Musta tuli isoveli!! =)

Odie-2000

Iskä soitti, musta tuli lopulta isoveli!! Ja mun isotveljetki on ihan onnesta sekasi! :p Pieni terve poika, saan valokuvia sähköpostiin vielä tänään! =) Iskä sanoi että mun pikkuveljellä on ihan samannäkönen nenä ku mulla.. :p Vielä kestää ennen ku saan pikkuveljen syliini, ihan vastasyntyneitä ei taideta päästää lentokoneeseen, pitää sekin Iskältä kysyä vielä että oliko lentämisen ikäraja 3viikkoo vai 3kk!?! Sanotaan että 12v ikäero on ihan liikaa mut ihan sama, oon niin innostunu tästä ja siitä et Iskä on onnellinen ja sit Iskä on aina kotona ku tuun koulusta ainaki pari vuotta! :D

13

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä...

...ite kauheemmin hymyilis jos pikkuveljen saisin.

• heksunkeksun

Hui hai. Isoveikalla ja pikkuveikalla on ikäeroo 21 vuotta pistäkääpä paremmaks.

• ParemmaksiPistäjä

Moi heiksinkeiksun:) pistä paremmaksi: mun mummilla ja isoenolla on 22v ikäeroo;)

• OnneaOnnea!!♥

Onnee:)

Varmasti mukavaa olla isoveli. :) eikä se niin paha ole vaikka on 12 vuotta ikäeroo!! :D

• Keskellä sisaruksia

Muistan vielä, kun sain pikkusiskon.
      Olin niin innoissani! Ikäeroa siskolla ja mulla 4vuotta.
      Minäkin olen 2000-vuoden lapsi.
      Isoveli on mua 2vuotta vanhempi.

• omgihq

sain 26.8 PIKKUSISKON!! eka pikkusiskoni vaik on mul jo 3 pikkuveljee ja yks isoveli mut oon aina halunnu siskon ja nyt sain se on nii ihana!!!! isoveli on mua 3v vanhempi sit ite oon 14 ja pikkuvejet on 8 , 6 ja 2½ siskol ja mul ikäeroo 14v :D:D

• Iso-ja pikkusisko

Onnee :)
      Ite olin 1 ja puol vuotta, kun sain pikkuveljen.
      En ollu kovin innoissaan siitä sillon, mutta nyt oon ilonen että mulla on pikkuveli

• outo hyyppä

mäki sain pikkuveljen ja vielä eilen sen nimeks tuli lukas

• onnee!!:D
        outo hyyppä kirjoitti:

mäki sain pikkuveljen ja vielä eilen sen nimeks tuli lukas

Oot varmaa tosi onnellinen nyt ja ymmärrän sen. Ite oon perheen nuorin 12wee ja haluisin pikkuveljen mut en kyl usko et enää tulee...:(

• 12weetyyppi
        onnee!!:D kirjoitti:

Oot varmaa tosi onnellinen nyt ja ymmärrän sen. Ite oon perheen nuorin 12wee ja haluisin pikkuveljen mut en kyl usko et enää tulee...:(

Vaik onhan mulla 4 ihanaa isoveljee ja yks kiva isosisko kylhän niissä on jo tarpeeks kai:)

• hmmhmm
        12weetyyppi kirjoitti:

Vaik onhan mulla 4 ihanaa isoveljee ja yks kiva isosisko kylhän niissä on jo tarpeeks kai:)

Oon perheen ainut lapsi :(!

• kokemusts

Oo ilone nii kaua kunnes se tajuu et sua voi lyödä. XD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      208
      3267
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2024
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      38
      1641
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1593
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1337
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1235
    7. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      50
      1033
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      6
      1020
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      196
      974
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      947
    Aihe