kaverin isä...

tyttönen_fantasioi

Tulin ystäväni Leenan luokse vara-avaimilla , joiden tiesin sijaitsevan oven viereisen kukkaruukun takana. Olin viikko sitten sopinut että kun Leena tulee isänsä kanssa mökiltä, olen koko viikonlopun Leenan luona yötä.
Odottelin ja odottelin ja vihdoin auto huristeli pihamaalle. Autosta nousikin vain kaverini isä. Hämmästyneenä menin ulos tupakalle hänen seuraakseen ja juttelimme siitä kuinka juuri olin ilmoittanut kotona jääväni kaverilleni yöksi. Kaverin isä, Kari, sanoi että voisin hyvinkin jäädä heidän luokseen yöksi, vaikka Leena palaisikin vasta huomenna mökiltä, uuden poikaystävänsä kyydillä.

Siinä sitten istuin iltaa ystäväni isän kanssa. Hän tarjosi minulle siideriä ja itse joi kaljaa. Kahden tölkin jälkeen huomasin että kun jutut alkoivat olemaan välillä liiankin uskaliaita, alapäässäni alkoi kihelmöimään ihanasti, päätin että ennen nukkumaan menoa sormettaisin itselleni kunnon orgasmin.

Kari kävi saunassa ja minä lauloin sillä välin karaokea. Yhtäkkiä huomasin Karin saapuneen saunasta pelkkä pyyhe päällään olohuoneeseen ja istui sohvalla kuunnellen, sekä katsellen koko ajan minua. Kappaleen jälkee istuin vastapäiselle sohvalle ja katsoin kysyvästi Kariin.

- Sä näytät tosi kauniilta. Kari sanoi
- Noo, kiitos...En tosin itseni mielestä.
- Näyttäisit muuten kauniimmalta ilman noita vaatteita! Kari sanoi iskien silmää ja lähti sitten tupakalle.

Jatkoin laulamista ja puheet ja silmänisku lisäsivät panetustani, mutta en tosiaankaan voinut kuvitella panevani kaverini isää! en vaikka mikä tulisi, hän ei saisi. Toisaalta, olin ollut sängyssä vain kaksi kertaa ja edellisestä kerrasta oli niin kauan aikaa, että olisi jo aika saada kunnon kyytiä.

Lauloin mombasaa, kun yhtäkkiä Kari oli kontannut viereeni ja siveli käsillään jalkojani. Vähitellen sormet lipuivat lähemmäs kuumana sykkivää pilluani. Hieman hipaistua hameeni alta, alushousujeni päällystä, sormet palasivat kiemurrellen sisäreittä pitkin takaisin polven luo. Tätä toistui pari kertaa ja oli vaikea laulaa samaan aikaan. Sitten Kari käveli keittiöön ja sammutin karaoken ja menin käymään tietokoneella. Kari toi eteeni kolmannen siiderin ja avasin sen, sillä juotavaa tosiaan tarvitsin, kävin niin kuumana!

Nettiä selailin ja hörpin siideriä, Karin katsellessa. Samaan aikaan penkin alta yhtäkkiä sormet liukuivat hameeni alle, silittelemään alushousujeni peittämää pyhintäni. Tukala olo tuli kun yritin peittää kiihkoani, hengitys vaikeutui mutta järki pysyi vielä päässä, työnsin Karin sormia hieman kauemmas, eihän tämä nyt sopinut! vai sopisiko....

Telkkarista tuli kymmenen uutiset joita katsoimme yhdessä. Istuin vastakkaisella sohvalla, juuri saunasta tulleena. Päälläni oli tiukat rintaliivit, musta toppi ja tumma liehuva hame, muttei pikkuhousuja, sillä omani olivat niin kostuneet että jätin ne likoamaan suihkun lattialle saaviin, ja päätin mennä pian laittamaan ne kuivumaan ystävieni pyykkien sekaan.
Uutisissa oli loppu kevennyksenä ankeriaiden lisääntymisestä kertova hauska videopätkä. Kari kääntyi taas katsomaan minuun päin.
- Tahtoisitkos sä tietää jotakin mun ankeriaasta? Kari sanoi virnuillen.
- Enpä oikein tiedä, mä oon kissa, en tykkää ankeriasta. Sain sanotuksi mutta Kari käveli jo kohti minua.

Hän tuli eteeni polvilleen ja antoi käsien hieroa ensin reisiäni, kulkien sitten sisäreisilleni, ihanasti himottaen ja kylmiä väreitä tuottaen. Kehoni reagoi jokaiseen pieneenkin hipaisuun, mutta päätin ottaa iisisti ja näyttää Karille että tätä tyttöä ei noin vain saadakkaan sänkyyn!
Kaverini isän taitavat sormet kuitenkin saivat kehoni reagoimaan vasten tahtoani ja pian sormet liukuivat pillullani, ensin ylös alas vain kutitellen mutta sitten tutkien jokaisen sopukan. - Tuntuuko hyvältä? Kari kysyin
- Nooo, ihan jees. Sanoin ,vaikka oikeasti nuo sormet saivat minut valumaan.
- Ei oo tainnu tää teinipillu saada ketään pitkään aikaan.
-Ei ole ei, eikä saakkaan. Sanoin virnistäen.
Kari nosti hamettani ja veti minua kohti häntä. Hän kerkesi sanomaan vain että "katsotaanpa, jos tänään saisi." ja samassa hänen päänsä hävisi reisieni väliin. Hän nuoli joka sopukkaani ja löysi vihdoin klitorikseni ja alkoi kutittelemaan sitä kielellään. En voinut muuta kuin voihkia mutta juuri kun tunsin että kohta laukeaisin niin Kari lopetti, nosti minut syliin ja kantoi rappusia pitkin jonnekkin pannuhuoneen tapaiseen. Sitten hän sitoi silmäni, repi vaatteeni pois ja sitoi lopuksi käteni ja jalkanikin niin, että olin ikään kuin jonkin laisessa X-asennossa.

21

17516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen_fantasioi

      Sitten hän hymysi ja sanoi hiljaa: - Noniin pikku kiimapillu, katsotaanpa kuinka tuhma olet. Jos setä saa sinut laukeamaan saat kyllä rangaistuksen, sillä ei noin nuorten tyttösten pitäisi olla tuollaisia kiima pilluja.
      En nähnyt mitään, mutta kuulin kuinka kaverini isä kaivoi jotain laatikkoa. Sitten kuulin surinaa ja samassa tajusin että se koituisi kohtalokseni. Keskikokoinen suriseva ja liikkuva dildo työnnettiin pilluuni ja kiinnitettiin jotenkin jollain vyöllä. Dildo surisi ja kiemurteli sisälläni kiusallisen hitaasti, kovaa himoa lisäten, muttei kuitenkaan armahtanut orgasmiin.

      Sitten tunsin sormen klitoriksellani. Se pyöri hiljaa sen ympärillä saaden minut voihkimaan. Lantioni alkoi heilua sormen määräämässä tahdisssa, mutta sitten se ihanuus loppui, tosin dildoon tuli lisää surinaa. Hetken kuluttua kun olin hulluuden partaalla, kaverini isä sääti dildon surisemaan suurimmalla voimakkuudellaan ja samaan aikaan hän laskeutui nuolemaan klitoristani. Tuo käsittely tuntui niiiin hyvältä että aloin jo olemaan melkoisessa kiimassa. Kari nosti samalla käsiään ja kiusoitteli rintojani, unohtamatta nännejä, jotka törröttivät pystyssä. Kaikki huipentuin kun yhtäkkiä Kari lopetti klittani nuolemisen, tehden sitä ennen muutaman oikein pitkän ja hitaan lipaisun, ja sitten yhtäkkiä imaisi klitoristani voimakkaasti. Sitä en enää kestänyt, kädet rinnoillani, dildo täydessä toiminnassa pillussani ja klitoris liian ihanassa käsittelyssä. Laukesin oikein kovaa ja ihanasti.
      Kun sitten havahduin, huomasin että minua oli siirretty ja silmäni side oli poistettu. Nyt minut oli sidottu kiinni pöytään ja pyllyni oli hyvin esillä. Kari iski kierosti silmää ja alkoi riisumaan vyötään lyöden sen kerran kovaa pöydän kulmaan.
      -Nyt saat teini piiskaa oikein kunnolla. Kaverini isä sanoi

      JATKUU JOS NIIN TAHDOTAAN, nimittäin tämä oli ensimmäinen kirjoittamani juttu =)
      Antakaa rakentavia ja fiksuja kommentteja kiitos!

      • Uskomattoman kiihottavaa tekstiä!! Lisää tätä!!!


      • ole hyvä

        kiima pilluille ja muillekkin lisää tätä!!


    • KiimaGimma

      lisää kiitos!

    • ....

      Lisää ehdottomasti!!

    • Märkä

      LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! AAAH!

    • lisäälisäääälisääää

      todella kiihottavaa tekstiä,lisää tätä !

    • lisääääää

      tosi hyvää tekstiä, jatka vielä!!! älä lopeta kesken :D

    • =.=

      Liisäää!!!!!

    • sexbeast69

      aahaah aaaahhh oikeesti oon sika kiihottunu et tekis mieli olla tos tarinas......... tosi kiihottavaa
      lisää ois kiva saada
      ahoh

    • fantasiasi

      Olisinpa Kari Karin paikalla ;)

    • Lisää tätä ! huhh ;P

    • Kreivi/!

      Lisää!

    • Ah..!

      LISÄÄ!! ;)

    • uhah(;

      LISÄÄÄÄÄÄ ! (;

    • tyttönen_fantasioi

      LISÄÄ ON TULOSSA IHAN PIAN! =)

    • nuolukone

      Jee,hyvä

    • Jatkoaa

      Jatkoa
      -Nyt saat teini piiskaa oikein kunnolla Kaverini isä sanoi, ja löi taas vyön pöydänkulmaan. Katselin Karia peloissani. kari kohotti vyön ja löi sen kovaa pyllyyni.Suuri kipu alkoi velloa pakaroillani. Laitoin silmäni kiinni ja nojasin pääni eteenpäin. Kari alkoi lyömään rytmikkäästi oikeaa ja vasenta pakaraa. Itkin ja huusin mutta Kari jatkoi. Kari löi vielä kerran lujaa, silloin päätin että näin ei saisi jatkua. Aloin huutamaan niin kovaa kuin jaksoin. Kari lopetti lyömisen ja laittoi teipin suulleni jolloin suustani kuului vain muminaa. Kari irrotti köydet joilla oli minut sitonut ja tönäisi minut lattialle. Kaadun nelinkontin vesihanan eteen. Kari riisui vaatteensa ja tuli eteeni polvillaan.

      -Nuole tai tulee piiskaa, Kari sanoi ja repäisi teipin pois suultani. Aloin nuolla Karin keskikokoista kullia. Kari otti takaraivostani kiinni ja työnsi kullin kokonaan suuhuni en saanut henkeä kun kulli oli kurkussani. Vetäisin pääni taaksepäin ja kulli tuli ulos suustani. Aloin runkkaamaan sitä ja Kari työnsi kullinsa taas kurkkuuni. Yritin vetää päätäni taaksepäin mutta Kari oli varautunut siihen ja työnsi entistä kovempaa. Vilkaisin Karia joka oli raottanut suutaan ja nostanut leukansa ylös, samassa hän katsoi minua.
      -Nuole kiimapillu nuole!Kari huusi ja hellitti. aloin imea ja nuolla Karin huohotus koveni tasaisesti. Ja niin teki hänen kullinsakin. Tunsin kullin värähtelevän vähän ja paljon nestettä tuli suuhuni. Se maistui hirveältä.
      -Noniin kiimapillu mitäs sanoisit pienestä panosta?Kari sanoi viekas ilme kasvoillaan. Säikähdin totaalisesti.

      Kari nykäisi minuta ylös ja veti mukanaan jonnekin sivuhuoneeseen jossa oli rautasänky josta roikkui neljät käsiraudat. Toisista käsiraudoista roikkui Leena. Leenan silmät oli peitetty hän oli alasti ja sperman peitossa.
      -Leena! Kiljaisin ja rynnistin Leenan luo. Aloin ottamaan teippiä pois Leenan kasvoilta ja Leena alkoi itkemään ja kiittelemään. Mutta iloa ei kestänyt kauaa sillä Kari kiinnitti minut kiinni toisiin käsirautoihin. Ja tuli päälleni. Tunsin kuinka kulli työntyi sisääni. Aloin vavahdella tuo tuntui niin hyvältä. Vauhti kiihtyi ja halusin pois. Kari runkkasi vielä kauan aikaa ja aloin nauttia siitä. Aloin voihkia ja hieromaan rintojani. Kari lopetti.
      -Nyt saat kiimapillu perseeseen. Kari ilmoitti. Vilkaisin Karin kullia joka oli paisunut valtavaksi.

      Seuraavaksi Kari käänsi minut toisin päin ja pyysin Leenaa tekemään jotain mutta Leenan silmät olli taas peitetty samoin suu. Milloin Kari oli sen tehnyt?
      Kari nuolaisi pyllyreikääni. Värähdin. Pakarani levitettiin ja tunsin karin työntävän suurta kulliaan pyllynreikääni. Se sattui. Aloin kiemurrella kun reikäni leveni ja leveni kullin kokoon. Kari oli jo syvällä. Karin keho tuli minua vasten ja hän alkoi runkkaamaan aloin inistä kovaa. Kari otti hiuksistani ja runkkasi vieläkin kovempaa. Pään päältäni kuului kolahdus. Katsahdin ylös mutta näin vain katon. -Nyt olet ihan hiljaa tai tulee tuplaa. Kari kertoi himokkaan näköisenä. Päätin ottaa riskin ja huutaa. En ehtinyt muutakuin avata suuni jolloin teippi oli jo suullani. Kari otti laatikosta suurimman dildon ja työnsi se pyllyyni. En pystynyt muutakuin kiemurrella kun pyllynreikäni leveni taas suuremmaksi Kari asetti sen remmeillä kiinni ja laittoi sen surisemaan. Hän laittoi toisen samanlaisen pilluuni jolloin aloin voihkia nautinnosta. Aloin olla viimeisilläni kiemurtelin kovaa ja Kari nuoli klitoristani. Laukesin kovaa. Ja huusin nautinnosta teippi repesi auki suullani ja askeleet tulivat huoneseen. Vilkaisin ovelle.........

      ERI KIRJOITTAJA KOSKA EI JATKOA TULLU NII TEIN SIT ITE:)

    • nimim.noitapilli

      Tyttönen, halusit rakentavaa palautetta: Hyvä aihe ja kehittelit alun oikein hienosti. Mutta sitten kun siirryttiin varsinaiseen seksiin niin uskottavuus vähän kärsi. Ei kukaan ole huomaamatta jos ensin joutuu sekstatuksi yhdessä asennossa ja sitten yhtäkkiä onkin sidottu pöydälle. Kuvaile vähän tarkemmin miten sinua kannetaan, miten sinua riisutaan, miten reagoit siihen... Nyt sinulla oli seksiosassa vähän kiire. Mutta osaat kirjoittaa. Jatka ihmeessä. Taatusti osaat tehdä uskottavampaa jatkoa kuin tuo toinen kirjoittaja joka halusi itse jatkaa tarinaasi ja veti sen niin överiksi että siitä tuli ihan pöh-vaikutelma.

    • Sex angel

      LISÄÄ!!!

    • Ensimmäinen osa oli hieno.. ..toisesta huomasi, ettei kirjoittaja TODELLAKAAN ollut sama! :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe