ja vohvelit ovat ihania, rapeita, kauniita ja ne ovat... vohveleita :)

Älä hyvä ihminen heitä vohvelirautaa pois tai anna se sitten edes hyvään kotiin! ;)

Voisin antaa sen lahjaksi keneltä sen sainkin, tietääkseni siinä taloudessa ei omaa rautaa ole ja jos onkin niin hyvä olla yksi varalla särkymisen varalle ettei jää nautinto saamatta kriittisellä vohvelinhimon hetkellä =)

• Windows-kannettava:.

.

Voiko enää mitään turhempaa ollakaan

Har!

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe