Ostin 2 marsua noin vuosi sitten. Silloin koirani oikeastaan pelkäsi niitä ja säpsyi aina pienintäki ääntä mitä niistä lähti. Koira on siis jackrusselin terrieri. Nykyään jos tulee kanssani marsujen huoneeseen, se katsoo niitä korvat pystyssä, haistelee ilmaa ja ulkona kiehnää koko ajan häkin ympärillä.
Tiedän, että niillä on tuota metsästysviettiä jyrsijöitä kohtaan, mutta voiko niitä mitenkään opettaa, että marsuista pysytään erossa ? Koira on 8v ja hieman pelottaa että joskus kun selän kääntää niin yhtäkkiä on popsimassa jompaakumpaa marsua.
Yleensä häädän koiran marsujen huoneesta (juu, niillä on oma huone), mutta kun huoneen ovena on portti (remontti käynnissä) ja tuntuu että koira kyllä jos kunnolla yrittää niin pystyy hyppäämään yli.
Ja mukavaa se on kun ei tarvi koko ajan olla kyyläämässä koiran tekemisiä.
Terrieri ja marsut
2
174
Vastaukset
- hdfkg
Jaa'a en osaa sanoa...
- repene
Meidän parsoni juoksee rottien ja hiirien perässä, ja tappaa ne silmänsäpäyksessä, mutta perheemme hamsteriin ei ole hipaissutkaan, johtuen varmaan meidän käyttäytymisestä sitä kohtaan. TIetenkään emme tutustuttaneet niitä suoraan laittamalla vastatusten ilman valvontaa, mutta pikkuhiljaa. Ensin häkki lattialla, sitten hasteri kädessä haisteltavana jne.
Aiemmin meillä oli bullmastiffi ja marsu. Ne olivat erittäin hyvää pataa keskenään.
On siis ihan koirasta, omistajasta ja tutustuttamisesta kiinni, mutta keskenään ilman valvotaan en niitä jättäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472