Olen harkinnut ensimmäiseksi autoksi Opel Omega 1996-luvun 2.0L autoa.
-Onko automaatti vaihteisto hyvä eli vaihtaako sujuvasti?
-Kulkeeko noilla pienemmillä moottoreilla melko hyvin?
Onko hyvä auto?
3
203
Vastaukset
- asdadsadssda
no eihän tuo mikään tykki ole mutta kyllähän sillä eteenpäin pääsee. muutenhan tuo omega on hyvä ajaa.. laatikosta en osaa sanoa kun en ole ikinä omistanu / ajanu automaatilla..
- OOmega
Mulla 2.5 Omega. Ollut muitakin automaatteja mutta tämä on paras vaihtaja. Vaihtaa todella tasaisesti.
- 3hhhrekkat
Miksi ihmeessä iso auto ja automaattivaihteiato ????
Osta pienempi ja ihan salla tavalla ajelet.
Korjauksetkin helpompia tehdä kuin suureen laivaan.
Muuten Jos tuo vanhus sanoo sopimuksen irti sen pitää olla kamalan halpa kun sen vie hajottamolle ja saa 50 e varsinkin jos sitä ei kannata korjata.
Joku japsi ..paremminkin.. Ei iso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318