Musta tuli isoveli!! =)

Odie-2000

Iskä soitti, musta tuli lopulta isoveli!! Ja mun isotveljetki on ihan onnesta sekasi! :p Pieni terve poika, saan valokuvia sähköpostiin vielä tänään! =) Iskä sanoi että mun pikkuveljellä on ihan samannäkönen nenä ku mulla.. :p Vielä kestää ennen ku saan pikkuveljen syliini, ihan vastasyntyneitä ei taideta päästää lentokoneeseen, pitää sekin Iskältä kysyä vielä että oliko lentämisen ikäraja 3viikkoo vai 3kk!?! Sanotaan että 12v ikäero on ihan liikaa mut ihan sama, oon niin innostunu tästä ja siitä et Iskä on onnellinen ja sit Iskä on aina kotona ku tuun koulusta ainaki pari vuotta! :D

13

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä...

      ...ite kauheemmin hymyilis jos pikkuveljen saisin.

    • heksunkeksun

      Hui hai. Isoveikalla ja pikkuveikalla on ikäeroo 21 vuotta pistäkääpä paremmaks.

      • ParemmaksiPistäjä

        Moi heiksinkeiksun:) pistä paremmaksi: mun mummilla ja isoenolla on 22v ikäeroo;)


    • OnneaOnnea!!♥

      Onnee:)

      Varmasti mukavaa olla isoveli. :) eikä se niin paha ole vaikka on 12 vuotta ikäeroo!! :D

    • Keskellä sisaruksia

      Muistan vielä, kun sain pikkusiskon.
      Olin niin innoissani! Ikäeroa siskolla ja mulla 4vuotta.
      Minäkin olen 2000-vuoden lapsi.
      Isoveli on mua 2vuotta vanhempi.

    • omgihq

      sain 26.8 PIKKUSISKON!! eka pikkusiskoni vaik on mul jo 3 pikkuveljee ja yks isoveli mut oon aina halunnu siskon ja nyt sain se on nii ihana!!!! isoveli on mua 3v vanhempi sit ite oon 14 ja pikkuvejet on 8 , 6 ja 2½ siskol ja mul ikäeroo 14v :D:D

    • Iso-ja pikkusisko

      Onnee :)
      Ite olin 1 ja puol vuotta, kun sain pikkuveljen.
      En ollu kovin innoissaan siitä sillon, mutta nyt oon ilonen että mulla on pikkuveli

      • outo hyyppä

        mäki sain pikkuveljen ja vielä eilen sen nimeks tuli lukas


      • onnee!!:D
        outo hyyppä kirjoitti:

        mäki sain pikkuveljen ja vielä eilen sen nimeks tuli lukas

        Oot varmaa tosi onnellinen nyt ja ymmärrän sen. Ite oon perheen nuorin 12wee ja haluisin pikkuveljen mut en kyl usko et enää tulee...:(


      • 12weetyyppi
        onnee!!:D kirjoitti:

        Oot varmaa tosi onnellinen nyt ja ymmärrän sen. Ite oon perheen nuorin 12wee ja haluisin pikkuveljen mut en kyl usko et enää tulee...:(

        Vaik onhan mulla 4 ihanaa isoveljee ja yks kiva isosisko kylhän niissä on jo tarpeeks kai:)


      • hmmhmm
        12weetyyppi kirjoitti:

        Vaik onhan mulla 4 ihanaa isoveljee ja yks kiva isosisko kylhän niissä on jo tarpeeks kai:)

        Oon perheen ainut lapsi :(!


    • kokemusts

      Oo ilone nii kaua kunnes se tajuu et sua voi lyödä. XD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe